ADO Den Haag - PSV | Zaterdag 13 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Denk dat zelfs die twee onhaalbaar zijn. Tenzij we 12-15miljoen over hebben
Is een kwestie van een goed technisch beleid. Komt financieel genoeg binnen maar wordt over de balk gegooid door JDJ en zijn club. Hoeveel misperen heeft hij al niet gedaan zonder verantwoordelijkheid te nemen.
 
Bosgacli prima interview schaamt zich tegenover ons. Samen met Teze geen centrum die PSV verder kan brengen. koppend beide te zwak en Teze opbouwend ook zwak. Daarnaast zegt hij dat ze niet op 100% inzet spelen nou dat voor profs. Zit goed mis in de selectie.
Dat is juist Boscagli zijn sterke punt.. Net als zijn passing
 
En positie kiezen bij tegenaanval.
OAOoFhg.png

Klopt wel aardig denk ik. Leuke website ook om even de spelers statistieken op te bekijken. Vooral die van Rosario zal hier wat stof doen opwaaien :ROFL:
 
Het is wel teleurstelling op teleurstelling. Roger moet nu heel snel met resultaat komen ook al lag dit niet aan hem! Maar ik ben hem al beu. Een hoop poeha maar eigenlijk geen enkel verschil met van Bommel
 
Met een beetje geluk heb je Veerman voor 8-9 miljoen. Ook Heerenveen heeft het deze periode niet breed en moet grote transfers doen
Dat is dan misschien nog de winst, dat er clubs zijn die moeten verkopen. Probleem is dat alle clubs wel moeten verkopen, wij ook.. als we transfers willen doen die iets toevoegen..
 
Met een beetje geluk heb je Veerman voor 8-9 miljoen. Ook Heerenveen heeft het deze periode niet breed en moet grote transfers doen
Wij willen iedereen en wanneer deze speelt en faalt ligt het aan de technisch directeur. We kunnen geen spelers halen van Heerenveen voor 9 miljoen. Zulke spelers moeten we al eerder scouten en verhuren. Die speler van Volendam hadden we allang moeten hebben nu.
Met een Veerman voor laten we zeggen 9 miljoen kom je uit bij een speler zoals Maher. Veel te dure gok. Met Strootman en Mertens hadden we geluk met de package deal, maar de laatste jaren strooien we met miskopen die de 10 miljoen per stuk naderen en sommigen zelfs eroverheen. Bruma, Baumgartl, Romero, enz. We kunnen wel weer een lading spelers halen maar misschien is het beter eerst te onderzoeken waarom bijna alle spelers hier falen, en niet beter worden.
 
Dankzij dat schijnverdedigen bij het eerste tegendoelpunt verdient Rosario de punten niet. Dus:

1. Mo
2. Malen
3. Mauro

Ff naar dit topic gehaald.
Heb het doelpunt aantal keer terug gekeken.
Max gaat als eerst in de fout door verkeerd in te stappen (doet ie erg vaak trouwens). Sangaré laat zn man uit zn rug weg lopen (die uiteindelijk scoort).
Baumgartl grijpt niet in. Geen idee wat ie eigenlijk wel doet.

Rosario doet niet veel verkeerd. Hij houdt wat in op het moment dat Kramer aan de bal lijkt te komen, maar die blokkeert slim het pad voor Rosario en laat de bal aan de doelpuntmaker.
Had misschien wat doortastender kunnen zijn, maar om nou te zeggen dat ie aan schijnverdedigen doet...

Voor mij is het doelpunt 80% op conto van Baumgartl te schrijven. 10% Max en 10% Sangaré.

Heb ik weer niet opgelet. Zag eerst Max niet ingrijpen, Boscagli gaf weinig rugdekking en Baumgartl stond erbij en keek er naar. Malen miste gelukkig maar een kans of 10.

Boscagli was rugdekking aan Max aan t geven. Omdat die fout instapte moest Boscagli wat meer naar de zijkant om de opstomende tegenstander tegen te houden. Maar die passte naar het midden.
Dan is ie niet meer op de juiste positie, maar m.i. geen fout.
 
Wat een klote pech seizoen toch.

Als je zoveel kansen creëert en eigenlijk relatief weinig weggeeft. Als je dan op 2 2 staat dan vind ik dat niet de schuld van Schmidt maar toch ook voornamelijk pech.

Verder nog steeds Gakpo en Gotze. Je kunt zeggen wat je wilt. Maar ik vind toch ook wel dat alles tegen zit bij PSV. Even losstaand van eventuele beslissingen.
 
Bosgacli prima interview schaamt zich tegenover ons. Samen met Teze geen centrum die PSV verder kan brengen. koppend beide te zwak en Teze opbouwend ook zwak. Daarnaast zegt hij dat ze niet op 100% inzet spelen nou dat voor profs. Zit goed mis in de selectie.

Hoe kan hij koppend te zwak zijn, terwijl hij in de eredivisie bijna t hoogst staat bij gewonnen kopduels?
Als je later leest, zie je (ik dus) dat het antwoord al gegeven is. ;)
Ff naar dit topic gehaald.
Heb het doelpunt aantal keer terug gekeken.
Max gaat als eerst in de fout door verkeerd in te stappen (doet ie erg vaak trouwens). Sangaré laat zn man uit zn rug weg lopen (die uiteindelijk scoort).
Baumgartl grijpt niet in. Geen idee wat ie eigenlijk wel doet.

Rosario doet niet veel verkeerd. Hij houdt wat in op het moment dat Kramer aan de bal lijkt te komen, maar die blokkeert slim het pad voor Rosario en laat de bal aan de doelpuntmaker.
Had misschien wat doortastender kunnen zijn, maar om nou te zeggen dat ie aan schijnverdedigen doet...

Voor mij is het doelpunt 80% op conto van Baumgartl te schrijven. 10% Max en 10% Sangaré.



Boscagli was rugdekking aan Max aan t geven. Omdat die fout instapte moest Boscagli wat meer naar de zijkant om de opstomende tegenstander tegen te houden. Maar die passte naar het midden.
Dan is ie niet meer op de juiste positie, maar m.i. geen fout.
Ik deed het uit m’n hoofd. Klopte dan aardig. Boscagli kon nog wel iets meer doen om de pass eruit te halen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan