RKC Waalwijk - PSV | Zaterdag 19 december | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoewel ik zelf mijn ideeën heb, ben ik best benieuwd naar waarom meerdere trainers Rosario als zo onmisbaar zien. Vooral omdat hij heel erg veel kritiek krijgt.
Kritiek die ik niet echt serieus neem. Ik snap het wel, want het is niet een bijzonder mooie voetballer aan de bal, en zelfs als defensieve verdediger wint hij niet al z'n duels zoals Sangaré dat wel doet. Maar dat is supportergelul. Coaches en medespelers zijn juist blij met dit soort spelers in je team, want je team wordt er beter door.

Het is de manier van positie kiezen, de snelheid waarmee het spel wordt verplaatst en dan toch de duelkracht en inzicht. Dat wil je hebben als je zo afhankelijk bent van je restverdediging als PSV (aangezien Dumfries en Max vaak buitenspelers zijn).
 
Tja, en toch sta je 0-2 voor. Niks aan de hand, geen moment gedacht dat RKC nog de 1-2 zou maken voor rust.
Dit ja, het oogt wat tam. Afwachtend, net niet scherp bij de enkele uitbraak, maar we hebben de 0 en dat komt niet omdat Mvogo al tig waanzinnige reddingen heeft verricht.
 
Nou. Sangaré speelt niet goed en lomp. Was wat voor te zeggen.
Wellicht wat ongepolijst maar om dan à la Lea te roepen ‘dat was het eerste slachtoffer van Sangaré’ slaat natuurlijk nergens op. Roept hij bij anderen ook niet toch? Of na de overtreding van Anita? Of de belachelijke kaart voor Schmidt?
 
Dit ja, het oogt wat tam. Afwachtend, net niet scherp bij de enkele uitbraak, maar we hebben de 0 en dat komt niet omdat Mvogo al tig waanzinnige reddingen heeft verricht.
Nee maar RKC komt veel te vaak en makkelijk tot rand 16 van ons.
 
Tjezus, wat een zure gasten zeg bij FOX. 5 min lang RKC geprezen om hun 'goede spel', goal van PSV proberen onder hands te scharen en de aanvallers bekritiseert om het meeverdedigen.
Maar Dumfires geen penalty? Meerdere overtredingen niet gezien van RKC (Waar Schmidt zo boos op reageerde) en dat PSV gewoon solide met 0 - 2 voor staat kon er niet vanaf.

Gatverdamme.
 
Kritiek die ik niet echt serieus neem. Ik snap het wel, want het is niet een bijzonder mooie voetballer aan de bal, en zelfs als defensieve verdediger wint hij niet al z'n duels zoals Sangaré dat wel doet. Maar dat is supportergelul. Coaches en medespelers zijn juist blij met dit soort spelers in je team, want je team wordt er beter door.

Het is de manier van positie kiezen, de snelheid waarmee het spel wordt verplaatst en dan toch de duelkracht en inzicht. Dat wil je hebben als je zo afhankelijk bent van je restverdediging als PSV (aangezien Dumfries en Max vaak buitenspelers zijn).
Maar waarom heb je 2 van die controleurs nodig als je in de eredivisie speelt met zoveel kwaliteit voorin? Toch alleen omdat het achterin bij wat druk niet stabiel oogt? Anders had je echt genoeg gehad aan alleen Sangaré. Niet tegen City of Juve. Wel tegen RKC.
 
Tjezus, wat een zure gasten zeg bij FOX. 5 min lang RKC geprezen om hun 'goede spel', goal van PSV proberen onder hands te scharen en de aanvallers bekritiseert om het meeverdedigen.
Maar Dumfires geen penalty? Meerdere overtredingen niet gezien van RKC (Waar Schmidt zo boos op reageerde) en dat PSV gewoon solide met 0 - 2 voor staat kon er niet vanaf.

Gatverdamme.
Wel leuk hoe ze altijd negatief zijn over PSV maar ook vooral over Schmidt, als je mij een seizoen geleden verteld had de we in de Europa league zouden overwinteren en 2e zouden staan met het centrale duo Boscagli en Teze zou ik je voor gek verklaren en toch flikt Schmidt het maar nee altijd maar zeuren en negatief zijn
 
Geen wissels. Ola John die had ik op het begin eventjes aan het werk gezien bij Twente en toen viel hij me positief op, heeft het toch niet waargemaakt
 
Wellicht wat ongepolijst maar om dan à la Lea te roepen ‘dat was het eerste slachtoffer van Sangaré’ slaat natuurlijk nergens op. Roept hij bij anderen ook niet toch? Of na de overtreding van Anita? Of de belachelijke kaart voor Schmidt?
Waarom achterlijk? Schmidt gedraagt zich weer als een calimero. Word er niet goed van, liever kwijt dan rijk
 
Tjezus, wat een zure gasten zeg bij FOX. 5 min lang RKC geprezen om hun 'goede spel', goal van PSV proberen onder hands te scharen en de aanvallers bekritiseert om het meeverdedigen.
Maar Dumfires geen penalty? Meerdere overtredingen niet gezien van RKC (Waar Schmidt zo boos op reageerde) en dat PSV gewoon solide met 0 - 2 voor staat kon er niet vanaf.

Gatverdamme.
Ze hopen gewoon dat PSV hier weer punten gaat verspelen. Het druipt er vanaf.
 
Maar waarom heb je 2 van die controleurs nodig als je in de eredivisie speelt met zoveel kwaliteit voorin? Toch alleen omdat het achterin bij wat druk niet stabiel oogt? Anders had je echt genoeg gehad aan alleen Sangaré. Niet tegen City of Juve. Wel tegen RKC.
Nee, Sangaré is een keiharde balafpakker. Een soort Nigel de Jong op z'n top, maar dan met lengte. Rosario is veel meer de tactische speler. En je hebt beiden nodig als je besluit om verder maar twee echte defensieve veldspelers te hebben (kennelijk zijn de aanvallende backs belangrijker dan een voetballende of diepgaande 8).
 
Waarom achterlijk? Schmidt gedraagt zich weer als een calimero. Word er niet goed van, liever kwijt dan rijk
Ik heb niet gehoord wat Schmidt zei, maar als hij met correcte (stevige) taal de scheidsrechter liet weten dat zijn spelers wel wat meer beschermd mochten worden, dan had ie wat mij betreft een punt. Belachelijke gele kaart. Wat deed die man nou verkeerd?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan