Bruma (A)

Ik zou het toch niet heel erg vinden mocht Bruma blijven. Gezien zijn goals en de laatste wedstrijd zie ik hem nog best een positieve bijdrage kunnen leveren.

Als er een goed bedrag/club voor komt dan moet je hem laten gaan. Maar we hoeven hem ook zeker niet voor niets te laten gaan.
Ik snap wat je bedoelt. Maar als je naar het financiële aspect kijkt, moet hij vertrekken.
Krijgt het salaris van een topspeler. Dat maakt hem te duur als speler voor "erbij"
 
Ik snap wat je bedoelt. Maar als je naar het financiële aspect kijkt, moet hij vertrekken.
Krijgt het salaris van een topspeler. Dat maakt hem te duur als speler voor "erbij"
Ja en nee.
Ja hij heeft een salaris als dragende speler. Maar als PSV het gewoon kan betalen dan vind ik dat niet per se een factor. Op dit moment zie ik liever Bruma dan Thomas, Mauro en Guti.

Maar zoals ik al zei. Bij een normaal/goed bod idd direct afscheid nemen. Maar voor het seizoen begon zou ik al blij zijn als hij transfervrij( of voor 1 - 2 miljoen) vertrok en we iniedergeval het salaris niet meer hoefde te betalen.
 
Ja hij heeft een salaris als dragende speler. Maar als PSV het gewoon kan betalen dan vind ik dat niet per se een factor.
Maar mocht hij vertrekken dan komt dat budget dus vrij. En kan PSV met dat vrijgekomen bedrag een speler halen die wél een dragende speler is.
 
Maar mocht hij vertrekken dan komt dat budget dus vrij. En kan PSV met dat vrijgekomen bedrag een speler halen die wél een dragende speler is.
Maar voor zijn positie haal je waarschijnlijk sws geen dragende speler (gakpo gotze en madueke heb je al). Dus word het sws een speler voor de breedte (eventueel talent). Eens dat zijn salaris ruimte creëert. Maar goede breedte aankoop is ook niet altijd goedkoop en blijft ook een risico.

Maar tuurlijk. Bij een prima bod gewoon verkopen en doorselecteren.
 
Hoe dan ook, als ie een beetje presteert is het in ieder geval geen grote ramp als ie blijft. Een dragende speler gaat hij evenwel nooit worden, dus bij een goed bod toch laten gaan en doorselecteren.
 
Hij kan niet voetballen.
Maar hij kan de beste verdedigers van Europa hoofdpijn bezorgen.
Zeg het maar....
Ik heb koppijn van deze man :ROFL:
 
Buitengewoon vermakelijk deze man .
Zelden een betere entertainer gezien bij onze club.
Petje af.
En laten we eerlijk zijn, dat is toch gewoon 12 plus miljoen waard :ROFL:
 
En Isimat 'beetje heet hier' Mirin dan?
Van Bruma krijg ik de slappe lach als ik hem zie.
En dat waardeer ik.
Een beter wapen tegen stress is er niet.
En dan praat ik op afstand, als supporter.
Laat staan hoe zijn teamgenoten er op reageren.
Wat een luxe.
Een joker van 12 miljoen.
Niet elke club kan zich dat permitteren :D
Nu serieus: wie is in staat om tegen Paris SG in de laatste minuut 1-0 voor PSV te maken?
Juist.
 
Laatst bewerkt:
Als hij nu zou zeggen: ‘Jongens, jullie hebben gelijk gehad, ik kon er in de eerste periode echt geen reet van, hier hebben jullie een paar maanden salaris terug,’ dan ga ik hem ook waarderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan