Granada CF - PSV | Donderdag 3 december | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heerlijk weer zo’n cijferlijstje!

Overwinteren is top. Moet nog wel een driepunter bij. 9 puntjes is wel karig, toch? En dan hopen dat Granada niet wint en dan pakt PSV ook de eerste plek.
Maakt je wel sterker in de loting iig! Als je ziet welke clubs er allemaal op de 1e plaats staan, dat zijn toppers hoor
 
Zahavi heeft zijn draai nog niet gevonden, Mvogo is echt een prima doelman na het wijfelende begin. Gotze, Max en Sangare zijn gewoon topaankopen. Vooralsnog blijft de afgelopen transferperiode top.
Ikzelf heb even op Zahavi zijn houding gelet gisteren. Om te kijken of hij negatief richting de groep staat gezien zijn reactie bij de wissel etc. Ik heb het gevoel dat hij vooral boos/ geirriteerd is op zichzelf ik zag hem vooral positief reageren op pasjes etc. Ging bij de goal ook snel naar Boscagli vanwege de voor-assist.
 
Ja, mooie prestatie! Proficiat :clap2:

Zou toch mooi zijn als AZ ook overwintert. En Feyenoord wellicht wonder boven wonder ook...Maar AZ verdient het nog veel meer dan Feyenoord imo. Die hebben echt heel goed gespeeld tegen zware tegenstanders.

Enfin, de wederopstanding van het Nederlandse voetbal. Wat zou het mooi zijn.
Feyenoord heeft ook veel slechte beslissingen tegen gehad. Ze hebben met 4-0 verloren waarbij elke goal twijfelachtig was. En (in mijn herinnering) meerdere wedstrijden genaaid door de scheidsrechter.
 
Zeker. Tegelijkertijd zie ik nu liever 8 spelers gewissled worden tegen Omnia dan tegen Heerenveen en Utrecht.

Volgende week: Unnerstal-Luis Felipe-Baumgartl-Viergever-Hendrix-Fein-Kjolo-Ledezma-Ihattaren-Piroe-Saibari :)
 
Dikke tip van de godfather; selecteer (een deel van) de tekst die je wilt quoten en klik op quote. (Dat werkt ook als je al een post aan het typen bent en er een nieuwe post geplaatst wordt voor je klaar bent. Gewoon selecteren en op quote klikken en dan wordt 'ie vanzelf toegevoegd aan je post.)

Klopt, maar als je een quote hebt en je wil deze kopieren in en post waarin je al gereageerd hebt is het een stuk lastiger geworden op een telefoon. Verder vind ik het persoonlijk veel prettiger toen het gewoon nog in het werkveld stond als [quote ] [ /quote]. Maar goed nog ene paar maanden gewenning en we weten niet meer beter. Maar goed ik ben dan ook een ster in het azijnpissen.
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf heb even op Zahavi zijn houding gelet gisteren. Om te kijken of hij negatief richting de groep staat gezien zijn reactie bij de wissel etc. Ik heb het gevoel dat hij vooral boos/ geirriteerd is op zichzelf ik zag hem vooral positief reageren op pasjes etc. Ging bij de goal ook snel naar Boscagli vanwege de voor-assist.
Zag ook Malen kijken en z'n lichaamshouding toen hij weer eens een kans had verprutst, dat sprak ook boekdelen. Leuke pinchhitter (veel beter dan onze Gyros Griek of Piroe), meer niet, komt tekort voor de basis. Die 30+ goals gaat hij ook zeker niet halen, en ik denk ook geen 20+. persoonlijk denk ik dat het al moeilijkk genoeg gaat worden om er 15 te halen, zeker als straks Mo weer terug is, en hij, neem ik aan, uit de basis gaat. En ik vermoed dat hij ook geen penalties meer gaat nemen.
 
Mo weer terug is, en hij, neem ik aan, uit de basis gaat.
Vraag me af voor wie. Eigenlijk alleen voor Zahavi zou ik momenteel durven te wisselen (en dan Götze op die positie). Maar de rest van de aanval vind ik eigenlijk beter.
 
Vraag me af voor wie. Eigenlijk alleen voor Zahavi zou ik momenteel durven te wisselen (en dan Götze op die positie). Maar de rest van de aanval vind ik eigenlijk beter.
Mo's rendement moet gewoon flink omhoog. Die anderen scoren erg makkelijk. Anders misschien eens een linie naar achteren.
 
Mo's rendement moet gewoon flink omhoog. Die anderen scoren erg makkelijk. Anders misschien eens een linie naar achteren.
Ja maar Sangaré en Rosario zijn tot dusver heel erg nodig voor de verdediging. Ik zie Mo niet de meters en ballen afpakken als Sangaré.

Het kan en zou mooi zijn. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Of Mo moet enorme stappen maken of onze verdediging moet dat doen.
 
Vraag me af voor wie. Eigenlijk alleen voor Zahavi zou ik momenteel durven te wisselen (en dan Götze op die positie). Maar de rest van de aanval vind ik eigenlijk beter.
Dat bedoelde ik ook. Mo voor Zahavi, en dan Gakpo of Gotze in de spits. En zahavi op de bank
 
Ja maar Sangaré en Rosario zijn tot dusver heel erg nodig voor de verdediging. Ik zie Mo niet de meters en ballen afpakken als Sangaré.

Het kan en zou mooi zijn. Maar dat zie ik niet snel gebeuren. Of Mo moet enorme stappen maken of onze verdediging moet dat doen.
Inderdaad, laat Mo nou maar gewoon aanvallende middenvelder zijn, daarin is hij op z'n best, potentiele wereldtop nog steeds.
 
Misschien wel verstandig, maar ik zou graag PSV zien winnen. Punten voor PSV, Nederland en kans op plek 1.
Ik zie ze ook het liefst natuurlijk er voor gaan, maar ik kan niet binnen de selectie kijken. Als er echt een heleboel op hun tandvlees lopen, is het misschien wel verstandig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan