Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
“In mijn tijd was dit gewoon een rode kaart, maar dat is niet meer. Er moet intensiteit en een bepaalde kracht bij. Dat mist deze actie.

Simpel gesteld: een natrapje is dus geen rood, maar een natrap wel. Het is allemaal een wat grijs gebied en Antony kwam er eigenlijk gewoon best goed vanaf.

Oftewel hoe zorgen we ervoor dat we als scheidsrechters eigenlijk niet meer weten wat we moeten doen en alles dus compleet willekeurig gaan beoordelen. Want wie gaat bepalen waar die zogenaamde grens van intensiteit en kracht ligt? Als het aan Nijhuis ligt dan trap je spelers doormidden en bij de heer Van Der Eijk krijg je al rood wanneer je alleen al denkt aan natrappen.
 

Dus terecht geen rood.
Natuurlijk geen rood. Niet volgens de regels, ook al is de verleiding hier groot om regels zo nu en dan te verdraaien afhankelijk van de desbetreffende partij.

Dat gezegd hebbende moet Antony intern even aangepakt worden aangaande dit gedrag. Is niet de eerste keer. Wordt vaak onderuit geschoffeld maar uit zijn frustratie dan op een verkeerde manier, meer dan eens door een natrappende beweging te maken. Kinderachtig. Heeft hij ook niet nodig, want hij kan heerlijk ballen en is verder volgens mij gewoon een sympathieke kerel.
 
Natuurlijk geen rood. Niet volgens de regels, ook al is de verleiding hier groot om regels zo nu en dan te verdraaien afhankelijk van de betreffende partij.

Dat gezegd hebbende moet Antony intern even aangepakt worden aangaande dit gedrag. Is niet de eerste keer. Wordt vaak onderuit geschoffeld maar uit zijn frustratie dan op een verkeerde manier, meer dan eens door een natrappende beweging te maken. Kinderachtig. Heeft hij ook niet nodig, want hij kan heerlijk ballen en is verder volgens mij gewoon een sympathieke kerel.
Lozano was hierom gehaat in de media!
 
Oftewel hoe zorgen we ervoor dat we als scheidsrechters eigenlijk niet meer weten wat we moeten doen en alles dus compleet willekeurig gaan beoordelen. Want wie gaat bepalen waar die zogenaamde grens van intensiteit en kracht ligt? Als het aan Nijhuis ligt dan trap je spelers doormidden en bij de heer Van Der Eijk krijg je al rood wanneer je alleen al denkt aan natrappen.
Ja, het wordt er niet makkelijker op. Snap ook niet dat ze een duidelijke regel weer zo omgooien dat het standaard discussie oplevert. Van mij hadden ze gewoon rood mogen blijven geven bij elke vorm van natrappen.
 
Ja, het wordt er niet makkelijker op. Snap ook niet dat ze een duidelijke regel weer zo omgooien dat het standaard discussie oplevert. Van mij hadden ze gewoon rood mogen blijven geven bij elke vorm van natrappen.

Ik heb geen idee, ik volg die puinhoop daar niet meer. En zelfs al maken ze duidelijke regels, kunnen ze zich er nog niet aan houden. Zie de regels voor wanneer het een handsbal is.
 
Natuurlijk geen rood. Niet volgens de regels, ook al is de verleiding hier groot om regels zo nu en dan te verdraaien afhankelijk van de desbetreffende partij.

Dat gezegd hebbende moet Antony intern even aangepakt worden aangaande dit gedrag. Is niet de eerste keer. Wordt vaak onderuit geschoffeld maar uit zijn frustratie dan op een verkeerde manier, meer dan eens door een natrappende beweging te maken. Kinderachtig. Heeft hij ook niet nodig, want hij kan heerlijk ballen en is verder volgens mij gewoon een sympathieke kerel.

Lozano was hierom gehaat in de media!
Het welbekende zuid-Amerikaanse temperamentje
 
Ja, het wordt er niet makkelijker op. Snap ook niet dat ze een duidelijke regel weer zo omgooien dat het standaard discussie oplevert. Van mij hadden ze gewoon rood mogen blijven geven bij elke vorm van natrappen.
Helemaal mee eens! Ik heb een hekel aan dit soort dingen. Ze hebben een voorbeeld functie. Ik ben jeugdtrainer en heb een speler die ontploft als het hem niet zint. Hij dacht Antony(en meerdere) na te mogen doen, ik heb hem van het veld gehaald en hem er niet meer op gezet. Ze zien dit die kinderen en sommige pikken het op, net als een schwalbe btw
 
Mwah, ik heb dat eerder met Vitesse. AZ is gewoon slim. Kopen slim in, verkopen slim en hebben veel talent rondlopen. En tja, ze presteren al twee jaar veruit het beste in de topwedstrijden van de Eredivisie (zie mijn reactie in het Emmen wedstrijdtopic). Dan mag je ook wel een keer zelfvertrouwen tonen. Kan AZ er amper ongelijk in geven. Vitesse leeft echter vooral boven de eigen stand en sleept menig wedstrijd er op het nippertje uit. Die verkopen de helft van het elftal in de zomer weer en zijn volgend jaar weer terug op aarde, zoals Willem II van vorig seizoen op dit seizoen.
Gelukkig winnen wij al onze wedstrijden overtuigend.
 
Aangezien Willem II geen eigen topic heeft en ik ff te lui ben om er 1 aan te maken


Laten we hopen dat ze zich net zo revancheren op het veld als de laatste keer toen ze de trainer ontslagen werd :sneaky:
 
Aangezien Willem II geen eigen topic heeft en ik ff te lui ben om er 1 aan te maken


Laten we hopen dat ze zich net zo revancheren op het veld als de laatste keer toen ze de trainer ontslagen werd :sneaky:
Wat blijft t toch een opportunistisch wereldje.
Contract is tijdens het seizoen verlengd, toen het ook al niet goed liep.
Dan heb je als technisch verantwoordelijke toch het beeld dat deze trainer de juiste is. En dan ineens toch niet. Tja... lange termijn denken gaat niet verder dan 1 a 2 maanden lijkt t wel.
Nog erger dan in de politiek.
 
Wat blijft t toch een opportunistisch wereldje.
Contract is tijdens het seizoen verlengd, toen het ook al niet goed liep.
Dan heb je als technisch verantwoordelijke toch het beeld dat deze trainer de juiste is. En dan ineens toch niet. Tja... lange termijn denken gaat niet verder dan 1 a 2 maanden lijkt t wel.
Nog erger dan in de politiek.
Hmm, had ie in het nieuwe contract een lagere afkoopsom gekregen? Raar. Maar het punt blijft staan, laat Willem II maar een lekkere revival hebben woensdag
 
Aangezien Willem II geen eigen topic heeft en ik ff te lui ben om er 1 aan te maken


Laten we hopen dat ze zich net zo revancheren op het veld als de laatste keer toen ze de trainer ontslagen werd :sneaky:
Nieuws over Willem II kan prima in het ajaks-topic. :ROFL:
 
Nog 1 jongens nog 1 (met zwaar Ten Cate accent uitgeroepen)
638373.jpg


:CHEER::DANCE::p

15.54 uur: Huntelaar scoort 2-0 voor Ajax in Tilburg. Ajax staat weer bovenaan en is virtueel kampioen.

15.56 uur: AZ-spits Koevermans maakt de gelijkmaker van AZ tegen Excelsior: 2-2. Bij Excelsior is Van Dieren van het veld gestuurd na zijn tweede gele kaart, waardoor beide ploegen met tien man spelen. AZ heeft nog twintig minuten om te scoren en voor het eerst sinds 1981 weer kampioen te worden.

16.02 uur: Aanvoerder Cocu maakt 5-1. PSV is weer virtueel kampioen.

16.15 uur: Excelsior-speler Voskamp maakt in blessuretijd de winnende treffer. AZ verliest met 3-2 en wordt derde. De ploeg speelt nacompetitie met Ajax, Twente en Heerenveen om één plaats in de voorronde van de Champions League en drie plaatsen in het UEFA-Cuptoernooi.

16.15 uur: Ajax scoort niet meer. PSV is voor de twintigste keer kampioen van Nederland. PSV en Ajax hebben beide 75 punten. Het doelsaldo van PSV is plus-50, van Ajax plus-49.

:CHEER: :DANCE:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan