Denzel Dumfries (V)

Ik lees net dat Dumfries een zoontje gekregen heeft in september, is dat geen interessante optie als opvolger voor Denzel. Zou het jong tenminste een contract aanbieden, qua mentaliteit zit het wel goed
 
Dumfries gaat ons deze zomer echt verlaten, en waarschijnlijk ook nog voor een transfersom die veel te laag is
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ies-verlengt-niet-ihattaren-mogelijk-wel.html
Succes Denzel, ik heb er weinig hoop op. Vertrekken moet je pas oen als je minstens een jaar hebt uitgeblonken in de eredivisie. Wel jammer voor PSV en alweer een blunder van JdJ dat hier niet op voorgesorteed is. Nu krijgen we in de zomer weer een aankoop waarvan we maar weer moeten afwachten of hij het niveau aankan
 
Jammer. Hopelijk rond de 15-20 miljoen pakken in ieder geval. Ik zou lekker transfervrij Svensson oppikken en het geld investeren in een cvm en een cv. Als ik Dumfries de laatste maanden zie, is het enige wat mij opvalt: meerendeels verkeerde voortzetting, harde voeten en 'geblesseerd' zijn. Wel een harde werker en een goede jongen om in je team te hebben maar zeker niet onvervangbaar. Laat volgend jaar maar Teze/Svensson daar staan en je merkt er waarschijnlijk weinig van. Die weten in ieder geval dat je als rechtsachter ook wel eens op die positie moet staan om te verdedigen.
 
Succes Denzel, ik heb er weinig hoop op. Vertrekken moet je pas oen als je minstens een jaar hebt uitgeblonken in de eredivisie. Wel jammer voor PSV en alweer een blunder van JdJ dat hier niet op voorgesorteed is. Nu krijgen we in de zomer weer een aankoop waarvan we maar weer moeten afwachten of hij het niveau aankan
Hoezo is dit nou weer een blunder van JdJ. In Februari wordt duidelijk dat je rechtsback niet verlengt, nadat je al een paar maanden in gesprek bent. Zat tijd om een vervanger te vinden.
Het is echt onrealistisch om te verwachten dat voor elke positie waar een speler misschien vertrekt, in voor februari al eem vervanger te hebben.
 
Hoezo is dit nou weer een blunder van JdJ. In Februari wordt duidelijk dat je rechtsback niet verlengt, nadat je al een paar maanden in gesprek bent. Zat tijd om een vervanger te vinden.
Het is echt onrealistisch om te verwachten dat voor elke positie waar een speler misschien vertrekt, in voor februari al eem vervanger te hebben.
Omdat we nu aan het einde van het seizoen 1 back hebben in de hele selectie. En het dus maar een hele grote gok gaat worden of we de rechtsback positie enigszins fatsoenlijk bezet gaan krijgen, en dan heb ik het nog niet eesn over bekwame reservespelers. We moeten nu duus 3 backs aan gaan trekken in de zomer, en dat lijkt me een mega grote opgave.

JdJ wist toch ook eind Dec al dat Dumfries weg wilde en waarschijnlijk niet bij zou gaan tekenen. Dan had ik het verstandig gevonden om in iedere geval een resrveback aan te trekken in de winter, en die in de 2e seizoenshelft te testen, en wellicht Dumfries al laten vervangen om te zien of hij back of reserve moet zijn.

Nu gaan we weer een enorme hoop ellende tegemoet op deze positie, en waarschijnlijk de voorbereiding in met Mauro op die positie. tel uit je winst.
 
Omdat we nu aan het einde van het seizoen 1 back hebben in de hele selectie. En het dus maar een hele grote gok gaat worden of we de rechtsback positie enigszins fatsoenlijk bezet gaan krijgen, en dan heb ik het nog niet eesn over bekwame reservespelers. We moeten nu duus 3 backs aan gaan trekken in de zomer, en dat lijkt me een mega grote opgave.

JdJ wist toch ook eind Dec al dat Dumfries weg wilde en waarschijnlijk niet bij zou gaan tekenen. Dan had ik het verstandig gevonden om in iedere geval een resrveback aan te trekken in de winter, en die in de 2e seizoenshelft te testen, en wellicht Dumfries al laten vervangen om te zien of hij back of reserve moet zijn.

Nu gaan we weer een enorme hoop ellende tegemoet op deze positie, en waarschijnlijk de voorbereiding in met Mauro op die positie. tel uit je winst.
Dat er geen fatsoenlijke reserve opties zijn voor beide back posities is inderdaad een fout van de TD, alleen denk ik dat daar zeker wel naar gezocht is maar dat er geen goede opties waren. Moet je dan zomaar iemand aantrekken of 'gokken' op jongens als Oppegaard? Ik denk/hoop dat voor LB volgend seizoen Max en Oppegaard de opties zijn. Voor RB moeten er dan 2 nieuwe aangetrokken worden.
 
Dat er geen fatsoenlijke reserve opties zijn voor beide back posities is inderdaad een fout van de TD, alleen denk ik dat daar zeker wel naar gezocht is maar dat er geen goede opties waren. Moet je dan zomaar iemand aantrekken of 'gokken' op jongens als Oppegaard? Ik denk/hoop dat voor LB volgend seizoen Max en Oppegaard de opties zijn. Voor RB moeten er dan 2 nieuwe aangetrokken worden.
Idd, maar de kans dat dat gaat lukken acht ik heel klein.
 
Dat er geen fatsoenlijke reserve opties zijn voor beide back posities is inderdaad een fout van de TD, alleen denk ik dat daar zeker wel naar gezocht is maar dat er geen goede opties waren. Moet je dan zomaar iemand aantrekken of 'gokken' op jongens als Oppegaard? Ik denk/hoop dat voor LB volgend seizoen Max en Oppegaard de opties zijn. Voor RB moeten er dan 2 nieuwe aangetrokken worden.
Poe, ik vond Oppegaard laatst bij JPSV echt heel zwak. Sambo trouwens ook.
 
Hahaha 12-15 miljoen? Echt? Dest die reserve was bij Ajax leverde al 20 miljoen op. De rechtsback van Oranje moet toch echt veel minimaal zoveel opleveren dan de rechtsback van VS?
Halve finale CL gespeeld tegen een speler die net aan de tweede ronde heeft gehaald in de EL. Van Nistelrooij verkochten we ook in de toptijd en Stam ook na wat titels.
Wat dat betreft zal de KNVB beker misschien toch niet zo slecht zijn.
 
Halve finale CL gespeeld tegen een speler die net aan de tweede ronde heeft gehaald in de EL. Van Nistelrooij verkochten we ook in de toptijd en Stam ook na wat titels.
Wat dat betreft zal de KNVB beker misschien toch niet zo slecht zijn.
Dest speelde dat jaar niet volgens mij. Was mazraoui dacht ik.

Spelers van Ajax verkopen gewoon beter. Daarnaast zit er ook meer potentie in een Dest dan Dumfries. Die laatste zal heus nog wel een stap kunnen maken, maar de absolute top zal niet voor hem gaan.
 
Halve finale CL gespeeld tegen een speler die net aan de tweede ronde heeft gehaald in de EL. Van Nistelrooij verkochten we ook in de toptijd en Stam ook na wat titels.
Wat dat betreft zal de KNVB beker misschien toch niet zo slecht zijn.
Dest heeft toen nooit meegedaan. Dat was juist het jaar van Mazrouai.
Hij heeft 3 maanden in de basis gestaan toen Mazroui geblesseerd raakte.
We kunnen steeds dingen roepen als dat was de mazzel op dat moment of voor nu zeggen dat het de Corona tijd is. Zolang de directie geen lef toont om hoge bedragen te noemen en de supporters zichzelf steeds neerzetten als de kleine provincie club die toevallig in de top van de Eredivisie meedraait, dan blijft het ook zo. PSV betaalt al jaren hogere salarissen dan het plafond van 1 miljoen. Dus mag je ook veel hogere bedragen gaan vragen en jezelf net als in de tijden van ome Harry als een echte topclub gedragen.
 
Omdat we nu aan het einde van het seizoen 1 back hebben in de hele selectie. En het dus maar een hele grote gok gaat worden of we de rechtsback positie enigszins fatsoenlijk bezet gaan krijgen, en dan heb ik het nog niet eesn over bekwame reservespelers. We moeten nu duus 3 backs aan gaan trekken in de zomer, en dat lijkt me een mega grote opgave.

JdJ wist toch ook eind Dec al dat Dumfries weg wilde en waarschijnlijk niet bij zou gaan tekenen. Dan had ik het verstandig gevonden om in iedere geval een resrveback aan te trekken in de winter, en die in de 2e seizoenshelft te testen, en wellicht Dumfries al laten vervangen om te zien of hij back of reserve moet zijn.

Nu gaan we weer een enorme hoop ellende tegemoet op deze positie, en waarschijnlijk de voorbereiding in met Mauro op die positie. tel uit je winst.
Maar hij heeft gewoon een contract tot 2023 dus er moet helemaal niks verkocht worden. Ze kunnen hem gewoon aan zijn contract houden of de hoofdprijs vragen. Beiden is prima volgens mij.
 
Maar hij heeft gewoon een contract tot 2023 dus er moet helemaal niks verkocht worden. Ze kunnen hem gewoon aan zijn contract houden of de hoofdprijs vragen. Beiden is prima volgens mij.
Gaat nooit gebeuren. PSV kan hem niet gratis laten gaan, en hij wil zelf per se weg. Dan kun je hem niet tegenhouden.En omdat hij hij geen nieuw contact, met een sterk verbeterd salaris, wil tekenen, zal zijn 'hoofdprijs' dus de genoemde 12-15m zijn.
 
Gaat nooit gebeuren. PSV kan hem niet gratis laten gaan, en hij wil zelf per se weg. Dan kun je hem niet tegenhouden.En omdat hij hij geen nieuw contact, met een sterk verbeterd salaris, wil tekenen, zal zijn 'hoofdprijs' dus de genoemde 12-15m zijn.
Want? Zijn contract loopt nog 2 seizoenen na dit seizoen. Tenzij er een clausule met afkoopsom in zijn contract staat kan PSV dus vragen wat ze willen. Of dacht jij dat Ajax de Jong en de Ligt zoveel salaris betaalde dat ze 80 miljoen konden vragen?
Misschien dat PSV eens een keer ruggengraat en ballen moet tonen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan