PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Pff ik baal echt nog steeds als een stekker.

En even een minder sociaal wenselijke noot van mij: de charme van dit forum is natuurlijk dat iedereen welkom is ongeacht clubvoorkeuren en andere handicaps, maar ik begrijp geen ene kut van het gedrag van ajaxieden hier die ons minuten na de uitschakeling willen verlichten met hun relativeringen dat de EL ook een leuk podium is of gebrabbel over die coëfficiënten. Kom ff niet op het Nederlandse woord voor “patronizing”, maar dat is hoe het overkomt op mij.

Of je bent een narcist en vindt jouw mening wel héél belangrijk, zo belangrijk dat dat gelul niet even kan wachten, of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Weet niet wat ik dommer vind…

Ik ben de nieuweling en blijkbaar gaat dit al heel lang zo, dus zal vast aan mij liggen. Wilde er toch ff mijn verontwaardiging over uiten.
 
Vind ik niet per se. Is inherent aan topsport. De belangstelling voor de CL is nu eenmaal vele malen groter dan de EL. Denk dat de UEFA juist nivellerende maatregelen neemt om het verschil tussen de twee competities te verkleinen. Denk dat als ze het puur aan de clubs en markt hadden overgelaten dat het verschil nog groter zou zijn geweest. Als PSV wil meedoen met de grote jongens dan moeten ze ook presteren.
Denk dat de UEFA er juist jarenlang voor gezorgd heeft om er een gedrocht van te maken. :cautious:
En zelf deze verschillen gecreëerd heeft.
 
Pff ik baal echt nog steeds als een stekker.

En even een minder sociaal wenselijke noot van mij: de charme van dit forum is natuurlijk dat iedereen welkom is ongeacht clubvoorkeuren en andere handicaps, maar ik begrijp geen ene kut van het gedrag van ajaxieden hier die ons minuten na de uitschakeling willen verlichten met hun relativeringen dat de EL ook een leuk podium is of gebrabbel over die coëfficiënten. Kom ff niet op het Nederlandse woord voor “patronizing”, maar dat is hoe het overkomt op mij.

Of je bent een narcist en vindt jouw mening wel héél belangrijk, zo belangrijk dat dat gelul niet even kan wachten, of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Weet niet wat ik dommer vind…

Ik ben de nieuweling en blijkbaar gaat dit al heel lang zo, dus zal vast aan mij liggen. Wilde er toch ff mijn verontwaardiging over uiten.
Eens, blijkbaar is zo`n 4-0 niet genoeg om toch even de mondjes daar stil te krijgen..
 
Pff ik baal echt nog steeds als een stekker.

En even een minder sociaal wenselijke noot van mij: de charme van dit forum is natuurlijk dat iedereen welkom is ongeacht clubvoorkeuren en andere handicaps, maar ik begrijp geen ene kut van het gedrag van ajaxieden hier die ons minuten na de uitschakeling willen verlichten met hun relativeringen dat de EL ook een leuk podium is of gebrabbel over die coëfficiënten. Kom ff niet op het Nederlandse woord voor “patronizing”, maar dat is hoe het overkomt op mij.

Of je bent een narcist en vindt jouw mening wel héél belangrijk, zo belangrijk dat dat gelul niet even kan wachten, of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Weet niet wat ik dommer vind…

Ik ben de nieuweling en blijkbaar gaat dit al heel lang zo, dus zal vast aan mij liggen. Wilde er toch ff mijn verontwaardiging over uiten.
Ik vind dat er hier Ajacieden rondlopen die zich goed gedragen. Als je het vergelijkt met VI.. Een grote zuigbende daar
 
Ik vind dat er hier Ajacieden rondlopen die zich goed gedragen. Als je het vergelijkt met VI.. Een grote zuigbende daar
Goed dat je wat Tegengas geeft. Je kunt wel zeggen dat een Mentos zuigt maar dan praat je over het snoepje en niet de persoon. Want op het PSV forum hebben Ajaxcieden idd meer Brainz dan op andere fora en dan met name VI en voetbalzone.

Maar goed de Ajaxcieden hier zijn ook gewoon PSV supporters zonder dat ze het zelf beseffen :unsure:
 
Goed dat je wat Tegengas geeft. Je kunt wel zeggen dat een Mentos zuigt maar dan praat je over het snoepje en niet de persoon. Want op het PSV forum hebben Ajaxcieden idd meer Brainz dan op andere fora en dan met name VI en voetbalzone.
op het psv netwerk (tegenwoordig heet dat negentiendertien) is het ook dat niveau, maar dat is ook een beetje een afvoerputje..
 
Soms heb je van die nieuwsberichten:

Ik kan het niet lezen en het maakt me ook niet uit. Maar wat een rot titel :( Soms kun je beter geen zout in wonden strooien. Kan het mij schelen of er veel of weinig werd tijdgerekt. Hoe die coach zich gedroeg, de spelers lagen te janken en de bewuste gele kaart van de keeper. Dat was gewoon irritant. Maar PSV had genoeg tijd om een treffer te maken.
 
Ik vind dat er hier Ajacieden rondlopen die zich goed gedragen. Als je het vergelijkt met VI.. Een grote zuigbende daar

Goed dat je wat Tegengas geeft. Je kunt wel zeggen dat een Mentos zuigt maar dan praat je over het snoepje en niet de persoon. Want op het PSV forum hebben Ajaxcieden idd meer Brainz dan op andere fora en dan met name VI en voetbalzone.

Maar goed de Ajaxcieden hier zijn ook gewoon PSV supporters zonder dat ze het zelf beseffen :unsure:
Fair enough - jullie lopen wat langer mee dus zullen het beter op het vizier hebben. Vond het hoe dan ook lichtelijk irritant, maar das dan mijn probleem…
 
Thanks. The problem with your team is not that they played the defence. We get that and respect that.

What I don't like (read: hate) is the theatrics, delaying and disrupting the game. It's something of the last decades and its something I really can't stand. How do you feel about it? In general and about your team last night?
I'm gonna be totally honest with you. I understood it because this was a really really important game to us. After the last year and a half we needed this money and to play champions league. We had our fucking ex president arrested for robbing the club like 1 month ago. The pressure on the club was enormous. This was a situation where only the result mattered. I know it sounds like I'm saying this because it was my team doing it, and maybe it is, but this is how I read the situation and feel about this. And I can tell you that usually the small teams here in Portugal do much worse. It's something cultural. Latin culture I think. In general I don't like it but I always blame the referees. It's their job to control that and compensate in the end.

Of course I totally get how frustrating it is.
 
Zal je zien loot Ajax Benfica en wint het gewoon 2 keer. Wat een overschatte club is dit zeg en nog steeds onbegrijpelijk dat we hier niet van konden winnen.
 
Pff ik baal echt nog steeds als een stekker.

En even een minder sociaal wenselijke noot van mij: de charme van dit forum is natuurlijk dat iedereen welkom is ongeacht clubvoorkeuren en andere handicaps, maar ik begrijp geen ene kut van het gedrag van ajaxieden hier die ons minuten na de uitschakeling willen verlichten met hun relativeringen dat de EL ook een leuk podium is of gebrabbel over die coëfficiënten. Kom ff niet op het Nederlandse woord voor “patronizing”, maar dat is hoe het overkomt op mij.

Of je bent een narcist en vindt jouw mening wel héél belangrijk, zo belangrijk dat dat gelul niet even kan wachten, of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Weet niet wat ik dommer vind…

Ik ben de nieuweling en blijkbaar gaat dit al heel lang zo, dus zal vast aan mij liggen. Wilde er toch ff mijn verontwaardiging over uiten.
Ozymandias en JB zullen elkaar wel spoedig gaan vinden op dit forum.
Gecondoleerd iedereen nog met de uitschakeling. Jammer, maar de EL kan ook een mooi toernooi zijn en PSV heeft ook kans om die te winnen.
Of is het nog te vroeg na de uitschakeling voor 'n relativerende opmerking?
 
Ozymandias en JB zullen elkaar wel spoedig gaan vinden op dit forum.
Gecondoleerd iedereen nog met de uitschakeling. Jammer, maar de EL kan ook een mooi toernooi zijn en PSV heeft ook kans om die te winnen.
Of is het nog te vroeg na de uitschakeling voor 'n relativerende opmerking?
Dat laatste!

*trekt zich weer terug*
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan