Spaans voetbal

Koeman lijkt alsnog een jaar bij FC Barcelona te mogen blijven

link

Ronald Koeman lijkt alsnog een jaar bij FC Barcelona te mogen blijven. Volgens het doorgaans goede ingevoerde Sport en Catalunya Ràdio heeft president Joan Laporta besloten een einde te maken aan de trainerssoap en definitief het vertrouwen te geven aan de Nederlander.

Tsja ... vertrouwen ... o.O
Het wantrouwen blijft natuurlijk. :cautious: En definitief is tot het weer verandert naar niet meer. :maniac:
Vreemde gang van zaken, "besluiten iemand het vertrouwen te geven". Je hebt er vertrouwen in of niet. Hoe kan zoiets in een week überhaupt veranderen?
Het is dat Koeman Barcelona ongetwijfeld als de ultieme club ziet, anders neem ik aan dat ie de eer aan zichzelf had gehouden.
 
Geen idee, ik doelde meer op beide werkloos mer kerst.
Ouwe pessimist!
Vreemde gang van zaken, "besluiten iemand het vertrouwen te geven". Je hebt er vertrouwen in of niet. Hoe kan zoiets in een week überhaupt veranderen?
Het is dat Koeman Barcelona ongetwijfeld als de ultieme club ziet, anders neem ik aan dat ie de eer aan zichzelf had gehouden.
Voortschrijdend inzicht (lees geldgebrek). En als ik Koeman was, zou ik die centen ook niet laten lopen.
 
Ouwe pessimist!

Voortschrijdend inzicht (lees geldgebrek). En als ik Koeman was, zou ik die centen ook niet laten lopen.
Nee tuurlijk niet, zeker niet op de manier dat het nu gaat. Ik zou liever al mijn kinderen allemaal 4 miljoen geven dan dat het bij die president blijft.
 
Ryan Babel; elk woord is teveel.
Daarom hebben ze daar 1 smiley voor verzonnen: :clown:
katoen-suikerroze-blauwe-en-gele-juffie-dessert-met-een-stokje-traditioneel-karnaal-juffiele-zomerdessert-stok-carnaval-197475453.jpg

:braak: :lmao: :ROFL:
 

Laporta wijst op het enige obstakel dat nieuw contract Messi in de weg staat

link

Lionel Messi is officieel geen speler van Barcelona meer. Voorzitter Joan Laporta wijst naar het probleem met het Financial Fair Play-systeem.

Barcelona heeft de UEFA zo tegen het harnas gejaagd dat die nu zo snel
akkoord zal gaan. :cautious:
 

Barcelona mag Messi, Depay en Agüero niet inschrijven

link

Barcelona heeft het door LaLiga ingestelde salarislimiet ver overschreden en mag voorlopig geen nieuwe spelers inschrijven in de competitie, zo melden Spaanse media. De club kampt met een 'vergiftigde erfenis' van Josep Maria Bartomeu, die als voormalig president de salarislasten gigantisch liet oplopen. Het probleem is niet eenvoudig op te lossen: Barcelona moet meerdere grootverdieners van de hand doen, maar voorlopig is er nauwelijks belangstelling.

Als gevolg van regelgeving in LaLiga mag Barcelona op dit moment geen nieuwe spelers registeren, weet Goal. Dat betekent dat de aanwinsten Sergio Agüero, Memphis Depay, Eric García en Emerson Royal niet kunnen worden ingeschreven voor de competitie. Het contract van Lionel Messi is formeel op 1 juli beëindigd. Het lijkt erop dat Barcelona een nieuw dienstverband met de sterspeler zal overeenkomen, maar ook Messi mag op dat moment niet ingeschreven worden: ook de Argentijn geldt dan als 'nieuwe aanwinst'.

Tsja ... Het is met toch wat. :rolleyes::maniac:
 

Barcelona mag Messi, Depay en Agüero niet inschrijven

link

Barcelona heeft het door LaLiga ingestelde salarislimiet ver overschreden en mag voorlopig geen nieuwe spelers inschrijven in de competitie, zo melden Spaanse media. De club kampt met een 'vergiftigde erfenis' van Josep Maria Bartomeu, die als voormalig president de salarislasten gigantisch liet oplopen. Het probleem is niet eenvoudig op te lossen: Barcelona moet meerdere grootverdieners van de hand doen, maar voorlopig is er nauwelijks belangstelling.

Als gevolg van regelgeving in LaLiga mag Barcelona op dit moment geen nieuwe spelers registeren, weet Goal. Dat betekent dat de aanwinsten Sergio Agüero, Memphis Depay, Eric García en Emerson Royal niet kunnen worden ingeschreven voor de competitie. Het contract van Lionel Messi is formeel op 1 juli beëindigd. Het lijkt erop dat Barcelona een nieuw dienstverband met de sterspeler zal overeenkomen, maar ook Messi mag op dat moment niet ingeschreven worden: ook de Argentijn geldt dan als 'nieuwe aanwinst'.

Tsja ... Het is met toch wat. :rolleyes::maniac:
Nou JdJ pak je kans, 1 van deze heren is vast wel bereid salaris in te leveren om in het prachtige Eindhoven te komen wonen. ;P
 
Nou JdJ pak je kans, 1 van deze heren is vast wel bereid salaris in te leveren om in het prachtige Eindhoven te komen wonen. ;P
Of een van de nieuwe aanwinsten huren voor een seizoen zou ook niet verkeerd zijn ;) Of misschien dat Schmidt een keer een telefoontje kan wagen aan Messi. :DANCE: :lol: Dat werkte bij Götze ook.
 
Laatst bewerkt:

Barcelona mag Messi, Depay en Agüero niet inschrijven

link

Barcelona heeft het door LaLiga ingestelde salarislimiet ver overschreden en mag voorlopig geen nieuwe spelers inschrijven in de competitie, zo melden Spaanse media. De club kampt met een 'vergiftigde erfenis' van Josep Maria Bartomeu, die als voormalig president de salarislasten gigantisch liet oplopen. Het probleem is niet eenvoudig op te lossen: Barcelona moet meerdere grootverdieners van de hand doen, maar voorlopig is er nauwelijks belangstelling.

Als gevolg van regelgeving in LaLiga mag Barcelona op dit moment geen nieuwe spelers registeren, weet Goal. Dat betekent dat de aanwinsten Sergio Agüero, Memphis Depay, Eric García en Emerson Royal niet kunnen worden ingeschreven voor de competitie. Het contract van Lionel Messi is formeel op 1 juli beëindigd. Het lijkt erop dat Barcelona een nieuw dienstverband met de sterspeler zal overeenkomen, maar ook Messi mag op dat moment niet ingeschreven worden: ook de Argentijn geldt dan als 'nieuwe aanwinst'.

Tsja ... Het is met toch wat. :rolleyes::maniac:
Hoogmoed komt voor de val.
 
Terug
Bovenaan Onderaan