PSV - Benfica | Dinsdag 24 augustus | Eindstand: 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zet Götze eens op de plaats van Sangaré en vice versa. Doe eens gek. Hoewel: gek? Je speelt tegen 10. Gooi die bal er eens in en gok op de afvallende bal. Doe dat ook eens. Na 50 minuten. En zet dat dan weer terug na 15 minuten. Wissel Noni en Gakpo eens van kant. Hou het breed.
Maak een plan in de rust, op het trainingsveld, in de voorbespreking.
11 tegen 10: no way dat dat ter sprake is gekomen voor de wedstrijd.

Ik denk dat PSV maar 1 opdracht had meegekregen: blijf uit de duels.
Dat hebben ze keurig gedaan.
Precies. De trainer toonde weer eens aan volgens 1 plan te kunnen werken. Peter Bosz 2.0
 
Wat me vooral opviel was het dramatische positiespel in de kleine ruimte. In de tweede helft trok iedereen naar binnen terwijl de ruimtes aan de zijkanten niet benut werden.
 
Snap de kritiek op Schmidt. Aan de andere kant was hij vanaf de start van dit seizoen juist zo goed bezig tot aan die ronduit belachelijke wissels deze wedstrijd.

Dat stemt mij eigenlijk nog wel hoopvol. Noem het naïef…

Ik weet niet hoe je het moet noemen, het klopt namelijk dat de spelers op de positie staan waar ze moeten staan. Dat maakt dat je ver komt in de Eredivisie en UEFA leauge.. Maar het is toch wel ernstig dat deze coach totaal niet met tegenslag om kan gaan..
 
Sim, claro que sabemos disso. Eu me importo que quase todo mundo o chame de inteligente. Basta chamar o animal pelo nome. É horrível e não tem lugar no futebol. E a uefa acaba de criar regras para torná-la mais "justa". Em seguida, basta começar a nomear o estrago do jogo e começar a chover lá! Die Taarabt chuta deliberadamente a bola para longe no primeiro minuto do segundo tempo ... o que aquele chifre triste faz ... uma advertência. O que van Ginkel diz depois do jogo ... "isso é inteligência" ... NÃO, não é ... é um jogo sujo e sujo ... apenas diga isso ... mas tudo bem. Esses ratos imundos sempre fizeram assim e continuarão a fazê-lo. E reclamar de alguns fogos de artifício. Droga, eu os odeio.
We loved your fireworks. Will you send them again tonight? Good luck at the Europa League! FORÇA BENFICAAA
 
We loved your fireworks. Will you send them again tonight? Good luck at the Europa League! FORÇA BENFICAAA
So you’re really proud of the way you won tonight? This had nothing to do with football, simply pathetic. I hope you guys will lose all your CL matches :)
 
So you’re really proud of the way you won tonight? This had nothing to do with football, simply pathetic. I hope you guys will lose all your CL matches :)
What really makes me happy was to remember your opinions here in the past few days. We are not Galatasaray, I think you didn't show us enough respect. Regarding the game, of course I am proud!! To play down to 10 men against 11 + 3 for 60 minutes and defend so well... I am proud of our boys tonight. Once again, all the best for you at Europa League.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan