PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind Sangare en Götze (ondanks zijn goal) nog niet echt uit de verf komen. Wat vinden jullie?
Nog een klein beetje onwennig, maar als je ziet hoe snel beiden handelen, daar kan de rest van de selectie echt nog iets van leren. En ik hoop dat ze dat ook gaan doen
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSV had ook een andere CV gehaald als Baumie verhuurd werd als ik dat interview met JdJ van laatst mocht geloven. ook wel logisch. Ik denk dat Teze en Baum voor Rechts ook wel prima is, alleen hebben we dan een goede LCV nodig die er helaas verdedigend niet is maar voetballend wel.
 
Nou, ik zou zeggen, Fein voor Rosario, puur omdat ik die ook wel eens in actie wil zien en Rosario wel wil met snelle passjes maar het tempo simpelweg niet kan bijbenen, en Gotze switchen met Mauro Jr.; op rechts is ie niet genoeg betrokken bij het spel, maar dat zou een bewussie kunnen zijn natuurlijk. Misschien draait Gotze maar een helftje vandaag om ff in te komen. Anders Mo voor Gotze. Oh, en Max en Gakpo langere nopppen onder de schoenen.
 
Sjezus daar is dat zeikwijf weer in die reclame "Ik heb niet zo'n zin om op te hangen". KUT
 
Nou, ik zou zeggen, Fein voor Rosario, puur omdat ik die ook wel eens in actie wil zien en Rosario wel wil met snelle passjes maar het tempo simpelweg niet kan bijbenen, en Gotze switchen met Mauro Jr.; op rechts is ie niet genoeg betrokken bij het spel, maar dat zou een bewussie kunnen zijn natuurlijk. Misschien draait Gotze maar een helftje vandaag om ff in te komen. Anders Mo voor Gotze. Oh, en Max en Gakpo langere nopppen onder de schoenen.

Fein voor Rosario zou ik nog niet doen. Laat dit duo maar eens deze wedstrijd afmaken. Donderdag is de volgende wedstrijd al.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan