PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rosario eruit, box to box player (a la Fein of Ginkel) erin en een sterke LCV kopen. Is je probleem voor een groot deel opgelost.

Komt ie weer met z'n box-to box :ROFL:

Grootste probleem met Rosario vandaag was dat meneer niet scherp genoeg was om te verdedigen, dat gaan Fein en Van Ginkel niet voor je oplossen.
 
Boscagli speelde gewoon een prima pot. Imo werd er gezwijnd op het middenveld. Centraal midden moet er wat meer voetbal komen wat je zegt! Rosario is te traag en Sangaré ook. Sangaré compenseert weer met zijn verdedigende werk maar Koning Pablo begint toch langzaamaan zijn krediet te verspelen bij mij.. Stank voor dank nadat ik hem zo vaak heb verdedigd ;)
Boscagli speelt niet verkeerd, maar is verdedigend vrij kwetsbaar. Evenals onze backs. Daardoor kiest Schmidt voor 2 controleurs. Alleen verneukt hij op die manier het hele middenveld. Vandaar dat we eigenlijk een betere verdediging zouden moeten hebben zodat je alleen aan Sangaré als controleur op het middenveld genoeg hebt.
 
Gakpo - Malen - Mo
Götze - Van Ginkel
Sangaré
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
Mvogo

@ Roger Schmidt Bitte lesen Sie dies (ofzoiets)
 
Beide CV te zwak voor PSV daarnaast zijn de dode spel momenten wat doorslaggevend is hedendaags is ver en ver onder de maat zowel aanvallend als verdedigend.
 
Komt ie weer met z'n box-to box :ROFL:

Grootste probleem met Rosario vandaag was dat meneer niet scherp genoeg was om te verdedigen, dat gaan Fein en Van Ginkel niet voor je oplossen.
Hehe. Verzin even een andere term dan. Doos naar doos.
 
Boscagli speelt niet verkeerd, maar is verdedigend vrij kwetsbaar. Evenals onze backs. Daardoor kiest Schmidt voor 2 controleurs. Alleen verneukt hij op die manier het hele middenveld. Vandaar dat we eigenlijk een betere verdediging zouden moeten hebben zodat je alleen aan Sangaré als controleur op het middenveld genoeg hebt.
Dan moet dat gecompenseerd worden, net zoals bij Ajax wordt/werd gedaan met Blind (vind dat Schuurs dit jaar niet zo goed doen), die is verdedigend ook niet de sterkste maar voegt wel zeker wat toe.
 
Boscagli speelde gewoon een prima pot. Imo werd er gezwijnd op het middenveld. Centraal midden moet er wat meer voetbal komen wat je zegt! Rosario is te traag en Sangaré ook. Sangaré compenseert weer met zijn verdedigende werk maar Koning Pablo begint toch langzaamaan zijn krediet te verspelen bij mij.. Stank voor dank nadat ik hem zo vaak heb verdedigd ;)
Boscagli speelde niet verkeerd maar werd bij die goal voor de verrassing weer eens uitgekapt. Als je wil scoren moet je gewoon Boscagli opzoeken
 
Boscagli speelde niet verkeerd maar werd bij die goal voor de verrassing weer eens uitgekapt. Als je wil scoren moet je gewoon Boscagli opzoeken

Hij had daar meer mogen doen, maar Max was ook weer in geen velden of wegen te bekennen. Boscagli speelt vaak genoeg tegen 2 tegenstanders.
 
Nog niet zo verkeerd, al wil ik Madueke ook wel een kant gunnen ipv Mo. Ik vind Mo totaal niet klaar voor de basis op dit moment.
Dat zal dan rouleerwerk worden innderdaad. In een 4-3-3 kun je Roger zijn systeem ook wel spelen, doet Liverpool ook.
 
Ach ja wel/geen pingel. Vind die 2e goal uit een onterechte hoekschop veel vervelender. Niet dat t iets uit had gemaakt vandaag, was echt n gevalletje collectief falen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan