FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Cavlan raakte hem maar Dumfries bleef ook even haperen in het gras. Nu hij terug kan lopen naar de catacomben heeft hij zijn hamstring vast?
 
Dit dus. Ben echt helemaal klaar met dat kunstgras. Snap niet dat het bij de profs nog geaccepteerd word. Heb er zelf ook alle twee mijn knieën op kapot gespeeld.
Voetbal op kunstgras moeten ze inderdaad verbieden, maar volgens mij komt deze blessure niet door het kunstgas, maar werd Dumfries aangetikt door de Emmen speler.
 
Het feit dat hij loopt zegt maar weinig. Ik liep ook op eigen kracht het veld af nadat ik mijn kruisband afscheurde. Adrenaline is a hellova drug
Dat kan. Ik kon niet eens meer lopen en ik moest op een arm van een teamgenoot leunen om naar de douches te gaan. Giga dikke knie, ijs en vervolgens lang er uit geweest
 
Als het de kruisband is maken we het seizoen af met Baumgartl als basisspeler, ik houd mn hart vast.
 
Ook echt nog even vlak voor tijd. Godsamme. Nou Sambo, begon de carriere van Willems ook niet ooit op deze manier? Al zullen we tegen Feyenoord wel weer mogen genieten van Teze op rb, wat vooral betekent dat Baumi in het centrum zal staan...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan