Denzel Dumfries (V)

Gaat nooit gebeuren. PSV kan hem niet gratis laten gaan, en hij wil zelf per se weg. Dan kun je hem niet tegenhouden.En omdat hij hij geen nieuw contact, met een sterk verbeterd salaris, wil tekenen, zal zijn 'hoofdprijs' dus de genoemde 12-15m zijn.
Ik snap wat je zegt, maar waar is dat bedrag op gebaseerd?
 
Want? Zijn contract loopt nog 2 seizoenen na dit seizoen. Tenzij er een clausule met afkoopsom in zijn contract staat kan PSV dus vragen wat ze willen. Of dacht jij dat Ajax de Jong en de Ligt zoveel salaris betaalde dat ze 80 miljoen konden vragen?
Misschien dat PSV eens een keer ruggengraat en ballen moet tonen.
Sinds het Bosman arrest zijn voetballers geen slaven meer, en bepalen zij waar ze spelen.
 
Ik snap wat je zegt, maar waar is dat bedrag op gebaseerd?
Dat bedrag haal ik uit de pers, daar wordt altijd over dit soort bedragen gesproken.en dat kijkt me redelijk, wat heeft Denzel uiteindelijk georesteerd? Dat zou na een succesvol EK anders kunnen zijn, maar in deze vorm moet ik nog maar zien of hij gaat spelen
 
Dat bedrag haal ik uit de pers, daar wordt altijd over dit soort bedragen gesproken.en dat kijkt me redelijk, wat heeft Denzel uiteindelijk georesteerd? Dat zou na een succesvol EK anders kunnen zijn, maar in deze vorm moet ik nog maar zien of hij gaat spelen
Het is inderdaad een strijder die er steeds vol voor gaat doch voor een echte topclub komt hij voetballend denkelijk te kort .
 
Het is inderdaad een strijder die er steeds vol voor gaat doch voor een echte topclub komt hij voetballend denkelijk te kort .
Nog 2 jaar zich ontwikkelen bij PSV en dan kijken of hij klaar is voor een stapje hoegerop. het zou kunnen, maar ook niet. In de zomer wordt het volgens mij een hele grote teleurstelling voor hem.
 
Nog 2 jaar zich ontwikkelen bij PSV en dan kijken of hij klaar is voor een stapje hoegerop. het zou kunnen, maar ook niet. In de zomer wordt het volgens mij een hele grote teleurstelling voor hem.
Tsja, dat zei men ook over hem toen hij naar Heerenveen ging. Of naar PSV het jaar daarna. Hij werd ook uitgelachen toen hij niet wilde spelen voor Aruba, omdat hij graag naar Oranje wilde.
En Hateboer gooit ook aardig hoge ogen bij een club die bij hem past. En dan heeft Denzel veel meer power en karakter dan Hateboer.

Enfin, je hebt gelijk: het kan altijd misgaan. Maar het zou mij niks verbazen als hij een hoger niveau aan gaat tikken, mits hij zijn volgende club met beleid uitkiest.
 
Tsja, dat zei men ook over hem toen hij naar Heerenveen ging. Of naar PSV het jaar daarna. Hij werd ook uitgelachen toen hij niet wilde spelen voor Aruba, omdat hij graag naar Oranje wilde.
En Hateboer gooit ook aardig hoge ogen bij een club die bij hem past. En dan heeft Denzel veel meer power en karakter dan Hateboer.

Enfin, je hebt gelijk: het kan altijd misgaan. Maar het zou mij niks verbazen als hij een hoger niveau aan gaat tikken, mits hij zijn volgende club met beleid uitkiest.
In de zomer al? Ik vraag het me echt af. Enthousiasme en werklust is helemaal niks bijzonders in andere competieties, dat is daar standaard. Daar kan hij niet verdedigen zoals hij dat bij PSV doet en al helemaal niet zoveel kansen missen/slechte voorzetten geven.

Ik vind Denzel een prima speler voor PSV, maar hij moet zich nog wel een stukje verder ontwikkelen voordat hij de stap omhoog aankan. Tenzij het echt aleen om het geld gaat en hij bij een laagvlieger in de PL, Seri A of Bundesliga tekent.
 
In de zomer al? Ik vraag het me echt af. Enthousiasme en werklust is helemaal niks bijzonders in andere competieties, dat is daar standaard. Daar kan hij niet verdedigen zoals hij dat bij PSV doet en al helemaal niet zoveel kansen missen/slechte voorzetten geven.

Ik vind Denzel een prima speler voor PSV, maar hij moet zich nog wel een stukje verder ontwikkelen voordat hij de stap omhoog aankan. Tenzij het echt aleen om het geld gaat en hij bij een laagvlieger in de PL, Seri A of Bundesliga tekent.
Ik vind hem verdedigend goed. Door de tactiek van Schmidt staat ie alleen vaak niet op z’n plek. Balbeheersing kan wel beter, al zie ik daar wel progressie.
 
In de zomer al? Ik vraag het me echt af. Enthousiasme en werklust is helemaal niks bijzonders in andere competieties, dat is daar standaard. Daar kan hij niet verdedigen zoals hij dat bij PSV doet en al helemaal niet zoveel kansen missen/slechte voorzetten geven.

Ik vind Denzel een prima speler voor PSV, maar hij moet zich nog wel een stukje verder ontwikkelen voordat hij de stap omhoog aankan. Tenzij het echt aleen om het geld gaat en hij bij een laagvlieger in de PL, Seri A of Bundesliga tekent.
Precies.
Verder is Willems 10 keer beter aan de andere kant en die redt het ook niet.
 

PSV raakt Denzel Dumfries mogelijk kwijt aan Everton​

link

Voor PSV-aanvoerder en Oranje-international Denzel Dumfries gloort mogelijk een toekomst in de Britse Premier League. Een van de gegadigden om hem komende zomer over te nemen is Everton, de nummer tien van het afgelopen seizoen en de club van voormalig PSV-manager Marcel Brands.

Een transferprijs van Dumfries zal vermoedelijk richting de 15 miljoen euro moeten gaan.
Marktwaarde volgens transfermarkt is € 16 miljoen.
 
Heeft een minder seizoen gedraaid, dus 15 miljoen zou een mooi bedrag zijn. Nu hopen dat ze door het kijken naar het jeugd EK genoeg hebben gezien om Teze lekker centraal te houden. Weet niet hoe ver sambo is in zijn ontwikkeling en kwenie hoe goed mwene is. Anders een waardige vervanger halen. Backs zijn moeilijke posities om in te vullen. Arias zou voor mij de gedroomde opvolger zijn...
 
Verkopen voor het EK begonnen is graag.
Hoezo, bang dat ie daar slechter presteert dan afgelopen seizoen bij ons? Als ie zichzelf in de picture speelt komt er mogelijk een 2e club wat een positief effect kan hebben op de verkoopprijs, speelt ie slecht gaat er weinig tot niets vanaf. Gehaald voor €5,5mlj, wordt dus een mooie winst op een speler die niet onvervangbaar is.
 
Goede back maar komt niet echt meer helemaal tot zijn recht in het systeem van Schmidt? Na een aantal seizoenen wil een speler vaak ook een nieuwe stap maken, dus deze transferperiode lijkt me dan een goed moment. Hopelijk kan hij nog een beetje een goed EK draaien en verkopen we hem voor een goed bedrag
 
Goede back maar komt niet echt meer helemaal tot zijn recht in het systeem van Schmidt? Na een aantal seizoenen wil een speler vaak ook een nieuwe stap maken, dus deze transferperiode lijkt me dan een goed moment. Hopelijk kan hij nog een beetje een goed EK draaien en verkopen we hem voor een goed bedrag
Weinig spelers komen goed tot hun recht in het systeem RS. Dumfries heeft een matig seizoen gedraaid echter is hij een international en 15 miljoen vind ik dan aan de lage kant zeker voor een Engelse club. Net onder de 20 moet toch mogelijk zijn. Baumi koste ons 10:eek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan