Joël Drommel (GK)

Nou, bied een miljoen meer, dus 4,5 miljoen euro en anders basta...dan halen we Drommel volgend jaar transfervrij binnen ( tenminste, als Ajax hem intussen niet wegkaapt voor onze neus).
 
Nou, bied een miljoen meer, dus 4,5 miljoen euro en anders basta...dan halen we Drommel volgend jaar transfervrij binnen ( tenminste, als Ajax hem intussen niet wegkaapt voor onze neus).
Volgens mij is het huidige bod 2,5 miljoen.
 
Ik hoop dat JdJ van Streuer leert, dit is hoe je onderhandelt. Hij zou ook wel gek zijn om een speler in maart al te verkopen terwijl de kans groot is dat er meer clubs komen zodra de transferwindow open is.
1 jaar contract hoezo sterke onderhandelingspositIe? Lekker laten gaan doorverkoop percentage en 3,5 miljoen is de hoofdprijs JDJ amateur
 
Wat een prutser JDJ in het contact met MVGO staat dat ze hem terug kunnen halen. Curcus onderhandelen heeft ie zeker niet gehad.
 
Dat is vrij normaal bij huurdeals
De tekst dat PSV hem aantrok suggereert wat anders. JDJ OUT!

De Zwitserse doelman zelf kijkt uit naar zijn nieuwe avontuur in Eindhoven. “Ik hoop bij PSV te kunnen tonen dat ik er klaar voor ben om bij een topclub eerste keeper te worden. Alle betrokken partijen hebben bewust voor een verhuur van twee seizoenen gekozen. Dat geeft rust, maar het geeft tevens aan dat ze het bij PSV in me zien zitten. Het is aan mij om dit vertrouwen waar te maken.”
 
PSV kan er niet vanaf!!!Het is vast voor twee jaar voor PSV! En RB kan eenzijdig wel handelen. JDJ top gedaan !
Maar goed, volgens mij ben jij pas tevreden als je t hoofd van JDJ op een zilveren schaal aangereikt krijgt. Ben ook benieuwd naar je bron...
 
Terug
Bovenaan Onderaan