Nederlands Elftal

Wat een tegendoelpunt ook weer. Tegen Montenegro vroegen ze er al om, en tegen de Turken wordt het afgestraft. Zo amateuristisch hoe ze achterin aan het prutsen zijn soms. Maar goed, gelukkig gebeurt dit bij een 6-0 voorsprong en niet bij een 1-0.

1 doelpunt ingelopen op Noorwegen, terwijl ze zelf thuis tegen Gibraltar speelde. Niet slecht.

Lekker hoor dit. 4 wedstrijden van dit, en we gaan gewoon netjes eerste worden in de groep.
 
dfa57642c38c5eb28ac39793424c05b1.png
 
Ok, kleine correctie. Assist op Malen was vrij aardig. Mijn vraag blijft wel staan overigens. Iemand verstand van hypes uit Amsterdam?
Die jongen is 18 en debuteert in Oranje, geeft een assist. Lijkt me reden genoeg om trots te zijn. Maar als je mij vraagt wat hij heel specifiek heeft, kan ik het niet echt noemen behalve dat ie heel snel is. Hij staat in de pikorde bij Ajax achter Mazrouai. Dus zo’n supertalent a la De Ligt zou die wel niet zijn.
 
Die jongen is 18 en debuteert in Oranje, geeft een assist. Lijkt me reden genoeg om trots te zijn. Maar als je mij vraagt wat hij heel specifiek heeft, kan ik het niet echt noemen behalve dat ie heel snel is. Hij staat in de pikorde bij Ajax achter Mazrouai. Dus zo’n supertalent a la De Ligt zou die wel niet zijn.
Ik hoor nu dat hij eigenlijk een centrale verdediger is. Daar is hij toch veel te klein voor?? Net zoals die Timber.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt. Ik woon in Groningen. Toch juich ik voor PSV, een goede vriend voor Ajax en weer een andere vriend voor Feyenoord. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de stelling van Derksen dat als je heel je opleiding in Nederland geniet en alle nationale jeugdelftallen van Nederland doorloopt, het dan best een beetje vreemd is dat je daarna ineens (mits je de keuze hebt, als je geen kans maakt op het grote Oranje, ontstaat er weer een nieuwe situatie) voor een zogenaamd ander vaderland kiest. Maar wat supporters betreft, laat ze lekker juichen voor Turkije, waar ze ook wonen. Als ze mij maar niet wakker tüteren.
 
Ik snap werkelijk niet waar je je druk om maakt. Ik woon in Groningen. Toch juich ik voor PSV, een goede vriend voor Ajax en weer een andere vriend voor Feyenoord. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de stelling van Derksen dat als je heel je opleiding in Nederland geniet en alle nationale jeugdelftallen van Nederland doorloopt, het dan best een beetje vreemd is dat je daarna ineens (mits je de keuze hebt, als je geen kans maakt op het grote Oranje, ontstaat er weer een nieuwe situatie) voor een zogenaamd ander vaderland kiest. Maar wat supporters betreft, laat ze lekker juichen voor Turkije, waar ze ook wonen. Als ze mij maar niet wakker tüteren.
Vond het optreden van Amrabat bij de Oranjezomer omtrent dit onderwerp ook erg sterk.
 
Classic interview van een voetballer trouwens. Overdreven zelf kritisch wanneer ze de pannen van het dak hebben gespeeld, maar als ze een keer echt shit spelen is elke vorm van kritiek te veel🤣🤣

Anyway, Memphis was fantastisch. Hopelijk trekt hij dit door naar Barca na zijn goede begin daar en wordt hij een écht grote speler.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat een dom bericht. Deze man denkt dus dat de NLers die in Spanje of Zweden wonen, niet voor Oranje gaan juichen als die daar gaat spelen? Misschien moet deze man eens langs de Oranje dorpen in de VS waar de Hollandse enclave zelfs dorpen hebben die Volendam heten enz. Als de Koning naar Australië of Brazilië gaat, wordt hij nog altijd verwelkomt door een grote groep Nederlandse migranten die al generaties lang daar wonen, allemaal gekleed in Oranje en al… Dat jij voor Kroatië juicht, moeten we ook zien dus als het failliet van immigratie?
 
Wat zei ie ook alweer?
Ging toen vooral over de keuzes van Marokkaanse Nederlandse voetballers. Was een fijne interactie tussen hem en Derksen, die zoals wel vaker face to face veel milder is dan wanneer hij vrijuit achter iemands rug om kan blèren. Zijn nog wel fragmenten op YouTube van te vinden, mocht je geïnteresseerd zijn.
 
Overigens gaat die nare vent Berghuis met een hoge dosis van zelfvertrouwen weer terug naar Ajax en dat vind ik eigenlijk niet zo fijn, moet ik zeggen. Anderzijds kan het ook juist problemen geven als hij met zo’n zelfvertrouwen weer op de bank terecht komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan