RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee, Sangaré is een keiharde balafpakker. Een soort Nigel de Jong op z'n top, maar dan met lengte. Rosario is veel meer de tactische speler. En je hebt beiden nodig als je besluit om verder maar twee echte defensieve veldspelers te hebben (kennelijk zijn de aanvallende backs belangrijker dan een voetballende of diepgaande 8).
Ik vind Rosario een prima speler. Toch heeft hij me in de 2,5 jaar dat hij structureel basis is maar zelden echt overtuigen. Te vaak is het twijfelachtig, flegmatiek of slordig in de passing. En soms is het ook ineens heel goed. Toch denk ik dat je als topclub zijnde daar wat beters had moeten kunnen vinden.
 
Kritiek die ik niet echt serieus neem. Ik snap het wel, want het is niet een bijzonder mooie voetballer aan de bal, en zelfs als defensieve verdediger wint hij niet al z'n duels zoals Sangaré dat wel doet. Maar dat is supportergelul. Coaches en medespelers zijn juist blij met dit soort spelers in je team, want je team wordt er beter door.

Het is de manier van positie kiezen, de snelheid waarmee het spel wordt verplaatst en dan toch de duelkracht en inzicht. Dat wil je hebben als je zo afhankelijk bent van je restverdediging als PSV (aangezien Dumfries en Max vaak buitenspelers zijn).
Ik vind bovenstaande supportersgelul.
Als iemand supporter is van Rosario ben jij het, met in dit geval voorbeelden als ‘snelheid van verplaatsing’en ‘duelkracht’.
 
Je ziet echt wel een verschil tussen de Mo van enkele weken terug en de Mo van nu ook al gaat er het een en het ander fout.

Goaltje van Malen zou ook wel leuk zijn voor onze goalgetter
 
Iemand trouwens een idee waarom Fox2 ook gratis is vandaag? Dacht dat dat alleen het eerste kanaal was.
 
Ik vind bovenstaande supportersgelul.
Als iemand supporter is van Rosario ben jij het, met in dit geval voorbeelden als ‘snelheid van verplaatsing’en ‘duelkracht’.
En toch, bij zowel Cocu, MvB, faber en Schmidt speelt Rosario altijd. Dus niet alleen supporters zien wat eengoede voetballer is, ook de trainers.
 
Iemand trouwens een idee waarom Fox2 ook gratis is vandaag? Dacht dat dat alleen het eerste kanaal was.

Is het gratis dan?
Zal dan mogelijk wel zijn, omdat ze vanaf 1 januari ESPN zijn. Willen waarschijnlijk wat nieuwe abonnees binnen harken.
Weet het niet zeker, maar dat kan zomaar de reden zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan