Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Berghuis weer niet gezien. Volgende week tegen PSV staat ie weer op. Ploegen die voetballen pakken Feyenoord. Ploegen die meegaan in het gevecht, gaan onderuit.
 
Ik begin wel te merken dat AZ zichzelf dichtbij het haat niveau van Ajax begint te begeven. Wat hoop ik dat toch dat dat omhoogevallen clubje met hun middelmatige rommel eens goed hard degradeert zeg. Kunnen ze lekker tegen FC Dordrecht met hun klappertjes gaan slaan.

Zo, dat moest er effe uit.
 
Ik begin wel te merken dat AZ zichzelf dichtbij het haat niveau van Ajax begint te begeven. Wat hoop ik dat toch dat dat omhoogevallen clubje met hun middelmatige rommel eens goed hard degradeert zeg. Kunnen ze lekker tegen FC Dordrecht met hun klappertjes gaan slaan.

Zo, dat moest er effe uit.

Mwah, ik heb dat eerder met Vitesse. AZ is gewoon slim. Kopen slim in, verkopen slim en hebben veel talent rondlopen. En tja, ze presteren al twee jaar veruit het beste in de topwedstrijden van de Eredivisie (zie mijn reactie in het Emmen wedstrijdtopic). Dan mag je ook wel een keer zelfvertrouwen tonen. Kan AZ er amper ongelijk in geven. Vitesse leeft echter vooral boven de eigen stand en sleept menig wedstrijd er op het nippertje uit. Die verkopen de helft van het elftal in de zomer weer en zijn volgend jaar weer terug op aarde, zoals Willem II van vorig seizoen op dit seizoen.
 
Mwah, ik heb dat eerder met Vitesse. AZ is gewoon slim. Kopen slim in, verkopen slim en hebben veel talent rondlopen. Vitesse leeft vooral boven de eigen stand en sleept menig wedstrijd er op het nippertje uit. Die verkopen de helft van het elftal in de zomer weer en zijn volgend jaar weer terug op aarde, zoals Willem II van vorig seizoen op dit seizoen.
Hmm, dacht dat Vitesse nog steeds van de huur aan elkaar hing, maar dat valt met 5 huurlingen mee, waarvan er zaterdag ook slechts 1 in de basis stond. Wat dat betreft een beter beleid dan zo'n vijf jaar terug.
 
Ik begin wel te merken dat AZ zichzelf dichtbij het haat niveau van Ajax begint te begeven. Wat hoop ik dat toch dat dat omhoogevallen clubje met hun middelmatige rommel eens goed hard degradeert zeg. Kunnen ze lekker tegen FC Dordrecht met hun klappertjes gaan slaan.

Zo, dat moest er effe uit.
Jaloers op hun beleid en goede scouting?
 
Jaloers op hun beleid en goede scouting?

Die Aboukhlal en Gudmundsson zijn inderdaad knap gescout, dat soort spelers zouden wij nou nooit kunnen scouten.

Voor de rest heb ik 0 jaloezie op die club. Ze moeten alleen niet gaan doen alsof ze tot de top van Nederland horen na 1 top jaar en wat leuke overwinningen in toppers.
 
Die Aboukhlal en Gudmundsson zijn inderdaad knap gescout, dat soort spelers zouden wij nou nooit kunnen scouten.

Dat heet slim zijn en spelers oppikken die andere clubs (te) snel laten gaan. En wat dacht je van Karlsson, Midtsjo, Svensson, Hatzidiakos, Sugawara. Allemaal prima spelers die belangrijk zijn (geweest) voor AZ. En bij elkaar kosten ze nog niet eens wat PSV aan Bruma heeft uitgegeven. Voor de rest aangevuld met eigen talent en er staat een elftal dat inmiddels doet wat AZ tot een paar jaar geleden maar niet kon: winnen van de toppers. Ze zijn dan tegen de ''kleintjes'' niet consistent genoeg, maar ze plukken wel de vruchten van dit beleid en het is nog rendabel ook.
 
Die Aboukhlal en Gudmundsson zijn inderdaad knap gescout, dat soort spelers zouden wij nou nooit kunnen scouten.
Gudmundsson is niet onomstreden, Aboekhlal wilde niet bijtekenen en is nog niet doorgebroken. Kan nog steeds middelmaat zijn, wat wij dan wel weer goed kunnen scouten ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan