AZ - PSV | Zaterdag 11 september | Eindstand: 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoop dat de beste back van Nederland speelt. Kan Madueke die gast helemaal dol spelen.

Wil op zijn minst een revanche na vorig seizoen. Ook na al dat geblaat dat ze iedereen voorbij zijn en tot de traditionele top 3 horen. Minimaal met 3 doelpunten verschil winnen
 
Ik zou ook liever een nieuwe Dumfries zien dan Teze of Mwene. Maar we moeten nu ook niet doen, alsof Teze en Mwene het niveau van Excelsior hebben. Voor het gros van de eredivisiewedstrijden zijn dit gewoon prima backs. Dat past echter niet bij de ambities van PSV (top32 Europa). Dan had er echt een goede RB bij gemoeten. Teleurstellend.
Aangezien Max al sinds eind 2020 z'n vorm kwijt is hebben we nu helemaal geen opkomende back met een goede voorzet. Teze en Mwene gaan dat ook niet brengen. Die scoren met een beetje geluk een zesje, terwijl Max regelmatig geen voldoende verdient. Ik vind het armoedig. Heb je nog geluk dat het centrum van de verdediging redelijk op orde is.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Aangezien Max al sinds eind 2020 z'n vorm kwijt is hebben we nu helemaal geen opkomende back met een goede voorzet. Teze en Mwene gaan dat ook niet brengen. Die scoren met een beetje geluk een zesje, terwijl Max regelmatig geen voldoende verdient. Ik vind het armoedig. Heb je nog geluk dat het centrum van de verdediging redelijk op orde is.
Tja na Angelino ook zon goede huurdeal en de goede huur deal Rodriguez is het niks op de LB. Dumfries was al een tijdje bekend dat ie ging en nu geen goede vervanger is treurig. Zijn de zwakke plekken dit jaar.
 
Aangezien Max al sinds eind 2020 z'n vorm kwijt is hebben we nu helemaal geen opkomende back met een goede voorzet. Teze en Mwene gaan dat ook niet brengen. Die scoren met een beetje geluk een zesje, terwijl Max regelmatig geen voldoende verdient. Ik vind het armoedig. Heb je nog geluk dat het centrum van de verdediging redelijk op orde is.
Teze staat op 2 assists.
 
Maar je hebt hem ook wel zien spelen toch? Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt in het centrum, maar inmiddels zou ik Ramalho / Obispo gewoon laten staan.
Idd, we hebben eindelijk een killer-duo centraal achterin. Niet meer uit elkaar halen. Teze als fantastische back-up en hopen dat hij wat meer traint op voorzetten/techniek, dan kan hij wellicht gewoon in de basis als RB op termijn. Ergens zonde om zo’n talent op de bank te zetten…
 
Tja na Angelino ook zon goede huurdeal en de goede huur deal Rodriguez is het niks op de LB. Dumfries was al een tijdje bekend dat ie ging en nu geen goede vervanger is treurig. Zijn de zwakke plekken dit jaar.
Dan maar 3-4-3 :)
Ramalho - Obispo - Boscagli
Sangare-Propper-van Ginkel-Gotze
Madueke-Vinicius/Zahavi-Gakpo

Of:

Teze-Ramalho-Obispo
Boscagli-sangare/Propper -van Ginkel-Gotze
Madueke-Vinicius/Zahavi-Gakpo

Zwakke plekken meteen weg :)
 
Dan maar 3-4-3 :)
Ramalho - Obispo - Boscagli
Sangare-Propper-van Ginkel-Gotze
Madueke-Vinicius/Zahavi-Gakpo

Of:

Teze-Ramalho-Obispo
Boscagli-sangare-van Ginkel-Gotze
Madueke-Vinicius/Zahavi-Gakpo

Zwakke plekken meteen weg :)
Jij hebt zo'n ijzersterk vertrouwen in onze verdedigen dat we dan geen doelman meer nodig hebben?
 
Maar je hebt hem ook wel zien spelen toch? Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt in het centrum, maar inmiddels zou ik Ramalho / Obispo gewoon laten staan.
Ik vind het ook geen fantastische rechtsback, maar hij zal in de eredivisie voldoende voorzetten gaan geven. Ik denk dat hij een betere pass heeft dan Dumfries.
 
Ik zou ook liever een nieuwe Dumfries zien dan Teze of Mwene. Maar we moeten nu ook niet doen, alsof Teze en Mwene het niveau van Excelsior hebben. Voor het gros van de eredivisiewedstrijden zijn dit gewoon prima backs. Dat past echter niet bij de ambities van PSV (top32 Europa). Dan had er echt een goede RB bij gemoeten. Teleurstellend.
En ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven dat Teze een prima RB kan worden. Ik geef het nog even de tijd.
 
Ik heb wel echt zin in deze wedstrijd. Als we deze winnen, dan zijn we pas echt vooruit gegaan. Maar met Sociedad en Feyenoord er direct achteraan, kan een verlies/gelijkspel echt dramatisch worden..
 
Ik heb wel echt zin in deze wedstrijd. Als we deze winnen, dan zijn we pas echt vooruit gegaan. Maar met Sociedad en Feyenoord er direct achteraan, kan een verlies/gelijkspel echt dramatisch worden..
Hey, transfertijd is voorbij! Dacht dat jij weer positiever zou postten? ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan