Amerika

Tja, de wet geeft ze die mogelijkheid...

Nee, het gaat om het gegeven dat een republikein een verzoek doet aan degene die verantwoordelijk is voor het tellen van de stemmen, om een manier te vinden om (een deel van de) poststemmen niet meer mee te tellen, zodat Trump de staat wint. o.O
Dat staat niet in de wet, lijkt me
 
Dat weet ik, maar Trump kan nu wel een hertelling vragen als hij dat wil. En dat gaat hij doen.

Ik zie nu dat hij het recht heeft om na de certificatie nog een machine recount aan te vragen inderdaad. Prima, laten doen. Lijkt wederom op een standaard recht.
 
Nee, het gaat om het gegeven dat een republikein een verzoek doet aan degene die verantwoordelijk is voor het tellen van de stemmen, om een manier te vinden om (een deel van de) poststemmen niet meer mee te tellen, zodat Trump de staat wint. o.O
Dat staat niet in de wet, lijkt me
Het staat niet in de wet dat t niet mag lijkt mij. Anders kan t eenvoudig worden aangevochten.
 
Het staat niet in de wet dat t niet mag lijkt mij. Anders kan t eenvoudig worden aangevochten.
Dus iemand onder druk zetten om een manier te vinden om een deel van de legale stemmen ongeldig te verklaren, zonder tussenkomst van een rechter, zou in de wet staan?
Het was geen officieel verzoek. Dus aanvechten zal niet gaan. De woord van de één, tegen het woord van de ander.

Nou ga ik er wel van uit dat degene die dit zegt de waarheid spreekt. Dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
Maar als dat zo is, dan is het misdadig.
 
Ik stel voor de we de zeekaarten van voor de tijd van Christoffel weer tevoorschijn toveren en die westelijke route naar de orient gewoon ff lekker niet tot mogelijkheid gaan beschouwen.
 
Dus iemand onder druk zetten om een manier te vinden om een deel van de legale stemmen ongeldig te verklaren, zonder tussenkomst van een rechter, zou in de wet staan?
Het was geen officieel verzoek. Dus aanvechten zal niet gaan. De woord van de één, tegen het woord van de ander.

Nou ga ik er wel van uit dat degene die dit zegt de waarheid spreekt. Dat weet ik natuurlijk ook niet zeker.
Maar als dat zo is, dan is het misdadig.
Nee, het staat niet in de wet dat t niet mag. T is gewoon een bananenrepubliek die altijd de muil vol had met 'democratie brengen' naar andere landen. Het land is niet veranderd, het toont slechts haar ware gezicht.
 
Het is wel verschrikkelijk daar. Alsof je je vrijheid opgeeft, als je op democraten stemt.
Als je op de democraten stemt woon je over 4 jaar in een land gelijk aan Noord Korea, kerken worden gesloten, kerst mag je niet meer vieren en je kinderen worden omgevormd tot LGHTBQSRT
 

Je zal maar fact-checker zijn, draai je tegenwoordig overuren.
 


Als zelfs Tucker Carlson niet in kamp Powell zit.. :ROFL:

So that's a long way of saying we took Sidney Powell seriously with no intention of fighting with her. We've always respected her work, we simply wanted to see the details. How could you not want to see them? So we invited Sydney Powell on the show. We would have given her the whole hour. We would have given her the entire week, actually, and listened quietly the whole time at rapt attention.

But she never sent us any evidence, despite a lot of polite requests. When we kept pressing, she got angry and told us to stop contacting her. When we checked with others around the Trump campaign, people in positions of authority, they also told us Powell had never given them any evidence to prove anything she claimed today at the press conference.
 
Laatst bewerkt:
En een deel van t volk zal m nog geloven, de persco van zn advocaat gister was gewoon ronduit slecht. Lading verdachtmakingen en ophitserij. Teksten als 'we moeten het land terugveroveren voor de Amerikanen' etc. Het zal mij echt benieuwen of t straks zonder slag of stoot gaat.
Ik heb daar ook iets van gezien. Dat was een grote complotwappie show. Natuurlijk is een complot niet compleet zonder een rijke Joodse te noemen. Dat gebeurde dus ook. Valt me nog mee dat Bill Gates niet werd genoemd mbt de software ontwikkeling. Overigens zijn alle claims van hem al gechecked. Totale onzin..
 
Ik heb daar ook iets van gezien. Dat was een grote complotwappie show. Natuurlijk is een complot niet compleet zonder een rijke Joodse te noemen. Dat gebeurde dus ook. Valt me nog mee dat Bill Gates niet werd genoemd mbt de software ontwikkeling. Overigens zijn alle claims van hem al gechecked. Totale onzin..
Ondertussen roepen op twitter wat droeftoeters dat de NOS slecht is want zij spreken niet over de vastgestelde fraude etc. etc. lekker in de bubbel, dat volk zal zich rond maart ook wel roeren dat Soros hier de verkiezingen beïnvloed heeft.
 
Ondertussen roepen op twitter wat droeftoeters dat de NOS slecht is want zij spreken niet over de vastgestelde fraude etc. etc. lekker in de bubbel, dat volk zal zich rond maart ook wel roeren dat Soros hier de verkiezingen beïnvloed heeft.
Ja echt. Alsof het feit dat de NOS geen aandacht besteed aan de claim dat de maan vierkant is het bewijs is dat hij vierkant is. Ooit was Catch 22 een absurdistisch boek. :sad:
 
Ondertussen roepen op twitter wat droeftoeters dat de NOS slecht is want zij spreken niet over de vastgestelde fraude etc. etc. lekker in de bubbel, dat volk zal zich rond maart ook wel roeren dat Soros hier de verkiezingen beïnvloed heeft.
Is volgens mij al gezegd hier, maar er moet wat voorlichting komen over die complotten. Misschien kan BNN er iets mee. Een soort docu over de (lange) geschiedenis over bijvoorbeeld wat Bilderberg is, wat de elite nu werkelijk is en hoe complotjes al sinds de mensheid de ronde doen. Ik zou zelfs dit gedrag willen vergelijken met Scientology. Een soort aparte sekte..
 
Is volgens mij al gezegd hier, maar er moet wat voorlichting komen over die complotten. Misschien kan BNN er iets mee. Een soort docu over de (lange) geschiedenis over bijvoorbeeld wat Bilderberg is, wat de elite nu werkelijk is en hoe complotjes al sinds de mensheid de ronde doen. Ik zou zelfs dit gedrag willen vergelijken met Scientology. Een soort aparte sekte..
Maar wat al in de complotten zit zal direct zeggen dat BNN een stropop van Soros en weet ik veel wie is.
 
Ik zie nu dat hij het recht heeft om na de certificatie nog een machine recount aan te vragen inderdaad. Prima, laten doen. Lijkt wederom op een standaard recht.
Ik heb er ook geen moeite mee als hij dat zou aanvragen, maar we weten allemaal al wat de uitkomst is en wat The Annoying Orange vervolgens weer gaat roepen.
 
EnNazYGUwAI4wYk


Als je uit 1 batch post-stemmen 96% haalt.. Dat is wel een beetje Putin style verdacht lijkt mij :unsure: Op een aantal van 150k bijna helemaal
 
EnNazYGUwAI4wYk


Als je uit 1 batch post-stemmen 96% haalt.. Dat is wel een beetje Putin style verdacht lijkt mij :unsure: Op een aantal van 150k bijna helemaal
Als dat de poststemmen zijn kan dat, aangezien Drumpf iedereen opriep om niet per post te stemmen.

Sterker nog, ik vermoed dat Drumpf dat bewust deed zodat hij deze kaart kon spelen, het vroeg voorstaan, en de inhaalrace.
 
Dan nog, ongeacht wat je roept of hoopt mensen doen wat ze zelf willen, 96% op 150k is gewoon onmogelijk. Een 60/40, 65/35% kan ik nog snappen, maar 96% no way :FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan