Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat velen vergeten mee te nemen in de beoordeling van Mwene vs Teze is dat Teze tegen 10 man speelde en Mwene tegen een fitte Tadic (met 11).
Teze wordt overschat en doet structureel rare (lees: domme) dingen. Bovendien is zijn pass instabiel. Geeft zelden een goede pass in voorwaartse richting. Altijd te hard, te zacht of achter de man. Te afwachtend voor een back. Verdedigd op afstand.
Waarbij ik niet wil zeggen dat hij niet beter kan worden, maar dan zal er echt een knop om moeten en het naïeve eruit. Laten we zeggen 'iets meer Tagliafico' in zijn donder.
Mwene zag er eerste 10 minuten superslecht uit. Vond dat hij zich daarna herpakte. Maar die zal ook niet snel een 8 scoren. Alhoewel...hij is er net dus mag ook wat tijd krijgen
Teze heeft zich verdedigend en passend laten zien in het vorige seizoen. Betrouwbaar ook!

Op rechtsback vind ik het ook net niet. Helaas.
 
Als we toch bezig zijn dan geef ik het ook maar toe. Ik ben de broer van Mo Ihattaren. Dat was ik in die auto met telefoon in mijn hand. Ik was driftig een aanval van Weltmeister op mijn broertje aan het weerleggen
Hehe. Ik val Mo niet aan. Niet meer of minder dan andere spelers die er een potje van maken of de belofte niet waarmaken. Waar ik wel op reageer is op het kopje ‘verantwoordelijkheid’ en het feit dat we met louter aannames de een afserveren en weer een ander als slachtoffer zien.
Goed, we houden erover op. Volgende keer weer beide handjes aan het stuur, Retro, de bro van Mo.
 
Madueke,Gakpo en Vertessen zijn moderne aanvallers met enorm veel snelheid in de benen.Daar gaan we veel plezier aan beleven. Alle top aanvallers hebben dit en onze mislukte Mo bv niet veel te traag.
Heerlijke pot afgetekend uit winnen is een luxe al meer leuke wedstrijden gezien dan de afgelopen 2 jaar.
 
Madueke,Gakpo en Vertessen zijn moderne aanvallers met enorm veel snelheid in de benen.Daar gaan we veel plezier aan beleven. Alle top aanvallers hebben dit en onze mislukte Mo bv niet veel te traag.
Heerlijke pot afgetekend uit winnen is een luxe al meer leuke wedstrijden gezien dan de afgelopen 2 jaar.
Inderdaad mogen we veel van hen verwachten mede door hun grote snelheid.

Maar ook omdat Zahavi veel meters maakt zonder bal.
En omdat Gotze sublieme dingen doet.
En omdat heel ons PSV zonder zwakke plekken als een geweldig team alles voor elkaar over heeft.

Hulde aan onze zo vaak in de media verguisde coach voor hoe hij ons in deze weken laat genieten.
En tegen Ajax smaakt een 0-4 zege nog verrukkelijker dan tegen welke andere tegenstander ook.
 
Normaal ben ik wel bang voor een terugval maar met Schmidt heb ik dat gevoel niet
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan