FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het elftal is opnieuw niet in balans. De middenvelders scoren niet, geen enkele middenvelder duikt de 16 in. Zahavi is, en dat heb ik al vanaf het begin gezegd, niet de spits die voor dit systeem nodig is. Een dure kracht die zijn draai maar niet kan vinden. Dit soort jongens zijn gehaald om de rest op te jutten, om de leiding te nemen in het veld als het minder gaat, jongens zoals Götze en Zahavi of Max die moeten zeggen oké jongens, nu is het klaar, nu zijn wij de baas. Maar niets van dat... Niets terug te zien van überhaupt een leider op het veld. Was dat niet het probleem onder van Bommel? Hoelang willen we nog zeggen dat we niet in dezelfde opstelling hebben kunnen spelen? En je grootste talent is inmiddels een bankzitter; al 4 maanden kan je een jongen van 18 niet fit krijgen zodat hij 90 minuten “Volgass” kan geven. Waar kom je dit nog tegen, bij welke topclub?
Ik begin toch te verlangen naar een coach als Advocaat, zonder al te veel poe ha maar gewoon simpel spelen en realistisch spelen naar je materiaal. Die kan een Zahavi wel in zijn kracht zetten en stopt heel wat peper in Mo zijn kont. Dan was hij al 3 maanden geleden al fit geweest. PSV speelt te moeilijk en erg slordig. Als je nu al zoveel punten laat liggen, dan kun je de maand januari maar beter overslaan.

Amen.
 
Dat contrast hier is soms toch best wel grappig :D 60 minuten lang is er eigenlijk niets aan de hand. Positieve verhalen, wat kleine dissonanten, maar het ziet er leuk uit. Doelpunt valt en alles en iedereen kan er niks meer van. Hoe die penalty dan het verschil had kunnen maken in alles geweldig of alles kut, is toch ergens wel komisch haha.
 
Scorendvermogen, dat is het grootste verschil tussen PSV en Ajax. Ajax maakt zulke wedstrijden wel dood, PSV niet.

Daar zit het hem juist. Wij krijgen net zoveel kansen als Ajax, maar doen er 9 van de 10 keer niets mee. Dit seizoen vind ik beide teams gelijkwaardig. Goede aanval, achilleshiel is de verdediging. Dan heb je het volledig aan jezelf te danken wanneer je die strijd verliest
 
Dat contrast hier is soms toch best wel grappig :D 60 minuten lang is er eigenlijk niets aan de hand. Positieve verhalen, wat kleine dissonanten, maar het ziet er leuk uit. Doelpunt valt en alles en iedereen kan er niks meer van. Hoe die penalty dan het verschil had kunnen maken in alles geweldig of alles kut, is toch ergens wel komisch haha.

Het was toch de hele 2e helft niets met PSV. :rolleyes: En dat zag je al aankomen toen ze in de eerste helft verzuimden vaker te scoren.
 
Gakpo heeft toch juist veel gescoord? En Madueke was vandaag slecht in de afwerking maar scoorde toch ook al een paar keer. Ik snap je case niet helemaal. Of het is deze wedstrijd specifiek.
Precies. Lees nog even het dikgedrukte gedeelte waar ik op reageer :)
 
Jawel, ben ik met je eens. Maar om nou het verval alleen op Zahavi af te schuiven gaat me ook wat ver. Het lijkt soms net alsof we met onze speelstijl het beste in tegenstanders naar boven halen. Kijk nu naar deze pot - je kunt het toch moeilijk wijten aan gebrek aan intensiteit, die is eigenlijk de hele wedstrijd hoog. En dat geldt toch ook voor de kwaliteit. Maar op de één of andere manier gaat Twente mee in het niveau - en dat heb ik al eerder gezien aan bij tegenstanders.

Het begint er natuurlijk bij dat je de wedstrijd niet beslist. Een tweede reden is dat het spel niet compact blijft. De ruimtes worden groot, valt niet meer te belopen.
Ik zei ook niet dat het aan Zahavi lag. Als je 5 keer mag wisselen moet je spelers die niet functioneren in de rust wisselen
 
Als je niet niet mee eens bent dat ajaks meer kwaliteit heeft + een stabielere 11, of 18 kan opstellen dan laat ik je in je droom verder :lmao:
WZPWZDB.. maar alleen in fifa
Ho ho. Hier zeg je weer wat anders.

Je claimt dat we alleen kans hebben als Ajax zijn bus verongelukt. Want de reserve bank is stabielere dan onze basis.

Vandaar dat ik aangeef dat Ajax punten heeft verloren en je claim dus gewoon te optimistisch is. Nergens beweer ik dat Ajax zijn eerste 11 op dit moment niet stabieler zijn dan PSV.

Maar goed, ik wil jou ook niet in je droom storen waarin je met Ajax in carrieremode de titel kan pakken. Niet dat ik beweer dat je voor Ajax bent. Maar dat je zo pessimistisch bent dat je zelfs in fifa altijd Ajax kiest om te winnen.😜
 
Schmidt maakt dit PSV nog meer kapot dan het al was?! HAHA!

De komst van Schmidt zorgde voor het aantrekken van o.a. Götze, Max en misschien ook Sangaré. Wil je liever terug naar vorig jaar, dan?
Dit seizoen in deze wedstrijden 9 gespeeld 20 punten 20 goals 6 tegengoals
Vorig seizoen in deze wedstrijden 8 gespeeld 22 punten 21 goals 3 tegengoals

Vorig seizoen hadden we in deze wedstrijden beduidend meer punten, meer goals gemaakt in minder wedstrijden en minder goals tegen.
Tel daarbij de zeperds op in Europa tegen Granada en Paok.

Leuk met Gotze, Sangare en Max maar we zijn er qua resultaten beduidend minder op geworden. Dus waar praat je over?
 
Precies. Lees nog even het dikgedrukte gedeelte waar ik op reageer :)
Ah sorry dacht dat je het bevestigde ipv weerlegde. Ik snap je case en ben er met eens. In deze opstelling horen maduek en gakpo ook tot het middenveld. Rosario en Sangare zijn voor controle. Vind het unfair om hun te beoordelen op scorend vermogen. Daar lopen 4 andere voor.
Hoewel, sangare mocht er wel eentje maken.
 
Dat contrast hier is soms toch best wel grappig :D 60 minuten lang is er eigenlijk niets aan de hand. Positieve verhalen, wat kleine dissonanten, maar het ziet er leuk uit. Doelpunt valt en alles en iedereen kan er niks meer van. Hoe die penalty dan het verschil had kunnen maken in alles geweldig of alles kut, is toch ergens wel komisch haha.
Zo werkt het toch? Schijnt de wet van topsport te zijn...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan