Johan Cruijff Schaal | Ajax - PSV | Zaterdag 7 augustus | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb alleen de 2e helft kunnen kijken, maar man wat een positieve energie stralen we toch uit! Kan niet wachten tot ik weer naar het stadion ga! De eerste zal Benfica zijn voor mij. Zit nu heerlijk in Tsjechië. Maar als je er een iemand uit moet halen als man van de wedstrijd dan kies ik; psv!
 
Hoe kun je die opslaan op je telefoon? Ik heb geen Twitter! Hier kun je lang wat mensen om de oren mee slaan
Ik doe het altijd met een omweg (kan volgens mij niet direct).

1. Ga naar https://twittervideodownloader.com, voer de URL van de tweet in (dus in dit geval https:// twitter.com/Verkoulen/status/1424085120760352772 zonder de spatie voor twitter.com) en download de gif als MP4-video
2. Ga naar https://ezgif.com/video-to-gif en upload de MP4-video. Klik daarna op 'Convert to gif' en klik vervolgens bij de gif op Save (floppy-icoontje) om de gif op te slaan.

Hopelijk lukt het zo.


/edit - Ik heb de gif hier geupload, blijft als het goed is 30 dagen staan: https://ufile.io/ns3sojl2
 
Laatst bewerkt:
Evert zag vantevoren al dat Gotze ging scoren. Mooi commentaar
Ja. Dat was mooi! :cool:
Ik hoop nu overigens wel heel erg dat ze niet iedere wedstrijd Noni gaan ophemelen.
Die jongen is happy, bescheiden en op zijn plaats en ook de rest van het team verdient complimenten.
Noni geeft het team continu complimenten. Bescheiden jongen. Al vonden we dat van Mo ook.
Blind en Ten Hag laten zich wel kennen zeg. Als hem gevraagd wordt wat de kanteling was in de wedstrijd, dan geven ze meteen aan dat de rode kaart roet in het eten gooide… Want ze hadden controle. Laat me niet lachen. Je staat in je eigen huis met 0-2 achter en je linksback gaat weer eens door het lint: dit keer krijgt hij die kaart wel itt al die andere keren waarbij hij de dans kon ontspringen.. En je had dan controle?? Nog nooit zo’n analyse gehoord als een team twee goals om de oren heeft gehad en daarna nog een rode kaart.
Ja Ajax had in de eerste helft het betere van het spel maar welke echte kansen hebben ze daarbij gecreëerd? Nu zat het een keertje niet mee met het gejank van Tadic en de tackels van Taglliafico… Het was iig mooi om te zien dat Tadic, Blind en Klaassen dat zeuren en smekend kijken naar Kuipers het erg nodig hadden.
Al met al hecht ik persoonlijk nooit aan de JC schaal of überhaupt dit soort potjes zo aan het begin van een nieuw seizoen. Wel mooi meegenomen natuurlijk maar Ajax gaat nog de transfermarkt op vermoed ik en hopelijk wij ook. Want met Mwene maar ook Teze ( goed ingevallen hoor) op rechts ga je het niet echt hoog schoppen. En ik blijf zeggen dat Max te weinig concurrentie ondervindt op links. Dat werkt nooit goed als je op vele fronten moet strijden om de prijzen.
Verder genoten van Ramalho, in de tweede helft van Götze en Pröpper. Gakpo was ( opnieuw) ietwat onzichtbaar. Vertessen zijn snelheid is een wapen maar dat is het enige wat hij echt heeft ondanks zijn goal.
Op zich eens. Maar Ajax drukte na 0-1 echt wel. Kreeg grote kans met Berghuis en scoorde de afgekeurde goal. Daar zat het PSV wel mee en had het anders kunnen lopen. Dat deed het gelukkig niet, na een 2e mooie van Madueke. :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
We waren beter
De VAR beslist eigenlijk de wedstrijd met de buitenspel goal en de rode kaart
Twee individuele acties van Madueke waardoor we verliezen.

de zelfkennis bij Blind is weer groots.

Ik heb genoten van wedstrijd op de camping in Frankrijk! In een Ajax hol ! Heerlijk!
Wees blij, ik zou het erger vinden als ze zouden zeggen dat ze overklast waren en dat er dringend een kwaliteitsimpuls nodig is. Prima toch dat ze dachten dat ze beter waren en dat het de volgende keer wel goed gaat
 
Gisteren niet kunnen zien, maar ik pak m even in de herhaling mee via FOX streaming. Geen spoilers aub. Waarschijnlijk een saai gelijkspelletje? :grin:
 
Wat is eigenlijk een goede goalalert app? Niet te ingewikkeld en alleen voor PSV? Heb het nu moeten doen met Teletekst. Hier en op Twitter keek ik blijkbaar telkens op een verkeerd moment. Had een app, maar die ben ik kwijt.
 
233136922_10159513965618953_4719506068934140834_n.jpg


:PSV:
 
  • Geweldig
Reactions: DrJ
Ik ben de pot aan het kijken nu. Maar waarom werd er overal gezegd dat Ajax de 1e helft veel beter was? 2 kansen waaronder een grote (redding Drommel) en dat was het wel zo. Wij ook 2 kansen en twee goals.. Of is met zn tienen rond de 16 van de tegenstander ineens dat je beter bent?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan