FC Twente - PSV | Zondag 22 november | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schmidt maakt dit PSV nog meer kapot dan het al was?! HAHA!

De komst van Schmidt zorgde voor het aantrekken van o.a. Götze, Max en misschien ook Sangaré. Wil je liever terug naar vorig jaar, dan?
Ik zie nog geen verbetering sterker we staan even ver uit Europa en kansloos voor de titel. De Jong moet echt eruit.
 
Schmidt maakt dit PSV nog meer kapot dan het al was?! HAHA!

De komst van Schmidt zorgde voor het aantrekken van o.a. Götze, Max en misschien ook Sangaré. Wil je liever terug naar vorig jaar, dan?
En Zahavi.... Het is grotendeels af te schuiven op JDJ, want wat is dat een zwakkeling zeg. Ihattaren wordt elke week minder waard en fleurt ondertussen openlijk met Jaxie. Ondertussen speelt een of andere bejaarde die geen doelpunten maakt en financieel geen enkele waarde vertegenwoordigt. PSV ligt bloedend op de grond
 
Kijk even terug hoe de inworpen werden genomen. Straalde geen overwinning mentaliteit uit En leverde alleen maar bal verlies op.
Ik vind dit gewoon een beetje zien wat je wil zien omdat je het in je verhaal past.

Er was een statistiek dat psv 16 balcontacten in de 16 meter had en Twente 0. Nou sorry hoor maar psv heeft 55 minuten een hoog tempo gehanteerd om te winnen. Dat ze het niet doen is slecht maar ik had nou niet het idee daar er geen honger was naar overwinning.
 
Schmidt maakt dit PSV nog meer kapot dan het al was?! HAHA!

De komst van Schmidt zorgde voor het aantrekken van o.a. Götze, Max en misschien ook Sangaré. Wil je liever terug naar vorig jaar, dan?

Al haalt die Cristiano Ronaldo en Marco Reus naar PSV. Ik wil resultaten zien op het veld, en die blijven simpelweg uit. Inmiddels al 4 punten achter op de koploper, randje uitschakeling in de Europa League en iedere matige team die thuis speelt, kan het dit PSV moeilijk maken.
 
Ik vind dit gewoon een beetje zien wat je wil zien omdat je het in je verhaal past.

Er was een statistiek dat psv 16 balcontacten in de 16 meter had en Twente 0. Nou sorry hoor maar psv heeft 55 minuten een hoog tempo gehanteerd om te winnen. Dat ze het niet doen is slecht maar ik had nou niet het idee daar er geen honger was naar overwinning.
Kijk de inworpen maar terug.
 
. Ihattaren wordt elke week minder waard en fleurt ondertussen openlijk met Jaxie.
Ik vind mo nog niet hebben bewezen dat hij beter is dan de spelers zijn die nu op zijn positie staan. Ik hoopte enorm dat zijn wissel bepalend ging zijn. Dat hij opeens een knal in de kruising maakte.

Maar helaas. Mo heeft nog gewoon een te laag rendement om basisspeler te zijn. Laat hem juist maar eens bepalend zijn.
 
Ik vind mo nog niet hebben bewezen dat hij beter is dan de spelers zijn die nu op zijn positie staan. Ik hoopte enorm dat zijn wissel bepalend ging zijn. Dat hij opeens een knal in de kruising maakte.

Maar helaas. Mo heeft nog gewoon een te laag rendement om basisspeler te zijn. Laat hem juist maar eens bepalend zijn.
Hij was vorig jaar fantastisch. Krijgt geen vertrouwen en straalt in alles uit niet gelukkig te zijn. Zou vast ook zeker (deels) bij zichzelf liggen. Maar dit is een van de grootste talenten die wij de afgelopen jaren hebben gehad, dan doe je er toch alles aan om hem te laten spelen en functioneren.
 
Ja als hun bus verongelukt op de A1 wel..
Hun reservebank is nog stabieler dan wij
Ja want ze hebben nog geen punten verloren toch?


Ik ben het gewoon eens met Mentos. Nog veelste vroeg om te roepen einde strijd zolang het verschil minder dan 6 ptn bedraagt. Dan heb je het zelfs nog in eigen hand. Wil niet zeggen dat we het ons zelfs niet lastiger heeft gemaakt. Maar Ajax wint ook niet alles. Vooral te hopen , nu coroa minder lijkt te hebben op de selectie, dat we nu gaan werken aan een elftal wat die eerste 55 min langer kan volhouden en effectiever is. Vind gezien de problemen aan het begin van het seizoen ook dat je ze hier de tijd voor moet gunnen. Maar die begint bij een topclub helaas al wel snel te tikken.
 
Het is niet alleen tactiek, vermoeidheid of geluk. Ook gewoon kwaliteit of het gebrek eraan. Natuurlijk hadden we voor rust de pot in het slot moeten gooien. Maar je wint niet op basis van het aantal kansen maar op basis van goals. We hebben ook simpelweg veel te weinig scorend vermogen van het middenveld. Vandaag helemaal niemand. Ik vind dat niet kunnen.

Gakpo en Madueke.
I rest my case.
 
Hij was vorig jaar fantastisch. Krijgt geen vertrouwen en straalt in alles uit niet gelukkig te zijn. Zou vast ook zeker (deels) bij zichzelf liggen. Maar dit is een van de grootste talenten die wij de afgelopen jaren hebben gehad, dan doe je er toch alles aan om hem te laten spelen en functioneren.
Ja ik vond hem vorig jaar een fantastisch talent.

Nee ik vond hem niet fantastisch vorig seizoen. Hij blinkte uit in een zwak psv op basis van techniek. Maar had nog veel te leren. Dit seizoen moet hij gewoon weer stappen maken. Zijn bepalend vermogen (goals en assists) is echt nog te laag voor de posities die hij ambieert. Hij heeft volgensmij nog geen 5 eredivisie goals op zijn naam. Als je dat vergelijkt met Madueke en Gakpo zijn deze terecht op dit moment verder. Dan heb je nog Gotze. Nouja die is sws verder.

Verder vind ik hem nog genoeg spelen (vlgms 7 wedstrijden meegedaan oid). Dus echt verpieteren zou die niet moeten doen. Of het moet mentaal zijn maar dan stel ik vraagtekens of hij uberhaupt de top aan kan.

Kijk als Mo vandaag (of al die andere wedstrijden) nu eens eve lekker de bal in de kruising pakt. Ja dan kunnen we gaan roepen om plaats te maken in de basis. Momenteel is het beste voor hem en psv dat hij zichzelf verbeterd en zich knokt in de basis. Want even serieus een Mo iedere wedstrijd in de basis die niets brengt. Maakt hem echt niet meer waard dan een Mo die een stapje terug doet en in de basis komt wanneer hij wedstrijden gaat bepalen. Want die toekomst heeft hij zeker nog bij psv en daar heb ik ook vertrouwen in. Als hij tenminste hard blijft werken.
 
Het elftal is opnieuw niet in balans. De middenvelders scoren niet, geen enkele middenvelder duikt de 16 in. Zahavi is, en dat heb ik al vanaf het begin gezegd, niet de spits die voor dit systeem nodig is. Een dure kracht die zijn draai maar niet kan vinden. Dit soort jongens zijn gehaald om de rest op te jutten, om de leiding te nemen in het veld als het minder gaat, jongens zoals Götze en Zahavi of Max die moeten zeggen oké jongens, nu is het klaar, nu zijn wij de baas. Maar niets van dat... Niets terug te zien van überhaupt een leider op het veld. Was dat niet het probleem onder van Bommel? Hoelang willen we nog zeggen dat we niet in dezelfde opstelling hebben kunnen spelen? En je grootste talent is inmiddels een bankzitter; al 4 maanden kan je een jongen van 18 niet fit krijgen zodat hij 90 minuten “Volgass” kan geven. Waar kom je dit nog tegen, bij welke topclub?
Ik begin toch te verlangen naar een coach als Advocaat, zonder al te veel poe ha maar gewoon simpel spelen en realistisch spelen naar je materiaal. Die kan een Zahavi wel in zijn kracht zetten en stopt heel wat peper in Mo zijn kont. Dan was hij al 3 maanden geleden al fit geweest. PSV speelt te moeilijk en erg slordig. Als je nu al zoveel punten laat liggen, dan kun je de maand januari maar beter overslaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan