PSV - sc Heerenveen | Zondag 2 mei | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vind de meeste maar mild hier! Die Schmidt is echt een dramatische trainer en volgend seizoen gaat hij de scepter weer zwaaien, omdat hij zegt dat hij blijft. Nou lijkt mij dat als we geen 2e worden hij er alsnog uit wordt geflikkerd. Geen herkenbaar systeem ontwikkelt, laat staan automatismen en natuurlijk ligt het ook aan Mo maar hij heeft hem helemaal over het randje geduwd. Fein gehaald op zijn voorspraak maar waarom? om hem niet op te stellen??? Daar komt bij dat hij spelers wisselt in de 90e minuut, ook vandaag kost nog tijd ook! Hij coacht in het Duits hoezo? Engels lijkt me dan meer een logische keus. Weg met die man! Ja ja heb het weer over de trainer, als je er aan stoort, zet me dan op negeer, heb je er ook geen last van!
 
Kortom, meer dan de drie passjes die jij noemt. Zal mij overigens benieuwen wanneer jij een blanke speler gaat afzeiken, zie een patroon bij diegene die jij aanpakt.

Ga geen domme dingen suggereren aub :FP:
Ik kan je een waslijst opnoemen aan bleekscheten van spelers/staff die ik afkraak of nog kan afkraken, en genoeg zwarte die ook op het menu stonden of staan.
Mijn psvlat ligt wat hoger dan van menig hier, hun kleur of geur interesseert me geen tepelhaar verder.
 
Ga geen domme dingen suggereren aub :FP:
Ik kan je een waslijst opnoemen aan bleekscheten van spelers/staff die ik afkraak of nog kan afkraken, en genoeg zwarte die ook op het menu stonden of staan.
Mijn psvlat ligt wat hoger dan van menig hier, hun kleur of geur interesseert me geen tepelhaar verder.
Hoor je nooit iets zeggen over bv. Max, wel over Mvogo, Rosario, Bergwijn, Teze en Sangare. En dan moeten we daar maar niks achter zoeken.
 
Ik blijf er plezier in hebben, ik mis het dan ook echt om in het stadion te zijn. De sfeer, de klets over voetbal, de emotie! En daarbij je zit het wel op tv te kijken, kun je net zo goed naar het stadion gaan
Voor meer dan € 400,= en de tijd die ik kwijt ben met naar en van het stadion rijden en de reiskosten kan ik andere leuke dingen doen.
 
Voor meer dan € 400,= en de tijd die ik kwijt ben met naar en van het stadion rijden en de reiskosten kan ik andere leuke dingen doen.
Geld interesseert me geen donder, en nee ik moet ook gewoon hard werken daarvoor! En tijd, ik weet niet hoe lang dat je moet reizen natuurlijk voor mij is het 2x een half uurtje
 
Hoor je nooit iets zeggen over Max, wel over Mvogo, Rosario, Bergwijn, Teze en Sangare. En dan moeten we daar maar niks achter zoeken.

Je zit hier al sinds 2011 en let echt niet op he :sleep:
Lees mijn berichten toen hij naar PSV kwam, ik lachte hem en PSV uit dat ze een gast halen die 3 jaar geen pepernoot geraakt heeft, dat het een gok is die je niet moet nemen enz. Neger Max heeft zijn portie gehad hoor wees maar niet bang, net zo als Cocu, MVB en tig overige die te weinig in de zon hebben gezeten
 
Nou, moet nog maar zien of dit PSV gaat winnen uit tegen Willem II, en uit tegen Utrecht. Ik denk het niet eigenlijk.
 
Vind de meeste maar mild hier! Die Schmidt is echt een dramatische trainer en volgend seizoen gaat hij de scepter weer zwaaien, omdat hij zegt dat hij blijft. Nou lijkt mij dat als we geen 2e worden hij er alsnog uit wordt geflikkerd. Geen herkenbaar systeem ontwikkelt, laat staan automatismen en natuurlijk ligt het ook aan Mo maar hij heeft hem helemaal over het randje geduwd. Fein gehaald op zijn voorspraak maar waarom? om hem niet op te stellen??? Daar komt bij dat hij spelers wisselt in de 90e minuut, ook vandaag kost nog tijd ook! Hij coacht in het Duits hoezo? Engels lijkt me dan meer een logische keus. Weg met die man! Ja ja heb het weer over de trainer, als je er aan stoort, zet me dan op negeer, heb je er ook geen last van!
Nuchtere analyse en een waarheid als een koe het gaat zelfs van kwaad naar erger , excuses bij de vleet en daar stopt het.
 
Nou, moet nog maar zien of dit PSV gaat winnen uit tegen Willem II, en uit tegen Utrecht. Ik denk het niet eigenlijk.
Willem II gaat lukken, thuis Heracles ook. Utrecht uit....tja! Maar az thuis Fortuna en zeker groningen uit is ook geen zekerheid. Het ligt gewoon open. Maar ik zeg dat we “gewoon “ 2e gaan worden
 
Nee, met z'n opmerking over de naam van Mbape deze week en eerdere opmerkingen op t randje en diverse hintjes is t voor mij gewoon de forumracist.

Ik zeg maar niet hardop dat ik me ook irriteer aan Trend Alexander-arnold zijn namen... Als die nou Alexander Trend was zou ik er mee kunnen leven, maar zo in deze volgorde en uitspraak krijg ik er spontaan jeuk. #allemaalracismeJWZ
 
Willem II gaat lukken, thuis Heracles ook. Utrecht uit....tja! Maar az thuis Fortuna en zeker groningen uit is ook geen zekerheid. Het ligt gewoon open. Maar ik zeg dat we “gewoon “ 2e gaan worden
Eens, vooralsnog staan we 2e en beginnen we gewoon op 0-0 bij iedere wedstrijd. Echter, een blik op de ring leert mij dat een flink deel hier de handdoek reeds geworpen heeft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan