FC Emmen - PSV | Dinsdag 26 januari | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Denzel d'r uit ligt dan moet er een vervanger komen (huur/koop). Opvangen door schuiven is geen optie aangezien de spoeling echt heel dun is (zoals vorig seizoen, en dat daarvoor, en dat daarvoor.....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tja, hij werkt zich kapot, maar ik heb wel 25 verkeerde passes van hem gezien

Maar ook meer goeie passes dan anders.
Nou precies. Ik zie heel veel Zahavi's langskomen in het Speler van de Week topic. Hij heeft zich wel verbeterd. Tegen RKC geen enkel goede pass en een goede goal. Vandaag 3 goede passes en een goal. Wat mij betreft echt te weinig.
Beter Denzel speelt al tijden slecht. Wellicht een beetje rust.
Ik vond hem vandaag best wel aardig. Hopen dat hij gewoon mee kan doen zondag. Je weet het nooit. Elke vervanger is gewoon minder.
 
Moeizaam, en weer een wedstrijd waar uiteindelijk de drie punten tellen en de rest gauw vergeten moet worden. Het is nu echt gewoon meer overleven dan bouwen aan een team en een vaste spelstijl ontwikkelen.
Precies. Als Ajax em zo binnensleept roemen we hun kwaliteit dat ze altijd nog toeslaan.
 
Veel afwezigen. Kunstgras. Weliswaar een tegenstander die je eigenlijk op alle fronten moet aftroeven maar goed, 3 punten en hopen dat een paar spelers weer terug zijn tegen Feyenoord. Anders wordt je met dit elftal zelfs door Feyenoord afgeslacht.
 
En gelukkig is de rest van de selectie topfit, want het is januari. :cool:
Percies voldoende uitgerust en rouleren betaald zich uit. Weer een drama pot voetballen aan de inmiddels lange lijst. Waar trainen ze op of is het gewoon niet te trainen met deze kwaliteit spelers.
 
Viergever heb ik ook al lang niet gezien. Gaf ook aan niet tevreden te zijn, zou hij nog vertrekken deze maand?
 
Als het de kruisband is maken we het seizoen af met Baumgartl als basisspeler, ik houd mn hart vast.
Laat ons maar even afwachten hoe ernstig de blessure is.
Als het daadwerkelijk een kruisbandblessure is dan heeft Denzel Dumfries vandaag zijn laatste
wedstrijd in een PSV shirt gespeeld.

:eek:

Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

:fear:
 
Ik vond hem tegen RKC en nadat Max eraf ging niet slecht. Het zijn natuurlijk niet de tegenstanders waarop het goed te vergelijken is, maar hij heeft meer zelfvertrouwen dit seizoen dus wie weet.
Nee als linksback doet hij te veel gekke en domme dingen. Tegen RKC ging het redelijk maar vandaag zag ik in een paar minuten weer te veel onrust bij hem als back. Nee niet doen en zeker niet tegen Berghuis...
 
Hopen dat Viergever en Obispo snel terug zijn, en dan Sambo en Oppegard maar bij het eerste halen als er geen geld is om een back te halen. Maar er blijft niet heel veel over nee.
Selectie is gewoon armoede op een paar spelers na. Geen PSV nIvo maar ja bij JDJ is Utrecht de norm.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan