Granada CF - PSV | Donderdag 3 december | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Verdedigend weer niet slim, te snel happen als een F-pupil. Maar ook hij leverde veel strijd. En natuurlijk die mooie assist op Malen!
Het compliment aan hem is niet zo overtuigend als de kritiek.. Als zn assistrendement omhoog gaat ga ik het nog eens vragen :cool:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
129706616_10158945686778953_5676359013542581694_n.jpg

:PSV:
 
Spelers zijn wel echt kapot, Schmidt praat geen onzin over dit programma in combinatie met Corona. Al die kenners die zich graag laten horen...
Corona pakt wel een week langer energie dan een normale griep. Ik spreek helaas uit ervaring, en bij mij viel het reuze mee.
 
Eigenlijk op 1 kwartier na best een goede wedstrijd, daarbij, tot gister hadden we in Europees verband nog niet gewonnen in Spanje. Gewoon een goede prestatie, dat we dit weekend ook maar breken met de trend van de laatste 9 jaar :PSV:
 
Ik heb genoten gisteren. Heerlijke inzet en drive! Vooral de 1e helft mooie vlotte combinaties. En het zit een keer mee op een ander veld! Kan me niet meer herinneren dat dat gebeurt is bij ons.
 
Eigenlijk op 1 kwartier na best een goede wedstrijd, daarbij, tot gister hadden we in Europees verband nog niet gewonnen in Spanje. Gewoon een goede prestatie, dat we dit weekend ook maar breken met de trend van de laatste 9 jaar :PSV:
Het leek allemaal wat minder blind jagen maar beter getimed. Wat meer gedoseerd. Daardoor konden ze in de 2e helft ook nog soms gevaarlijk uitbreken, waardoor Granada ook niet echt vol gas durfde te geven. Als PAOK dik voor had gestaan op Cyprus hadden we wellicht meer risico gezien.
 
Ik heb genoten gisteren. Heerlijke inzet en drive! Vooral de 1e helft mooie vlotte combinaties. En het zit een keer mee op een ander veld! Kan me niet meer herinneren dat dat gebeurt is bij ons.

Vertoont wat dat betreft gelijkenis met 2015/16, toen PSV van CSKA won en United ook nog eens van Wolfsburg, en natuurlijk 8 mei dat seizoen. Daarna kan ik me eigenlijk niet meer heugen dat het een keer zo mee zat als toen en gisteren.
 
Vertoont wat dat betreft gelijkenis met 2015/16, toen PSV van CSKA won en United ook nog eens van Wolfsburg, en natuurlijk 8 mei dat seizoen. Daarna kan ik me eigenlijk niet meer heugen dat het een keer zo mee zat als toen en gisteren.
O ja, dat seizoen! Ik bedoel ook alleen Europees, ik kan me eind jaren 90 begin 00 nog goed herinneren. Toen konden we nog zo goed voetballen of zoveel punten halen en lagen we er alsnog uit. Vooral die ene dag je heel mooi 2e werd in de poule met barca,Newcastle en kiev, dat was toen een loodzware poule maar we lagen eruit omdat in een andere(zwakke)poule een clubje een doelpuntje meer had gemaakt .
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan