Nederlands Elftal

Niet dat dit geen beschamende ruststand is, maar Portugal speelt nu tegen Luxemburg en stond net 1-0 achter voordat ze de 1-1 hadden gemaakt in de extra tijd van de eerste helft..
 
Ach laten we naar pagina 714 en verder van dit topic gaan toen De Boer werd aangesteld, volgens mij is zo een beetje alles uitgekomen. We hadden er gewoon geld op moeten zetten.
Maar goed De Boer heeft nog een kans om zich te herpakken al denk ik dat het moeilijk zou worden.

Montenegro won met 1-4 van dit elftal met enkele spelers die naast het voetballen ook nog een andere betaalde baan hebben? Moet toch ook nog wel lukken.
 
Niet dat dit geen beschamende ruststand is, maar Portugal speelt nu tegen Luxemburg en stond net 1-0 achter voordat ze de 1-1 hadden gemaakt in de extra tijd van de eerste helft..

Om dan ook een vergelijking te maken met hoe t wél moet:

België staat met 4-0 voor tegen Wit-Rusland. Met Lukaku, De Bruyne én Mertens op de bank...
 
Om dan ook een vergelijking te maken met hoe t wél moet:

België staat met 4-0 voor tegen Wit-Rusland. Met Lukaku, De Bruyne én Mertens op de bank...
Spanje kwam zondag ook eerst op achterstand tegen Georgië, waarna ze met maar 1-2 hadden gewonnen. Nu jij weer een ;)
 
Blind word op snelheid geklopt. Lompe actie van die spits. Volgens mij maakte De Ligt ook nog een overtreding? Oei ziet er nu niet best uit hoe Blind naar zijn knie grijpt. Brancard er bij. Kruisband afgescheurd?
 
Vanaf de zijkant, zo simpel kan het zijn. Als Berghuis en Depay nou vooraan met de rug naar de goal dribbelen en voorgeven dan kan Luuk ze er in tikken of koppen
 
Blind word op snelheid geklopt. Lompe actie van die spits. Volgens mij maakte De Ligt nog een overtreding? Oei ziet er nu niet best uit hoe Blind naar zijn knie grijpt. Brancard er bij. Kruisband afgescheurd?
Hoezo, moet die spits dan niet voor de bal gaan. Gewoon matig verdedigt, wellicht een penalty en zeer ongelukkig voor Blind
 
Terug
Bovenaan Onderaan