PSV - AZ | Woensdag 13 januari | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Klote, zwaar klote.

Maar aub, ga niet zeggen dat het seizoen al over is. Is gewoon niet waar.

Met enkele spelers er weer bij kunnen we de rest van januari gewoon alles winnen. Kan je zo maar weer in de buurt van plek 1 staan.

Neemt niet weg dat het triest is wat ze laten zien.
 
Vooral het aantal gecreëerde kansen is zorgwekkend. En dan ook steeds die klotewissels. Mauro erin, Malen er altijd maar uithalen, Zahavi lekker laten aankutten. En dadelijk weer verongelijkt voor de camera staan en zeggen dat het aan de KNVB ligt.
 
Ik moet nog zien dat we tweede worden dit jaar

het is voetballend allemaal zo beperkt (en ook daarom heel vermoeiend ... 😒), en helemaal wanneer Götze niet mee kan doen

het is ook niet leuk om naar te kijken, zeker niet wanneer we het spel moeten maken
Dat laatste vind ik tot nu toe de grootste tegenvaller. Het voetbal is meestal niet om aan te gluren.
 
Zonder Gotze en Gakpo is het echt helemaal niks voorin. Mijn god wat een draak van een pot. Bij AZ zat het bij alle 3 de goals mee maar die bleven wel heel eenvoudig overeind.

Malen en Ihattaren eruit ook in de 88e minuut. Wat een dramatisch wisselbeleid. Waarom geen Fein??? Iemand met een beetje snel handelen en fantasie.

Zolang we blijven kwakkelen met blessures is 2e plek hoogst haalbare; een aanfluiting de fysieke staat van de selectie
 
Klote, zwaar klote.

Maar aub, ga niet zeggen dat het seizoen al over is. Is gewoon niet waar.

Met enkele spelers er weer bij kunnen we de rest van januari gewoon alles winnen. Kan je zo maar weer in de buurt van plek 1 staan.

Neemt niet weg dat het triest is wat ze laten zien.
Maar dan moeten we wel de rest van deze maand alles winnen.
 
Klote, zwaar klote.

Maar aub, ga niet zeggen dat het seizoen al over is. Is gewoon niet waar.

Met enkele spelers er weer bij kunnen we de rest van januari gewoon alles winnen. Kan je zo maar weer in de buurt van plek 1 staan.

Neemt niet weg dat het triest is wat ze laten zien.

Ik denk eerlijk gezegd ook dat Ajax morgen punten verliest tegen Twente.
 
Had toch gehoopt, en eigenlijk verwacht, progressie te zien bij de ploeg.
Heb het de hele 1e seizoenshelft bij slechte wedstrijden voor de ploeg opgenomen hier, wetende dat er veel redenen voor waren, zoals corona en nooit met vaste basis kunnen spelen.

Maar dit is echt verschrikkelijk slecht, geen excuses meer. Niemand speelde goed. Schmidt greep niet in, tactisch volledig gefaald tegen een zeker de 2e helft zeer matig AZ.

Versterkingen hard nodig, alle middelmaat zsm verkopen.
 
Eerst Mauro..
En dan 86e minuut pas twee aanvallende spelers.
Afgeslacht in eigen huis.
Geen verschil met vorig jaar dus. Of was het nu een nederlaag maar wel met gegenpressung?
Schmidt moet echt oppassen met zijn tactiek, zogenaamde herstel wissels steeds waardoor we eigenlijk nog nooit 90 minuten een en hetzelfde elftal hebben kunnen zien, en zijn praatjes. Zoals ik al eerder zei: hij beseft totaal niet dat hier trainers sneuvelen omdat ze geen kampioen worden en niet omdat ze dit of dat niet deden of hij schemaatjes niet op orde hadden. Hij is Leverkusen gewend... En oh en China natuurlijk.
Wat een armoedige wedstrijd tegen een elftal dat al maanden worstelt met zichzelf.
 
Klote, zwaar klote.

Maar aub, ga niet zeggen dat het seizoen al over is. Is gewoon niet waar.

Met enkele spelers er weer bij kunnen we de rest van januari gewoon alles winnen. Kan je zo maar weer in de buurt van plek 1 staan.

Neemt niet weg dat het triest is wat ze laten zien.
Seizoen is ruim klaar!!!! eerste toppers 1 punt en let op Sparta uit wordt ook verlies
 
Ik moet nog zien dat we tweede worden dit jaar

het is voetballend allemaal zo beperkt (en ook daarom heel vermoeiend ... 😒), en helemaal wanneer Götze niet mee kan doen

het is ook niet leuk om naar te kijken, zeker niet wanneer we het spel moeten maken
Nee het is zeker niet leuk om naar te kijken. Ik heb nog een seizoenskaart, maar dit is het laatste seizoen. Waarschijnlijk kan ik geen enkele wedstrijd in dit laatste seizoen dan bezoeken. Na dit seizoen ga ik nog de helft van het geld terug vragen en daar ga ik dan maar iets leuks mee doen. De wedstrijden zijn niet om aan te gluren.
Ik ga mijn seizoenskaart niet meer verlengen. Zelfkastijding in het stadion zal ik me dan maar verder besparen.
 
er ging geen enkele dreiging van ons spel uit ... in een thuiswedstrijd tegen een zeker niet groots spelend AZ
AZ was echt zeer matig, speelde zeer verdedigend en daar kon PSV niets tegenover stellen. Trieste constatering wederom, temeer daar onze trainer blijkbaar nog steeds denkt dat hij het redt met spelers als Thomas, Mauro en Rosario. Hoogste tijd voor een creatieve, vooruit denkende middenvelder naast Sangaré.
 
Dan heb je in januari niet je sterkste elftal. Daar was Schmidt al heel voorzichtig een half jaar mee bezig is. Veel te voorzichtig. En dan zie je dit resultaat. We zijn er sinds september geen fluit mee opgeschoten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Natuurlijk gaat een slecht draaiend AZ het tegen ons weer vlot trekken, het zal ook eens niet, en wij haken weer af.
Onvoorstelbaar hè

Laten we dit ook niet groter maken dan het is. PSV was niet best. Maar Az wint door een makkelijk gegeven penalty, een geluksdoelpunt van Koopmeiners en een eigen doelpunt van PSV.
Makkelijke penalty? Veel duidelijker kan het niet. Domme Mvogo.

PSV slecht, traag en teveel door combinerend. En ook nog eens veel pech. Stiekem mis je met Götze, Gakpo en Madueke veel kwaliteit.
 
AZ was echt zeer matig, speelde zeer verdedigend en daar kon PSV niets tegenover stellen. Trieste constatering wederom, temeer daar onze trainer blijkbaar nog steeds denkt dat hij het redt met spelers als Thomas, Mauro en Rosario. Hoogste tijd voor een creatieve, vooruit denkende middenvelder naast Sangaré.
AZ stelde geen reet voor. Dat is het erge
 
Verloren door een schwalbe, een Lucky en een eigen doelpunt .
Met een verschrikkelijk slechte scheidsrechter die AZ veel te veel bevoordeelde.
Met een fatsoenlijke scheidsrechter had PSV deze wedstrijd niet verloren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan