André Ramalho Silva (V)

+ Schmidt kent hem dus hij zal gegenpress goed kunnen
+ Ruim voor de CL voorronde binnen
+ Tweebenig, kan dus zowel links als rechts staan
+ Ervaren, wat we nodig hadden

- In Duitse Bundesliga is hij niet geslaagd
- Schijnt volgens diverse analyses niet echt een gifkeker/sloper te zijn, meer een type Boscagli
- De lage transferprijs maakt me achterdochtig of Salzburg niet van hem af wil
 
+ Schmidt kent hem dus hij zal gegenpress goed kunnen
+ Ruim voor de CL voorronde binnen
+ Tweebenig, kan dus zowel links als rechts staan
+ Ervaren, wat we nodig hadden

- In Duitse Bundesliga is hij niet geslaagd
- Schijnt volgens diverse analyses niet echt een gifkeker/sloper te zijn, meer een type Boscagli
- De lage transferprijs maakt me achterdochtig of Salzburg niet van hem af wil
Kan ie ook RB? :cautious:
 
Een 29 jarige Braziliaanse RCV met 720 CL minuten in zijn benen.
Actuele marktwaarde: 3 miljoen.
Vergeleken met Baumgartl en Luckassen zal dat ongetwijfeld een vooruitgang betekenen.
Gelijk doen. Juist de ervaring die we nodig hebben, dit seizoen heeft daar lange tijd eigenlijk twee spelers gespeeld met weinig ervaring op die positie, en dat was helaas ook wel te zien. Voor plaatsing CL kan zo iemand natuurlijk ook belangrijk zijn.
 
Gelijk doen. Juist de ervaring die we nodig hebben, dit seizoen heeft daar lange tijd eigenlijk twee spelers gespeeld met weinig ervaring op die positie, en dat was helaas ook wel te zien. Voor plaatsing CL kan zo iemand natuurlijk ook belangrijk zijn.
Daarom zou t mooi zijn als dit eind deze maand al rond is. (eerder mag ook)
 
Zou mooi zijn, een ervaren centrumverdediger. Dat zou al 1 van de missende stukjes moeten zijn.
 
Ervaring, ook als het gaat om de prijzen. En een verdediger!

Bron:

Bedoeling is dat hij rechts in het centrum gaat spelen en dat Teze naar de backpositie verhuist. Teze zelf zou graag op die plek willen spelen.
 
Ken hem niet, maar een goede ervaren centrale verdediger is prio 1 in mijn ogen dus ik ben enthousiast.
 
Ervaren is een plus. Goede leeftijd. 1m82 is oke.
RB Salzburg is toch wel een nivootje lager.

Kon gezien zijn korte verblijven niet overtuigen bij Mainz of Leverkusen.
 
Ervaring erbij lijkt me inderdaad noodzakelijk, en een sterke cv ook! Teze vind ik beter centraal dan rechts maar is verdedigend op rechts wel een heel stuk stabieler dan Dumfries! We werden met Max en Dumfries allebei naar voren regelmatig overlopen.

Sambo doorschuiven en onderaan de streep geld overhouden van Dumfries transfer
Als Teze net zo moet spelen als Dumfries, wordt hij net zo hard overlopen. Het probleem is niet dat Dumfries verdedgend niet goed is, dat is hij nl wel, maar dat hij als rechtsbuiten moet spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan