PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vorige week 1 - 0 gewonnen door een onterechte pingel dus waar hebben we het over. Ligt weer aan de VAR en niet aan ons zelf.
Hoezo onterecht? Dat was toch gewoon hands? Vandaag had ie op dit stip gemoeten. PSV had z’n kansen gewoon moeten maken en beter moeten verdedigen.

Vertessen heeft gelukkig mijn punt bewezen. Harde werker echt, maar voetballen kan ie niet. Ook z’n goal was zonder Woudenberg gewoon mis geweest. Zahavi trouwens ook terug op z’n 2020 niveau.
 
Ik zeg maar niet hardop dat ik me ook irriteer aan Trend Alexander-arnold zijn namen... Als die nou Alexander Trend was zou ik er mee kunnen leven, maar zo in deze volgorde en uitspraak krijg ik er spontaan jeuk. #allemaalracismeJWZ
Maar dat zeg je niet, in 10 jaar plaats je een opmerking over de aam van n neger, niet over bv een Zweed of IJslander. maar laten we dr maar over ophouden.
 
Eens, vooralsnog staan we 2e en beginnen we gewoon op 0-0 bij iedere wedstrijd. Echter, een blik op de ring leert mij dat een flink deel hier de handdoek reeds geworpen heeft.
Heb de handdoek niet geworpen maar zie geen aanknopingspunten en onze staat van dienst uit is helemaal dramatisch. AZ heeft een makkelijker programma en neem van mij aan die gaan 3x winnen en of wij dat doen twijfel ik aan.
 
De route is in beginsel niet zo complex: we moeten winnen tegen Willem II.

Dan hopen dat AZ niet wint in Groningen. Zijn we officieus (AZ gelijk) of officieel (verlies AZ) tweede na PEC thuis.

Andere opties zie ik niet. Als het aankomt op de laatste wedstrijd of als we falen in Tilburg, ga ik in een hoekje zitten huilen. Dat zie ik niet zitten met een PSV in deze vorm.
 
Heb de handdoek niet geworpen maar zie geen aanknopingspunten en onze staat van dienst uit is helemaal dramatisch. AZ heeft een makkelijker programma en neem van mij aan die gaan 3x winnen en of wij dat doen twijfel ik aan.
Heb je WII en PEC de laatste weken gezien? Utrecht kan pittig worden, maar die spelen mogelijk met de handrem er op ivm risico kaarten / blessures voor play-offs
 
Sangare is het ene moment heel soepel en snel met de goede oplossing en het andere moment neemt ie een bal aan en lijkt t alsof het zijn eerste balcontact in zijn leven is. Heel wisselvallig.
Maar die ‘snelle’ momenten zijn de dood normale passes die iedereen kan. Weinig goede passes en verdedigend ook niet zó van toegevoegde waarde dat hij onbetwist moet zijn. Dan nog liever Rosario.
 
Heb je WII en PEC de laatste weken gezien? Utrecht kan pittig worden, maar die spelen mogelijk met de handrem er op ivm risico kaarten / blessures voor play-offs
PEC won bij Groningen en verloor gisteren nipt met 10 spelers die ze misten door Corona dus PEC speelt niet zo slecht hoor. Heb je Heerenveen gezien de laatste maanden, dus dat zegt me allemaal niks
 
Maar die ‘snelle’ momenten zijn de dood normale passes die iedereen kan. Weinig goede passes en verdedigend ook niet zó van toegevoegde waarde dat hij onbetwist moet zijn. Dan nog liever Rosario.
Dat laatste sowieso, Sangare alleen tegen sterkere tegenstanders waar Rosario te weinig fysiek voor heeft.
 
PEC won bij Groningen en verloor gisteren nipt met 10 spelers die ze misten door Corona dus PEC speelt niet zo slecht hoor. Heb je Heerenveen gezien de laatste maanden, dus dat zegt me allemaal niks
Elke middenmoter kan vandaag winnen van Ajax om over 3 dagen te verliezen van vvv!
 
Eens, vooralsnog staan we 2e en beginnen we gewoon op 0-0 bij iedere wedstrijd. Echter, een blik op de ring leert mij dat een flink deel hier de handdoek reeds geworpen heeft.
Het is al niet meer nodig om een handdoek te werpen nadat je geen kampioen meer kunt worden, die ligt allang in de ring, maar goed, als toeschouwer kun je dat prima doen natuurlijk. Je kijkt gewoon naar PSV en oordeelt dan naar eigen inzicht of ze het wel of niet gaan redden, die tweede plek. Of je het als toeschouwer nou positief of negatief inschat, het maakt niks uit.
 
Vind de meeste maar mild hier! Die Schmidt is echt een dramatische trainer en volgend seizoen gaat hij de scepter weer zwaaien, omdat hij zegt dat hij blijft. Nou lijkt mij dat als we geen 2e worden hij er alsnog uit wordt geflikkerd. Geen herkenbaar systeem ontwikkelt, laat staan automatismen en natuurlijk ligt het ook aan Mo maar hij heeft hem helemaal over het randje geduwd. Fein gehaald op zijn voorspraak maar waarom? om hem niet op te stellen??? Daar komt bij dat hij spelers wisselt in de 90e minuut, ook vandaag kost nog tijd ook! Hij coacht in het Duits hoezo? Engels lijkt me dan meer een logische keus. Weg met die man! Ja ja heb het weer over de trainer, als je er aan stoort, zet me dan op negeer, heb je er ook geen last van!

Zou fijn zijn als je dan toch kiest om de meest negatieve van t forum te zijn (nek aan nek race met sneeuwvlok), dat je dan iig geen onzin verkoopt:
Fein is niet op voorspraak van Schmidt gekomen....
 
Het is al niet meer nodig om een handdoek te werpen nadat je geen kampioen meer kunt worden, die ligt allang in de ring, maar goed, als toeschouwer kun je dat prima doen natuurlijk. Je kijkt gewoon naar PSV en oordeelt dan naar eigen inzicht of ze het wel of niet gaan redden, die tweede plek. Of je het als toeschouwer nou positief of negatief inschat, het maakt niks uit.
Mee eens maar ze gaan het niet redden :cry:
 
Ik zou niets anders willen dat we tweede worden maar ben realistisch ipv alles door de een rood witte bril te bekijken.
Dat weet ik, dat zeg je vaker. Bij mij gaaf dat juist anders. Als het slecht/minder gaat zal ik als supporter(in het stadion) mezelf nog harder laten horen(positief) om maar alles uit de kast te halen om te helpen een goed resultaat te halen! Als alles goed gaat hoor je mij net wat minder! Ik vind dat te makkelijk. Het gaat daar bij mij niet meer om of het goed of slecht is of aanknopingspunten te hebben, maar de wil om iets te halen(nu 2e worden).
 
Zou fijn zijn als je dan toch kiest om de meest negatieve van t forum te zijn (nek aan nek race met sneeuwvlok), dat je dan iig geen onzin verkoopt:
Fein is niet op voorspraak van Schmidt gekomen....
Zeker wel, maar goed jij zal er verstand van hebben als een van de meest positieven hierzo op de gebroeders Grimm na dan die geloven echt in sprookjes en jammer dat je niet in gaat op de rest van de tekst.
 
Het is al niet meer nodig om een handdoek te werpen nadat je geen kampioen meer kunt worden, die ligt allang in de ring, maar goed, als toeschouwer kun je dat prima doen natuurlijk. Je kijkt gewoon naar PSV en oordeelt dan naar eigen inzicht of ze het wel of niet gaan redden, die tweede plek. Of je het als toeschouwer nou positief of negatief inschat, het maakt niks uit.
Ja, dat geldt ook aan t begin voor plek 1, ons inschatten heeft geen invloed. Heb aan het begin onverwachte kampioenschappen gezien, en zekere kampioenschappen niet verzilverd zien worden. Je zou haast denken dat de bal rond is.

Maar uiteindelijk support ik PSV, en ja, het liefste wordt ik kampioen, maar afhaken omdat de nog slechts 2e kunnen worden is niet aan mij besteed.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan