En onze Duitse held loopt boos weg van de VI interview 🤣 Heel de wereld zag dat er spelers niet fit waren maar dat mag niet hardop verteld worden 🤣🤦‍♂️
Zoals heel de wereld zag dat het bij Heerenveen niet goed zat en jouw natte droom wegliep van tafel 😝
 
En onze Duitse held loopt boos weg van de VI interview 🤣 Heel de wereld zag dat er spelers niet fit waren maar dat mag niet hardop verteld worden 🤣🤦‍♂️
Wow, dat straalt toch ook weer niet goed af op de club, beetje kleuterachtig. MvB zou helemaal worden afgefikt als hij dit had geflikt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En onze Duitse held loopt boos weg van de VI interview 🤣 Heel de wereld zag dat er spelers niet fit waren maar dat mag niet hardop verteld worden 🤣🤦‍♂️
Zoals de hele wereld over Schmidt heen viel en hem een zeikerd noemde toen hij zei dat er zoveel spelers geblesseerd en vermoeid waren door Corona en het drukke wedstrijdschema. Ten Hag loopt nu al weken over hetzelfde te zaniken en nu hoor je niemand meer. Schmidt heeft gelijk dat hij die zeikerds van VI afkapt.
 
Schmidt sprak in het najaar 2020 zelf over conditie, speelschema, belasting en gezondheid. Hij bleef dat maar continu doen, dat negatieve benadrukken. Het leek mij destijds niet handig richting je eigen groep. Tenslotte, als iemand continu zegt dat je er witjes en slecht uitziet, ga je het vanzelf geloven en voelen.
Nu zaagt een interviewer over dezelfde thema’s door en is de trainert gepikeerd. Hopelijk wordt hij morgenochtend helder wakker en resulteert dit in een ommekeer van zijn eigen gedrag van 2020. Toen deed hij in feite hetzelfde tov zijn spelers, als wat de interviewer nu met hem doet.
En blijkbaar voelt dat bij de trainer niet goed...

Dan graag ook meteen tot inzicht komen dat het op zeker leuker en waarschijnlijk beter is om een opstelling neer te zetten waardoor goede, mooie voetballers vaker de bal krijgen of überhaupt op het veld staan.
Kijk bv naar Noa Lang, waar Ajax hem verweet dat hij zijn verdedigende taken niet uitvoerde en egoïstisch speelde en daarom dus bankzitter was. Club Brugge stelt hem gewoon op en zie!
 
Laatst bewerkt:
Schmidt sprak in het najaar 2020 zelf over conditie, speelschema, belasting en gezondheid. Hij bleef dat maar continu doen, dat negatieve benadrukken. Het leek mij destijds niet handig richting je eigen groep. Tenslotte, als iemand continu zegt dat je er witjes en slecht uitziet, ga je het vanzelf geloven en voelen.
Nu zaagt een interviewer over dezelfde thema’s door en is de trainert gepikeerd. Hopelijk wordt hij morgenochtend helder wakker en resulteert dit in een ommekeer van zijn eigen gedrag van 2020. Toen deed hij in feite hetzelfde tov zijn spelers, als wat de interviewer nu met hem doet.
En blijkbaar voelt dat bij de trainer niet goed...

Dan graag ook meteen tot inzicht komen dat het op zeker leuker en waarschijnlijk beter is om een opstelling neer te zetten waardoor goede, mooie voetballers vaker de bal krijgen of überhaupt op het veld staan.
Kijk bv naar Noa Lang, waar Ajax hem verweet dat hij zijn verdedigende taken niet uitvoerde en egoïstisch speelde en daarom dus bankzitter was. Club Brugge stelt hem gewoon op en zie!
Kijk jij Club Brugge :eek:
 
Ja jaarverslag. Dat leest niemand, nou op jou na dan kennelijk.
Hopelijk begrijp je wel wat ik bedoelde, dat is je optreden in de media, de woorden zijn belangrijker dan ooit. Dat straalt af op de selectie en je manier van werken. En als Schmidt zelf na de wedstrijd over het budget van Ajax begint, dan maakt hij PSV opnieuw kleiner en de underdog. Daar heb ik moeite mee. Het is alles bij elkaar, de woorden, de benadering van de wedstrijden, praten over Ajax en hun geld etc. Een trainer van Ajax die dat zou doen, in welke tijden dan ook, wordt aan de schandpaal genageld en terecht. Ze vinden zichzelf namelijk een topclub.
Maar goed kennelijk weet Schmidt nog niets over de 36 miljoen aan miskopen van vorig jaar bij PSV als hij praat over het budget van Ajax.
De trainer moet niet steeds flauw melken en zeuren o.m. over het budget van Ajax en alles en nog wat , hij moet op tafel kloppen en zorgen dat zijn spelers meer dan een tand bijsteken.
Hij opent altijd maar een zak excuses om zijn fouten weg te moffelen.
 
Schmidt sprak in het najaar 2020 zelf over conditie, speelschema, belasting en gezondheid. Hij bleef dat maar continu doen, dat negatieve benadrukken. Het leek mij destijds niet handig richting je eigen groep. Tenslotte, als iemand continu zegt dat je er witjes en slecht uitziet, ga je het vanzelf geloven en voelen.

Ik geloof er niks van dat de spelers zich minder fit gaan voelen als de trainer zegt dat het een vol speelschema is en dat hij scherp blijft op fitheid als reden van wissels en roulaties.
Want veel meer zegt ie feitelijk niet.

Zie nu weer een reactie binnenkomen dat de trainer 'altijd' maar met excuses komt, en niet 'steeds' flauw moet melken.

Als elk forumlid een euro zou krijgen voor elke keer dat er wordt overdreven van wat schmidt heeft gezegd of gedaan, waren we allemaal financieel onafhankelijk nu.
(En ja, en dan overdrijf ik lichtelijk!:sneaky:)

En voordat ik dat weer teruggeslingerd krijg: nee, daarmee zeg ik niet dat 'we geen kritiek mogen hebben'.
Zou alleen graag zien dat er wat minder wordt overdreven. Want het snijdt geen hout.


Wat betreft t interview: niet netjes afgehandeld op t eind. Vind best dat hij mag zeggen dat ie t een domme vraag vindt. Maar had t niet zo af hoeven kappen op t eind.
Aan de andere kant, een interviewer die met vragen begint die echt nergens op slaan, behalve om de popie jopie uit te hangen, is journalistiek van een bedroevend niveau. Heeft ie t nog best lang uit gehouden.
 
En hij is vanaaf geschorst, als 'onschuldige' man natuurlijk 🤣 Het is de toon die de muziek maakt, waar hij veel van kan keren. Dikkie is ook hinderlijke trainer met interviews momenteel, maar die gooit er humor sarcasme en charmes in waardoor men er mee kan leven of lachen.

Onze professor is geliefd hier maar neutraal oog en oor denkt wat een griezel.
 
Hierbij het filmpje:

Ik vind de vraag van de verslaggever niet vreemd. Maar ik denk dat er al een bepaalde irritatie opgebouwd is. Ik zat al minuten tenenkrommend te luisteren. Er zat al een minachtende toon in bij de interviewer. Trouwens ook dramatisch Engels. Eigenlijk is het nog knap dat hij niet eerder wegliep. Maar goed, dat hoort ook bij zijn werk: interviews. Wie was eigenlijk de interviewer?
 
Ik vind de vraag van de verslaggever niet vreemd. Maar ik denk dat er al een bepaalde irritatie opgebouwd is. Ik zat al minuten tenenkrommend te luisteren. Er zat al een minachtende toon in bij de interviewer. Trouwens ook dramatisch Engels. Eigenlijk is het nog knap dat hij niet eerder wegliep. Maar goed, dat hoort ook bij zijn werk: interviews. Wie was eigenlijk de interviewer?
De pers in Nederland is voor een deel gewoon onbeschoft, zie de vragen van Hans Kraay aan Götze, die de pre-match van het weekend waarin wordt aangegeven dat bepaalde zaken niet besproken worden omdat deze bij de rechter liggen, en nog gaat men vragen stellen. Nederlanders zijn lomp en direct en t niveau van vragen van interviewers is hemeltergend, suggestief en/of zuigend. Maar dat is een gegeven en zal hij mee moeten leren omgaan.
 
Ik vind dat weglopen niet zo vreemd. Interviewer zit overduidelijk te zuigen, vanaf minuut één al. Het liefst sta je daar als trainer boven en lach je zo’n amateur bij wijze van spreken uit, maar het lijkt me menselijk om daar geen trek in te hebben. Daarnaast denk ik dat het voor een Duitser ook een redelijke cultuurschok kan zijn om opeens te maken te krijgen met dit soort lomp gedrag van ons Hollanders. Zie eerder Gotze vs Kraaij, maar dit is ook zo’n voorbeeld.
 
Ik vind dat weglopen niet zo vreemd. Interviewer zit overduidelijk te zuigen, vanaf minuut één al. Het liefst sta je daar als trainer boven en lach je zo’n amateur bij wijze van spreken uit, maar het lijkt me menselijk om daar geen trek in te hebben. Daarnaast denk ik dat het voor een Duitser ook een redelijke cultuurschok kan zijn om opeens te maken te krijgen met dit soort lomp gedrag van ons Hollanders. Zie eerder Gotze vs Kraaij, maar dit is ook zo’n voorbeeld.
Klopt, aan de andere kant moet Schmidt hier gewoon boven staan. Lijkt me dat hij ook mediatraining heeft gehad. Het moment dat je in een eerder interview al beweerd dat de scheids tegen je fluit en paar weken later bij een interview wegloopt, daar geniet de media van en is Schmidt de verliezer. Want we kunnen er op rekenen dat alle sensatiezoekende media nu klote vragen aan Schmidt gaan stellen puur omdat dat sensatie oplevert.
 
Ik geloof er niks van dat de spelers zich minder fit gaan voelen als de trainer zegt dat het een vol speelschema is en dat hij scherp blijft op fitheid als reden van wissels en roulaties.
Want veel meer zegt ie feitelijk niet.

Zie nu weer een reactie binnenkomen dat de trainer 'altijd' maar met excuses komt, en niet 'steeds' flauw moet melken.

Als elk forumlid een euro zou krijgen voor elke keer dat er wordt overdreven van wat schmidt heeft gezegd of gedaan, waren we allemaal financieel onafhankelijk nu.
(En ja, en dan overdrijf ik lichtelijk!:sneaky:)

En voordat ik dat weer teruggeslingerd krijg: nee, daarmee zeg ik niet dat 'we geen kritiek mogen hebben'.
Zou alleen graag zien dat er wat minder wordt overdreven. Want het snijdt geen hout.


Wat betreft t interview: niet netjes afgehandeld op t eind. Vind best dat hij mag zeggen dat ie t een domme vraag vindt. Maar had t niet zo af hoeven kappen op t eind.
Aan de andere kant, een interviewer die met vragen begint die echt nergens op slaan, behalve om de popie jopie uit te hangen, is journalistiek van een bedroevend niveau. Heeft ie t nog best lang uit gehouden.
Dat zeggen we wel heel vaak he, “ niet handig van hem om...” “ niet netjes om...”. Schmidt heeft nu net als in Duitsland gewoon een naam van de arrogante/niet handige/Gegenpressung/vollgas fusbal/roulatietrainer die het allemaal beter weet maar van wie de spelers toch om de haverklap geblesseerd raken/weg gaan bij het interview als je het niet zint/......
Wij als PSVers denken dat we met een nietszeggende club te maken hebben waar af en toe maar de aandacht op wordt gelegd. PSV en Ajax worden niet alleen voor hun prestaties onder een vergrootglas gelegd maar ook door de manier waarop hun trainers maar ook spelers zich presenteren binnen en buiten het veld. Ten Hag werd en wordt nu nog bij elke misstap continu door de Telegraaf bekritiseerd, niet alleen over het tactische deel maar zeker ook hoe hij zich presenteert, welke antwoorden hij geeft en hoe hij overkomt. Hij wordt zelfs nagedaan bij de tv programma’s als de TV Kantine. En hij is lang niet zo “controversieel” als Schmidt. Of we dat nou allemaal leuk vinden of niet, dat hoort allemaal bij een topclub. Als we daar moeite mee hebben, dan moeten we maar Utrecht of Heerenveen gaan supporten. Want over hen praat men sporadisch.
 
Dat zeggen we wel heel vaak he, “ niet handig van hem om...” “ niet netjes om...”. Schmidt heeft nu net als in Duitsland gewoon een naam van de arrogante/niet handige/Gegenpressung/vollgas fusbal/roulatietrainer die het allemaal beter weet maar van wie de spelers toch om de haverklap geblesseerd raken/weg gaan bij het interview als je het niet zint/......
Wij als PSVers denken dat we met een nietszeggende club te maken hebben waar af en toe maar de aandacht op wordt gelegd. PSV en Ajax worden niet alleen voor hun prestaties onder een vergrootglas gelegd maar ook door de manier waarop hun trainers maar ook spelers zich presenteren binnen en buiten het veld. Ten Hag werd en wordt nu nog bij elke misstap continu door de Telegraaf bekritiseerd, niet alleen over het tactische deel maar zeker ook hoe hij zich presenteert, welke antwoorden hij geeft en hoe hij overkomt. Hij wordt zelfs nagedaan bij de tv programma’s als de TV Kantine. En hij is lang niet zo “controversieel” als Schmidt. Of we dat nou allemaal leuk vinden of niet, dat hoort allemaal bij een topclub. Als we daar moeite mee hebben, dan moeten we maar Utrecht of Heerenveen gaan supporten. Want over hen praat men sporadisch.

Zeg... jij zou over dit onderwerp niks meer tegen mij zeggen :xp:
(Geintje he...!)

ik heb er 0,0 moeite mee als er over gepraat wordt. Zeker niet bij een totaal niet serieus programma als VI. Ze doen maar.
Kan me ook niets interesseren wat bijv. andere supportersgroepen over PSV denken.
Van Bommel werd ook veel gehaat en besproken. Toch blijft hij voor mij een (voetbal)held. Die kwalificatie heeft Schmidt zeker (nog) niet bij mij. Maar hij is wel onze trainer, en die krijgt bij dubieuze momenten wel het voordeel van de twijfel bij mij. En zo lang de resultaten op zn minst redelijk zijn, zal dat ook zo blijven.

Ik snap zijn overwegingen mbt fitheid dan ook prima.
Ik kan me zn irritatie bij dit interview ook voorstellen.
Had graag gezien dat ie t wat anders had opgelost, maar ik kijk m er niet op aan dat ie t zo heeft gedaan als nu.

Grootste probleem bij t huidige PSV is volgens mij een kwalitatief matige 'bank'. Zeg maar de nummers 12 tm 22.
2 of 3 van de 5 beste spelers er niet bij, en t wordt kwalitatief gelijk een stuk minder.
Terecht dan ook dat Schmidt voorzichtig is met die beste spelers, zeker in een druk programma.
Als hij bijna gelijkwaardige vervangers zou hebben, zou dat mss iets anders zijn.
Maar dat is niet Schmidt zn schuld. Ik zie dat echt als naweeen van een dramatsiche transferzomer in 2019.
 
En je geloofde dat ook? Je bent niet alleen erg “groen” maar dus ook gewoon goedgelovig :maniac: :star:

Nou, goedgelovig... laat ik zeggen dat ik er altijd steeds wat continue kritisch naar kijk, als jij zegt dat je niks meer gaat zeggen :xp:
 
Nou, goedgelovig... laat ik zeggen dat ik er altijd steeds wat continue kritisch naar kijk, als jij zegt dat je niks meer gaat zeggen :xp:
Als je je kritische blik nou eens gaat verschuiven naar Schmidt.... ;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan