Amerika

Pfff, zit ff naar Guilinani te kijken, maar mijn hemel, een hoop loze verdachtmakingen op t niveau van de gemiddelde complotter.

Ophitsen van de achterban en t land verder verdelen, knuppel.

En ondertussen word Soros, China, Venezuele in het complot geplaatst. De Wappies zullen los gaan.
En die was toch eigenlijk wel een gewaardeerde burgemeester van New York? Waar is het misgegaan?
 
En die was toch eigenlijk wel een gewaardeerde burgemeester van New York? Waar is het misgegaan?
Geen idee.

Toespraak gaat van kwaad tot erger, maar concreet wordt t niet.

Persoon nummer 3 gaat los, beschuldigt de media en dat ze niet weergeven wat ze zeggen etc etc.
Roept dat de kranten hun bewijs morgen moeten publiceren, alleen hebben ze geen bewijs gegeven.

Chaos creeëren, eng volk.

Och heden, het hele systeem is is corrupt, en de CIA zit in t complot

Kort gezegd, komt t hier op neer: we hebben bewijs, maar we kunnen het bewijs nu niet tonen, maar morgen hebben we wel bewijs..

Oja, enne Hugo Chavez is er ook bij betrokken. Dat ie in 2013 gestorven is doet er kennelijk niet tot.
 
Laatst bewerkt:
Pfff, zit ff naar Guilinani te kijken, maar mijn hemel, een hoop loze verdachtmakingen op t niveau van de gemiddelde complotter.

Ophitsen van de achterban en t land verder verdelen, knuppel.

En ondertussen word Soros, China, Venezuele in het complot geplaatst. De Wappies zullen los gaan.

$20K per dag zou ie verdienen.

Dan snap je misschien wat beter waarom ie daar staat te roepen.
 
$20K per dag zou ie verdienen.

Dan snap je misschien wat beter waarom ie daar staat te roepen.
voor 20k per dag wil ik best wat zaken doen, maar niet t land ten gronde richten waar mijn kinderen en mogelijk kleinkinderen nog in moeten wonen. Men speelt echt met vuur op dit moment.
 
voor 20k per dag wil ik best wat zaken doen, maar niet t land ten gronde richten waar mijn kinderen en mogelijk kleinkinderen nog in moeten wonen. Men speelt echt met vuur op dit moment.

Ja, maar kijk...

... Jij bent dan ook geen volkomen doorgedraaide idioot als Giuliani.
 
Daar gaat gewoon nóg een kansloze hertelling volgen. Die wijst vervolgens ook Biden als winnaar aan en dan nog zal Trump zeggen dat hij daar gewonnen heeft.
 
Daar gaat gewoon nóg een kansloze hertelling volgen. Die wijst vervolgens ook Biden als winnaar aan en dan nog zal Trump zeggen dat hij daar gewonnen heeft.
En een deel van t volk zal m nog geloven, de persco van zn advocaat gister was gewoon ronduit slecht. Lading verdachtmakingen en ophitserij. Teksten als 'we moeten het land terugveroveren voor de Amerikanen' etc. Het zal mij echt benieuwen of t straks zonder slag of stoot gaat.
 
Kamp trump is dus niet alleen om hertellingen aan t vragen en twijfel aan t zaaien over de verkiezingsuitslag en de geldigheid ervan. Nee, ze zijn ook actief bezig om zelf de verkiezingen te stelen (laatste alineas). Nou lijkt dat een kleine stap na alles wat ze al gezegd en gedaan hebben, maar ik vind het toch wel next level crimineel en schandalig gedrag :oops:
 
Daar gaat gewoon nóg een kansloze hertelling volgen. Die wijst vervolgens ook Biden als winnaar aan en dan nog zal Trump zeggen dat hij daar gewonnen heeft.

Voor de zekerheid nog eens de moeite om te vermelden: deze hertelling was niet om Trump een lol te doen maar een standaardprocedure als de marge zo klein is. En je snapt ook waarom, want er zijn toch fouten gemaakt. Goed dus, dat er in deze gevallen een hertelling plaatsvindt. Doet verder niks aan de overwinning van Biden, maar de hertelling was niet omdat zijn winst in twijfel werd getrokken (in ieder geval niet door degenen die over het tellen gaan).
 
Kamp trump is dus niet alleen om hertellingen aan t vragen en twijfel aan t zaaien over de verkiezingsuitslag en de geldigheid ervan. Nee, ze zijn ook actief bezig om zelf de verkiezingen te stelen (laatste alineas). Nou lijkt dat een kleine stap na alles wat ze al gezegd en gedaan hebben, maar ik vind het toch wel next level crimineel en schandalig gedrag :oops:
Tja, de wet geeft ze die mogelijkheid...
 
Voor de zekerheid nog eens de moeite om te vermelden: deze hertelling was niet om Trump een lol te doen maar een standaardprocedure als de marge zo klein is. En je snapt ook waarom, want er zijn toch fouten gemaakt. Goed dus, dat er in deze gevallen een hertelling plaatsvindt. Doet verder niks aan de overwinning van Biden, maar de hertelling was niet omdat zijn winst in twijfel werd getrokken (in ieder geval niet door degenen die over het tellen gaan).
Dat weet ik, maar Trump kan nu wel een hertelling vragen als hij dat wil. En dat gaat hij doen.
 
Ik was van mening dat Trump hier in Nederland wel erg werd gedemoniseerd... Maar hij begint toch mijn ongelijk te bewijzen. Wat een clown is die man zeg, bah.
 
Giuliani, wat is er met die man gebeurd? Dat was echt een sterke burgemeester van New York. De man die New York veel veiliger had gemaakt. Nu praat 'ie poep. kwalijke poep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan