PSV - SC Cambuur | Zaterdag 21 augustus | Eindstand: 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar als je nou besluit om 1 helft echt vol vol gas te blazen tegen Cambuur, zoals je dat nagenoeg tegen Benfica wilt doen. Dan sta je met rust met 4-0 voor, normaal gesproken.

En heb je meteen wat geoefend. Met Teze ipv Mwene of Obispo voor Boscagli of zo. Of juist niet.

En dan wisselen.
Dat gaat toch niet ten koste van hun fitheid? En je houdt dat hyperactieve in schwung.
Zou ik doen.

Lijkt me logischer dan dat je Mauro cs na 65 minuten moet corrigeren omdat het nog 1-1 staat.
Tegen Heracles pakte het echt prima uit. Veel spelers rust en dan aan het einde tegen een vermoeide tegenstander nog even invallen.
 
Oprollen zoals Heracles, alle belangrijke spelers rust.
Benfica mag uit tegen Gil Vicente, een middenmotor die de eerste twee wedstrijden ook gewonnen heeft. Misschien kost hen dat nog wat kruim.
Voor de wedstrijd tegen Benfica kan het nog, maar als PSV zich plaatst voor de groepsfase hoop ik niet dat in de competitie de belangrijkste spelers iedere week rust krijgen omdat er midweeks een CL wedstrijd is. :cautious:
Dan wordt het kut in de competitie.
 
Gewoon met de sterkste opstelling beginnen (en alleen spelers vervangen die licht geblesseerd/vermoeid zijn).
Meteen er bovenop knallen. Dan hou je het goede gevoel en dan kun je later in de wedstrijd de belangrijkere spelers gaan wisselen.
 
Maar als je nou besluit om 1 helft echt vol vol gas te blazen tegen Cambuur, zoals je dat nagenoeg tegen Benfica wilt doen. Dan sta je met rust met 4-0 voor, normaal gesproken.
Valt best mee. Zovaak komt psv nu ook weer niet binnen 1 helft op 4 0 helaas.
En heb je meteen wat geoefend. Met Teze ipv Mwene of Obispo voor Boscagli of zo. Of juist niet.

En dan wisselen.
Dat gaat toch niet ten koste van hun fitheid? En je houdt dat hyperactieve in schwung.
Zou ik doen.
Als het direct 4 0 is niet. Maar soms gaat het wat lastig. Cambuur zal hier komen voor een punt en ook daarvoor strijden.
Lijkt me logischer dan dat je Mauro cs na 65 minuten moet corrigeren omdat het nog 1-1 staat.
Geen idee omdat het 1-1 staat en je moet Götze voor Mauro is misschien wel nog pijnlijker. Daarnaast, indien nodig, spelen je beste spelers tegen vermoeide cambuur spelers. Wat de kans op goals groter maakt. Als je moe bent en Götze word vervanger door Mauro kon je het nog wel bijbenen. Ben je moe en Mauro word vervangen door Götze dan kun je nog weleens een groot probleem hebben.

Hoop dat Doan (lijkt er niet op) fit is. Zodat Mauro op de bank kan zitten. Gaat het goed dan kan Mauro invallen. Gaat het slecht dan kan een topper invallen.
 
Dit dus. Kan me nog een feestje herinneren in 2013 waarin Cambuur voor beoogd kanonnenvoer mocht spelen. 0-0 omdat onze kanonnen een snipperdag hadden🙄.
Ik was erbij in het stadion. Het was tenenkrommend slecht.
Het is de enige keer dat Cambuur een punt gehaald heeft in het Philipsstadion en dat uitgerekend in de jubileumwedstrijd.
 
Cambuur.png

Een van de clubs waartegen we een ongeslagen thuisstatus verdedigen, enige smetje is de 0-0 in het jubileumjaar.

Hinderlijke onderbreking tussen het 2luik met Benfica, ik ga er vanuit dat Schmidt de groep op scherp weet te zetten. 5-1
 
We komen dus echt een vervanger voor super Mario te kort…Mauro is het gewoon niet. Ik kan maar niet verzinnen wie daar wel kan spelen. Hoe staat het met ledezma?
 
We komen dus echt een vervanger voor super Mario te kort…Mauro is het gewoon niet. Ik kan maar niet verzinnen wie daar wel kan spelen. Hoe staat het met ledezma?
Doan misschien voor nu dan even. Er moet inderdaad daar een vervanger komen er vanuit gaande dat Mo weggaat.
 
We hebben eigenljik helemaal geen vervanger voor Max LB, en idd ik reken Viergever niet mee als vervanger.
Ik zou daar ook eens in inversteren, Max kan niet alle wedstrijden spelen.
Mwene en Teze moet je rechts houden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan