Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
In de samenvatting was AZ een stuk beter dan Ajax. Bizot ook goed. Maar volgens Ten Hag speelde Ajax goed, dus zal als vanouds de samenvatting een vertekend beeld geven.

Ik kijk eigenlijk nooit meer Studio Sport. Ook daar commentaar slecht.
 
Nou. Schandelijk dat de Emmen keeper geen rood kreeg. Een soort Nigel de Jong actie. Geen kans op de bal. Rare uitleg van de scheids ook.
 
25_4 stand.png

Het is, zoals eerder al aangegeven op diverse plaatsen spannend. (let op, kandidaten voor posities zijn theoretisch bepaald op maximaal haalbaar puntenaantal)

Plaats 2, voorronde CL
PSV, AZ, Vitesse en Feyenoord

Plaats 3, EL
PSV, AZ, Vitesse en Feyenoord

Plaats 4, voorronde Conf.
PSV, AZ, Vitesse, Feyenoord, Fc Utrecht en Fc Groningen

Plaats 5 t/m 8, playoffs
PSV t/m PEC

Plaats 16, Nacompetitie
PEC t/m ADO

Plaats 17-18, Degradatie
RKC t/m ADO

Met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid zal ADO degraderen en worden wij 2e. Voor de rest kan het alle kanten op.
 
Laatst bewerkt:
In de samenvatting was AZ een stuk beter dan Ajax. Bizot ook goed. Maar volgens Ten Hag speelde Ajax goed, dus zal als vanouds de samenvatting een vertekend beeld geven.

Ik kijk eigenlijk nooit meer Studio Sport. Ook daar commentaar slecht.
Mwah, eerste helft was AZ wel iets gevaarlijker. Tweede helft zijn ze niet in de buurt van Stekelenburg geweest.
 
Bekijk bijlage 3363

Het is, zoals eerder al aangegeven op diverse plaatsen spannend.

Plaats 2, voorronde CL
PSV, AZ, Vitesse en Feyenoord

Plaats 3, EL
PSV, AZ, Vitesse en Feyenoord

Plaats 4, voorronde Conf.
PSV, AZ, Vitesse, Feyenoord, Fc Utrecht en Fc Groningen

Plaats 5 t/m 8, playoffs
PSV t/m PEC

Plaats 16, Nacompetitie
PEC t/m ADO

Plaats 17-18, Degradatie
RKC t/m ADO

Met aan waarschijnlijkheid grenzende zekerheid zal ADO degraderen en worden wij 2e. Voor de rest kan het alle kanten op.
Om plaats 2 doen Vitesse en Feyenoord niet meer mee, en PSV niet meer om de playoffs. Er zijn nog maar 4 wedstrijden te gaan. Spannend is het allemaal nof wel
 
Penalty gestopt zie ik
Los van deze penalty die niet door hem werd tegengehouden, heeft hij 2 penalties tegengehouden tegen ons en Feyenoord. 2 uit 9 penalties tegengehouden en als je gemiste penalty meetelt zijn het er dus 3/9. Prima cijfers als je het mij vraagt en Mvogo heeft voor de context 1/6. Hopelijk is Drommel een penalty killer, vooral belangrijk voor de grote wedstrijden en hopelijk kan hij volgende keer Tadic de mond snoeren als hij zijn 11e penalty van het seizoen neemt.
 
Om plaats 2 doen Vitesse en Feyenoord niet meer mee, en PSV niet meer om de playoffs. Er zijn nog maar 4 wedstrijden te gaan. Spannend is het allemaal nof wel
Ah, in de oorspronkelijke opzet stond t woord 'theoretisch', dat is in de diverse aanpassingen weggevallen :)

ADO gaat t niet ontlopen, PEC speelt geen nacompetitie, maar ook geen Play-offs, 2e en 3e plek zijn eigenlijk ook wel duidelijk. Volgende week een update met nieuwe getallen. Utrecht kan die ronde Play-offs zeker stellen. ADO moet winnen om nog (valse) hoop te houden.
 
Ah, in de oorspronkelijke opzet stond t woord 'theoretisch', dat is in de diverse aanpassingen weggevallen :)

ADO gaat t niet ontlopen, PEC speelt geen nacompetitie, maar ook geen Play-offs, 2e en 3e plek zijn eigenlijk ook wel duidelijk. Volgende week een update met nieuwe getallen. Utrecht kan die ronde Play-offs zeker stellen. ADO moet winnen om nog (valse) hoop te houden.
Theoretisch kan PSV ook nog kampioen worden, geloof ik. Allemaal erg onwaarschijnlijk.
 
Spannend? Om wat? een zesde voorronde of vierde voorronde die ze allemaal niet overleven.4 wedstrijden voor eind zijn de kaarten geschud. Waardeloos seizoen.
 
Spannend? Om wat? een zesde voorronde of vierde voorronde die ze allemaal niet overleven.4 wedstrijden voor eind zijn de kaarten geschud. Waardeloos seizoen.
Mooi, als t allemaal geschud is neem ik aan dat jij aan kan geven wat de uiteindelijke ranglijst zal zijn.
 
Stel Man u wint de Europa Leugue, en PSV wordt 2e, en wij dus 2 teams moeten uitschakelen om de CL te behalen.
Weet iemand mij te vertellen, welke clubs dat eventueel zouden kunnen worden? Of om welke competities dat gaat?
 
Stel Man u wint de Europa Leugue, en PSV wordt 2e, en wij dus 2 teams moeten uitschakelen om de CL te behalen.
Weet iemand mij te vertellen, welke clubs dat eventueel zouden kunnen worden? Of om welke competities dat gaat?
Clubs in tweede kwalificatieronde:
Nummers 2 van:
- Oostenrijk​
- Denemarken​
- Schotland​
- Tsjechië​

Deze ronde ontlopen we dus, maar heb 'm er maar wel bijgezet aangezien de winnaars doorstromen naar de volgende ronde.

Mogelijke tegenstanders in de derde kwalificatieronde:
- Nummers 2 van:​
- Rusland​
- België​
- Oekraïne​
- Turkije​
- (Nederland)​
- Nummer 3 van Portugal​
- 2 winnaars van tweede voorronde​
Mogelijke tegenstanders in de play-off ronde:
- 4 winnaars van derde voorronde​
Niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk dus
 
Clubs in tweede kwalificatieronde:
Nummers 2 van:
- Oostenrijk​
- Denemarken​
- Schotland​
- Tsjechië​

Deze ronde ontlopen we dus, maar heb 'm er maar wel bijgezet aangezien de winnaars doorstromen naar de volgende ronde.

Mogelijke tegenstanders in de derde kwalificatieronde:
- Nummers 2 van:​
- Rusland​
- België​
- Oekraïne​
- Turkije​
- (Nederland)​
- Nummer 3 van Portugal​
- 2 winnaars van tweede voorronde​
Mogelijke tegenstanders in de play-off ronde:
- 4 winnaars van derde voorronde​
Niet makkelijk, maar zeker niet onmogelijk dus
Ok helder! Kunnen ook wel taaie tussen zitten zoals de nummer 2 van Rusland (Lokomotiv). Dankjewel
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan