Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
zXITN5hL


Teze geschorst?
Geen V Ginkel mee?
Lachwekkende opstelling. Dat is weer vragen om puntverlies. En als je het mij vraagt een regelrechte schande dat je nog steeds geen fitte selectie hebt blijkbaar die nog niet eens 90’ voluit kan spelen. Spelers sparen voor tegen Volendam? Wat een aanfluiting zeg.
 
Ik neem aan dat er bij PSV een aantal fysiologen in dienst zijn die weten waar ze het over hebben en kunnen inschatten wanneer spelers rust nodig hebben.
Ik heb nog nooit een seizoen meegemaakt waarin spelers zo ontzettend níet fit waren als dit seizoen. Er is nog geen 1 wedstrijd met dezelfde 11 gespeeld en beëindigd. Laat staan 2-3 wedstrijden achter elkaar met dezelfde 11 gestart. Lachwekkend gewoon. Als iedereen zo moe is/was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen. Ik begin toch ernstig te twijfelen aan de kunde van Schmidt en zijn staf. Stonden bekend om fitte selecties maar PSV heeft allesbehalve een fitte selectie. En dat is wel vreemd en vervelend in de maand dat het er toe doet.
 
Ik heb nog nooit een seizoen meegemaakt waarin spelers zo ontzettend níet fit waren als dit seizoen. Er is nog geen 1 wedstrijd met dezelfde 11 gespeeld en beëindigd. Laats staan 2-3 wedstrijden achter elkaar met dezelfde 11 gestart. Lachwekkend gewoon. Als iedereen zo moe is/was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen. Ik begin toch ernstig te twijfelen aan de kunde van Schmidt en zijn staf. Stonden bekend om fitte selecties maar PSV heeft allesbehalve een fitte selectie. En dat is wel vreemd en vervelend in de maand dat het er toe doet.
Ik heb ook nog nooit een seizoen meegemaakt waar er een virus heerst dat bij besmetting invloed heeft op je longen en dus conditie.. En zonder besmetting heeft het ook genoeg gevolgen gehad waardoor we nu een overvol programma afwerken.

"Als iedereen zo moe was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen" heb je onze bank gezien tegen AZ?

Dat zegt meer over de breedte van onze selectie dat die niet aan de wensen voldoet, maar dat is een andere discussie.
 
Wat is dat toch met die fitheid. Vroeger werden clubs kampioen en kwamen ze ook nog een eind in de Champions league. Maar nu zijn het opeens te veel wedstrijden, hoe ging dat altijd in de Premier League en ben je dan nog wel een topvoetballer als je het niet aan kan?
Rouleren is goed maar in deze mate is het gewoon behoorlijk frustrerend. Het is niet dat we een top selectie hebben in de breedte, dat de wisselspelers bijna even goed zijn of zo.
 
Ik heb nog nooit een seizoen meegemaakt waarin spelers zo ontzettend níet fit waren als dit seizoen. Er is nog geen 1 wedstrijd met dezelfde 11 gespeeld en beëindigd. Laats staan 2-3 wedstrijden achter elkaar met dezelfde 11 gestart. Lachwekkend gewoon. Als iedereen zo moe is/was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen. Ik begin toch ernstig te twijfelen aan de kunde van Schmidt en zijn staf. Stonden bekend om fitte selecties maar PSV heeft allesbehalve een fitte selectie. En dat is wel vreemd en vervelend in de maand dat het er toe doet.
Ik snap je frustratie en je hebt ook een punt, alleen deze selectie heeft wel te maken gehad met corona en geloof me of niet dat hakt er bij spelers in. Ajax heeft er geen last van gehad Vitesse ook niet die kunnen altijd met dezelfde 11 starten, bij ons heeft de halve selectie Corona gehad een longziekte die impact heeft op de capaciteit van je longen dus je conditie. Die 2 weken dat Gakpo, Dumfries etc weg waren hebben ze ook niet kunnen trainen en loop oefeningen kunnen doen om conditie op te bouwen nee ze moesten thuis zitten in hun appartementje, in die 2 weken is de conditie van sommige jongens alleen maar afgenomen en dat moet je midden in een seizoen met 3 wedstrijden in 10 dagen weer opbouwen dat is niet niks hé, je kan niet rustig opbouwen er wordt verwacht dat je er gelijk weer staat ipv dat je rustig weer kan opbouwen! En dan spelen we ook nog een speelstijl waarbij we veel moeten lopen ik snap heel goed dat Schmidt z'n spelers beschermd, hij moet er nog mee tegen Feyenoord, heb liever dat we hier 0-1 winnen en dan een fitte Malen en Dumfries tegen feyenoord, dan dat we 0-4 tegen Sparta winnen maar Feyenoord amper kunnen bijbenen.
 
Ik heb ook nog nooit een seizoen meegemaakt waar er een virus heerst dat bij besmetting invloed heeft op je longen en dus conditie.. En zonder besmetting heeft het ook genoeg gevolgen gehad waardoor we nu een overvol programma afwerken.

"Als iedereen zo moe was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen" heb je onze bank gezien tegen AZ?

Dat zegt meer over de breedte van onze selectie dat die niet aan de wensen voldoet, maar dat is een andere discussie.
aanvulling: ik heb nog nooit een seizoen meegemaakt waarbij de winterstop zo kort was. Ik heb geen seizoen meegemaakt waarin we zoveel door de weekse wedstrijden hadden voor de winterstop.
 
Ik heb ook nog nooit een seizoen meegemaakt waar er een virus heerst dat bij besmetting invloed heeft op je longen en dus conditie.. En zonder besmetting heeft het ook genoeg gevolgen gehad waardoor we nu een overvol programma afwerken.

"Als iedereen zo moe was dan had hij tegen AZ eerder moeten wisselen" heb je onze bank gezien tegen AZ?

Dat zegt meer over de breedte van onze selectie dat die niet aan de wensen voldoet, maar dat is een andere discussie.
PSV is het enige elftal dan blijkbaar waar het zoveel invloed op heeft. Ik blijf het raar vinden. En in andere wedstrijden wisselt Schmidt overigens ook rustig 5 keer terwijl het niet nodig is en woensdag was het hard nodig en doet ie het niet. De 11 die in het veld stonden bakten er in ieder geval geen reet van haha. Ik vind dat Schmidt een hele aparte manier van handelen en wisselen heeft. Net zo erg als van Bommel eigenlijk wel.
 
PSV is het enige elftal dan blijkbaar waar het zoveel invloed op heeft. Ik blijf het raar vinden. En in andere wedstrijden wisselt Schmidt overigens ook rustig 5 keer terwijl het niet nodig is en woensdag was het hard nodig en doet ie het niet. De 11 die in het veld stonden bakten er in ieder geval geen reet van haha. Ik vind dat Schmidt een hele aparte manier van handelen en wisselen heeft. Net zo erg als van Bommel eigenlijk wel.
Dit blijft een apart seizoen en ik denk dat we Schmidt pas echt op zijn kwaliteiten kunnen beoordelen in een normaal seizoen met een normaal programma en met supporters op de tribune.
 
PSV is het enige elftal dan blijkbaar waar het zoveel invloed op heeft. Ik blijf het raar vinden. En in andere wedstrijden wisselt Schmidt overigens ook rustig 5 keer terwijl het niet nodig is en woensdag was het hard nodig en doet ie het niet. De 11 die in het veld stonden bakten er in ieder geval geen reet van haha. Ik vind dat Schmidt een hele aparte manier van handelen en wisselen heeft. Net zo erg als van Bommel eigenlijk wel.
Ik heb niets tegen de speelstijl van Schmidt maar heb hem dit seizoen op nog geen een goede wissel kunnen betrappen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan