Mohamed Ihattaren (M)

Jammer hoor.

Ik zag Nederland hogere ogen gooien in de race voor een wk-titel mét hem. Dat lijkt me redelijk ver weg.
Hij is nog jong, misschien trekt hij elders weer bij, maar ik betwijfel dat steeds meer.

Jammer.
 
Goh. Die zagen we even niet aankomen. 🙈
Weten we zeker dat het écht niet aan Schmidt lag? Je weet wel, die passant die de club kapot maakt? Leggen we het al dan niet slagen van Mo écht bij de speler zelf neer? Dat kan toch niet? Het is een kind! Het grootste talent dat PSV ooit had! Kapitaalsvernietiging!
Misschien toch in de jeugd al gaan werken met gedragswetenschappers en psychologische tests. Veel menselijk gedrag is prima te voorspellen. Je kunt mij niet vertellen dat Mo zijn hele jeugd bij PSV het toonbeeld van hard werken, teamgeest en tomeloze inzet is geweest. Ik vermoed dat hij door talent al die andere zaken wist te maskeren en kon verwaarlozen. Helaas komt vroeg of laat de klap. En niet voor het eerst.
 
Weten we zeker dat het écht niet aan Schmidt lag? Je weet wel, die passant die de club kapot maakt? Leggen we het al dan niet slagen van Mo écht bij de speler zelf neer? Dat kan toch niet? Het is een kind! Het grootste talent dat PSV ooit had! Kapitaalsvernietiging!
Misschien toch in de jeugd al gaan werken met gedragswetenschappers en psychologische tests. Veel menselijk gedrag is prima te voorspellen. Je kunt mij niet vertellen dat Mo zijn hele jeugd bij PSV het toonbeeld van hard werken, teamgeest en tomeloze inzet is geweest. Ik vermoed dat hij door talent al die andere zaken wist te maskeren en kon verwaarlozen. Helaas komt vroeg of laat de klap. En niet voor het eerst.
Helemaal mee eens. Het was verleidelijk om Schmidt de schuld te geven, maar volgens mij is nu wel duidelijk dat Mo het helemaal zelf heeft verprutst. Ik heb al jaren geleden gezegd dat PSV de aankomende talenten veel te veel pampert en ze te weinig discipline oplegt. Dan krijg je dit.
 
Zal wel een plannetje van Mino achter zitten. Geld harken, kan hij die vet pens weer aanvullen en een nieuwe bloemetjesbroek halen
Ik denk dat bij een goed bod Ihattaren van PSV en Schmidt wel weg mocht. Met dit gedrag is een goed bod wel minder te verwachten.
 
Zal wel een plannetje van Mino achter zitten. Geld harken, kan hij die vet pens weer aanvullen en een nieuwe bloemetjesbroek halen

Die vetpan word niet oud. Zoveel buikvet resulteert sowieso in niet veel goeds. Al dan geen hart kwaal is het wel een andere cellulaire ziekte. Kan die wandelende snackbar eindelijk met pensioen en van zijn imperium genieten, is ie al kei kapot.
 
Ik heb al jaren geleden gezegd dat PSV de aankomende talenten veel te veel pampert en ze te weinig discipline oplegt. Dan krijg je dit.
Ja, als ze dat anders hadden gedaan, zouden we jaren geen toptalenten meer aantrekken en een boel talenten die we dan toch hebben zouden bij het geringste weggaan. Dan is er toch weer gezeik.
 
Kroniek van een aangekondigd vertrek
Ja en door dit statement moet PSV bijna nog bijbetalen. Ik had hem pas na de transferperiode uit de selectie gezet. Dit kost je je laatste hoop op een redelijke transfersom. Gooi je hem er niet uit kost het je je geloofwaardigheid maar ik had toch nog even gewacht.
 
Ja en door dit statement moet PSV bijna nog bijbetalen. Ik had hem pas na de transferperiode uit de selectie gezet. Dit kost je je laatste hoop op een redelijke transfersom. Gooi je hem er niet uit kost het je je geloofwaardigheid maar ik had toch nog even gewacht.
Dat geld wat je ervoor krijgt kan mij gestolen worden nu. Ik wil dat het team dat er nu staat samen met elkaar bouwt, zodat we de CL kunnen halen en goed starten in de Eredivisie. "You can't have your cake and eat it too" zou ik zeggen, of optimaal met de ploeg aan de gang gaan of de transferwaarde van Mo stabiel houden. Beiden kan niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Ja en door dit statement moet PSV bijna nog bijbetalen. Ik had hem pas na de transferperiode uit de selectie gezet. Dit kost je je laatste hoop op een redelijke transfersom. Gooi je hem er niet uit kost het je je geloofwaardigheid maar ik had toch nog even gewacht.
Gewoon 10 miljoen blijven eisen! Niemand betaald? Oke ga maar weer ziek naar huis jongen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan