Spaans voetbal

Hoe een groot voetballer klein kan zijn

Messi zet ‘dansende’ Mina op zijn plek na gemiste strafschop: ‘Dans nu dan!’

 
Hoe een groot voetballer klein kan zijn

Messi zet ‘dansende’ Mina op zijn plek na gemiste strafschop: ‘Dans nu dan!’

Ach die huilt zelf weer na de finale.
 
Hoe een groot voetballer klein kan zijn

Messi zet ‘dansende’ Mina op zijn plek na gemiste strafschop: ‘Dans nu dan!’

Het is de Copa Amerika en het zijn hele andere taferelen dan een Engeland-Denemarken. Ander temperament, andere sport cultuur, veel meer rancune en te veel korte lontje of zo u wil, lange tenen.
 
Hoe een groot voetballer klein kan zijn

Messi zet ‘dansende’ Mina op zijn plek na gemiste strafschop: ‘Dans nu dan!’

Mina doet een vernederend dansje naar Argentinië omdat hij in de eerste penalty serie scoort en mist even later wel een penalty en dan schreeuwt Messi in het Spaans "dans nu dan" of zo iets als ik het goed begrijp?

Ik zou geen Kudos aan La Pulga geven maar ik begrijp dat het kan gebeuren met al die emotie en zie er ook geen kwaad in. Zo een Jeetje Mina begon ook met een asjeminou. ;P
 
Mina doet een vernederend dansje naar Argentinië omdat hij in de eerste penalty serie scoort en mist even later wel een penalty en dan schreeuwt Messi in het Spaans "dans nu dan" of zo iets als ik het goed begrijp?

Ik zou geen Kudos aan La Pulga geven maar ik begrijp dat het kan gebeuren met al die emotie en zie er ook geen kwaad in. Zo een Jeetje Mina begon ook met een asjeminou. ;P
Volgens mij scoorde hij die penalty in een andere wedstrijd.
 
Mina doet een vernederend dansje naar Argentinië omdat hij in de eerste penalty serie scoort en mist even later wel een penalty en dan schreeuwt Messi in het Spaans "dans nu dan" of zo iets als ik het goed begrijp?

Ik zou geen Kudos aan La Pulga geven maar ik begrijp dat het kan gebeuren met al die emotie en zie er ook geen kwaad in. Zoo een Jeetje Mina begon ook met een asjeminou. ;P
Nee, blijkbaar schakelde Colombia eerder Uruguay uit via penalties, en Mina deed toen een vernederend dansje. Dus niet tegen Argentinië.
 
Volgens mij scoorde hij die penalty in een andere wedstrijd.
Klopt Messi heeft het opgenomen voor zijn beste vriend Suarez. Mina was toen heel vervelend aan het doen. Dit is denk ik een afspraak geweest tussen Messi en Suarez.
 

‘Messi levert 50 procent van zijn salaris in en tekent contract voor vijf jaar bij Barcelona’

link

Volgens Spaanse media heeft Lionel Messi een principeakkoord met FC Barcelona bereikt. Messi zou een flink deel, mogelijk 50 procent, van z’n loon gaan inleveren en voor vijf jaar tekenen. Het definitieve akkoord wordt nog voor het weekeinde verwacht.
 

‘Messi levert 50 procent van zijn salaris in en tekent contract voor vijf jaar bij Barcelona’

link

Volgens Spaanse media heeft Lionel Messi een principeakkoord met FC Barcelona bereikt. Messi zou een flink deel, mogelijk 50 procent, van z’n loon gaan inleveren en voor vijf jaar tekenen. Het definitieve akkoord wordt nog voor het weekeinde verwacht.

40 miljoen in plaats van 20 miljoen per jaar. Crisis in huize Messi! :maniac:
 
Hij kreeg al € 71 miljoen per jaar bij Barcelona. Hij zal dus nu nog zo ongeveer € 35 miljoen per jaar gaan krijgen.
Ach een paar boterhammen minder ... ;)
Die 71 miljoen kreeg hij niet van Barca alleen. Van de club kreeg hij 30 miljoen. Nog steeds veel te veel maar toch de juiste cijfers. Hij heeft veel portretrechten en andere bijkomende inkomsten. En dat is allemaal nog buiten de sponsoring enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan