Binnenlandse Politiek

Zo kan je het platslaan ja. Dat kan. Uiteindelijk is dit de grote mensen wereld, zeker waar. Waarin we mekaar dus niks gunnen. Geen momentje van onoplettendheid. Kop eraf.
Jij doet net alsof ik zeg dat er sprake was van blinde paniek.
Ik kom jullie tegenmoet: door de ziekte die zij gehad heeft zal het feit dat Corona is geconstateerd wel extra zijn aangekomen. Dan is het niet verwonderlijk dat ze er met haar hoofd niet bij is geweest. En dan heeft ze de pech dat die fotograaf als enige wel oplettend was.
 
Ik kom jullie tegenmoet: door de ziekte die zij gehad heeft zal het feit dat Corona is geconstateerd wel extra zijn aangekomen. Dan is het niet verwonderlijk dat ze er met haar hoofd niet bij is geweest. En dan heeft ze de pech dat die fotograaf als enige wel oplettend was.
Precies.


...En niet heel integer. Maar dat is geen eis in dat vak, zo is het ook.
 
En het is toch wel van belang voor de kiezers dat ze te weten komen dat PvdA en Gl gewoon weer hebben staan jokken en meer geinteresseerd zijn in het pluche dan het belang van hun kiezers. En dat Hoekstra bezig is Omzigt kalt te stellen, lijkt me ook best van belang voor de CDA stemmers.

Het is niet alleen sensatie, maar er zit best wel nieuwswaarde in deze scoop
Beetje voorbarig toch? Waarom zou het niet kunnen dat de positie van Hoekstra is dat Omzigt een plek in het kabinet zou moeten krijgen, en het juist een VVD voorstel was om Omzigt een positie elders te geven (geen idee waarom, misschien wrok na de toeslagenval?). Iedereen trekt weer snel conclussies op minder dan een paar onscherpe woorden met hooguit suggestieve waarde, niet op feiten. Net als ik echt niet inzie waarom jij interpreteerd dat PVDA en GL staan te jokken en meer om het pluche geven? Kan net zo goed zijn dat de partijen hebben aangegeven graag een rol te spelen om een links-van-het-midden geluid te kunnen laten horen en niet op voorbaat deelname uitsluiten als er geen ander links vriendje bijkomt - in dat geval juist het van belang vinden om de kiezers een stem te geven? Volgens mij is er echt nauwelijks iets met zekerheid te zeggen over deze vage steekwoorden. Ligt dat aan jou blik/vooroordelen richting die partijen, of aan de mijne? Wellicht beide. Maar bovenal word ik word er nogal chagarijnig en treurig van dat we onzelf nu weer zo in de voet moeten schieten, uiteindelijk alleen maar verliezers zo.
 
ExV6anJXEBIxoPP


Je zou toch bijna gaan duimen....
 
ExV6anJXEBIxoPP


Je zou toch bijna gaan duimen....
Tsjah, gezien zijn handjesschudgedrag in de campagne zou het ook erg slecht uitkomen als Thierry besmet blijkt te zijn en mogelijk keyzer en Ollongren heeft aangestoken. Ik snap dus wel dat hij zolang hij niet ziek is geen behoefte heeft aan n test. Negatief levert geen zetels op, positief is n mogelijke rel, zelfs als hij t niet via zijn campanjecontacten en juist van Ollongren heeft gekregen, die volgorde kan niemand met zekerheid vaststellen..?
 
Overigens is de false-positive rate van n PCR test juist erg klein (0.5 tot 4%) itt Baudets tweet). De false-negative rate is uiteraard veel groter in de echte wereld (nog weinig virus in de neus, verkeerd genomen sample, degradatie materiaal, etc). In de overgrote meerderheid is positief getest: virus aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Overigens is de false-positive rate van n PCR test juist erg klein (0.5 tot 4%) itt Baudets tweet). De false-negative rate is uiteraard veel groter in de echte wereld (nog weinig virus in de neus, verkeerd genomen sample, degradatie materiaal, etc). In de overgrote meerderheid is positief getest: virus aanwezig.
Maar hoe zit dat als je langer geleden al ziek was? En ze de samples te vaak delen?
 
Maar hoe zit dat als je langer geleden al ziek was? En ze de samples te vaak delen?
In de keel/neus afstrijkjes daalt het snel als t lichaam t virus heeft leren bestrijden. In de meerderheid is t n dag of tien, met een aantal logeenheden 100/1000/10.000 keer hogere waarden dag 3-6. Bij patienten die opgenomen worden is dat n teken dat het lichaam de oplossing niet of veel langzamer vind en is positieve detectie wat langer.

Wat bedoel je met sample te vaak delen?

Weten dat je positief bent is zowel qua verspreiding voorkomen als de opbouw van natuurlijke afweer in de samenleving volgen nuttig.
 
In de keel/neus afstrijkjes daalt het snel als t lichaam t virus heeft leren bestrijden. In de meerderheid is t n dag of tien, met een aantal logeenheden 100/1000/10.000 keer hogere waarden dag 3-6. Bij patienten die opgenomen worden is dat n teken dat het lichaam de oplossing niet of veel langzamer vind en is positieve detectie wat langer.

Wat bedoel je met sample te vaak delen?

Weten dat je positief bent is zowel qua verspreiding voorkomen als de opbouw van natuurlijke afweer in de samenleving volgen nuttig.
Je leest in de media dat mensen, die niet al te lange tijd (2 maanden of zo) Corona hadden, bij een nieuwe test positief testen, zonder symptomen. Kan dat niet het aantonen van een oude infectie zijn?

Het sample wordt toch iets van 30x gedupliceerd of zo tijdens het testen? Ik weet niet meer precies wat het was, maar hoe vaker je dat doet des te gevoeliger voor hele kleine hoeveelheden virus.
 
Eens, en ergens bekruipt me het gevoel dat zijn grootste vijanden in zijn eigen partij zitten. Ben benieuwd welk staartje de gevraagde openheid gaat krijgen.
Alsof wij er achterkomen wat er echt gebeurd is? Uiteindelijk wordt het verhaal toch geregisseerd.
 
Eens, en ergens bekruipt me het gevoel dat zijn grootste vijanden in zijn eigen partij zitten. Ben benieuwd welk staartje de gevraagde openheid gaat krijgen.
Niet veel meer dan we nu al weten. Dat lastige personen weggepromoveerd worden, dat de linkse partijen liegen als ze zeggen dat ze met elkaar optrekken en dat ze meer geinteresseerd zijn in baantjes voor zichzelf sdan hun idealen.
 
Wel bijzonder dat ook Eerdmans de aantekeningen niet direct wilde vrijgeven maar eerst wilde inzien. Heeft JA21 zulke vreemde dingen gezegd dat ze de aantekeningen wilden zien?
 
Hij dat er naar zijn weten is er geen gespreksverslag gemaakt en als die er wel is wilt hij die eerst “controleren”. Lijkt me een logische reactie.
Zie dat ondertussen iedereen inzicht krijgt, maar zijn reactie was wat sterk vergeleken bij de rest. We gaan t zien, met een redactieslag van de partijen is de kans dat we niet alles te weten komen sterk aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan