Timo Baumgartl (V)

Maar stel nou dat 'ie gaat. Dan zullen er toch twee verdedigers moeten worden aangetrokken en de klok tikt gewoon door.
 
Maar stel nou dat 'ie gaat. Dan zullen er toch twee verdedigers moeten worden aangetrokken en de klok tikt gewoon door.
Juist, dat is wat ik bedoel met mijn kritiek op JDJ....Teze is onervaren, Viergever voldoet nauwelijks in het concept van Schmidt, Baumgartl is matig en Boscagli speelt te wisselvallig. Kortom, of Baumi nu wel of niet vertrekt, we hebben minimaal 1 versterking dringend nodig. JDJ had deze versterking al vorig weekend vast moeten leggen. Nu gaat er niks gebeuren aan versterkingen voor de achterhoede of JDJ komt met een paniekaankoop op maandagavond. Onze TD heeft absoluut geen kijk op de zaken....!!
 
Juist, dat is wat ik bedoel met mijn kritiek op JDJ....Teze is onervaren, Viergever voldoet nauwelijks in het concept van Schmidt, Baumgartl is matig en Boscagli speelt te wisselvallig. Kortom, of Baumi nu wel of niet vertrekt, we hebben minimaal 1 versterking dringend nodig. JDJ had deze versterking al vorig weekend vast moeten leggen. Nu gaat er niks gebeuren aan versterkingen voor de achterhoede of JDJ komt met een paniekaankoop op maandagavond. Onze TD heeft absoluut geen kijk op de zaken....!!
Ik denk dat het niet altijd met kijk op zaken te maken heeft maar met de financiële huishouding.
 
Ik denk dat het niet altijd met kijk op zaken te maken heeft maar met de financiële huishouding.
Maar nu wel achter Adrian Fein aanzitten, een middenvelder...? Dus, er is wel wat financiele ruimte, maar de verdediging heeft totaal geen prioriteit binnen het beleid van PSV, niet onder Brands en nu dus ook niet onder JDJ...
 
Rosario ook. Kun je prima met een opdracht (mandekken) de wei insturen. Heeft ook echt wel voetballende capaciteiten. Voor het middenveld vind ik hem niet stabiel genoeg. Functioneel, maar niet het niveau voor een topclub.
 
Toch blijf het jammer dat hij het niet lijkt te gaan redden; had echt verwacht dat dit een vaste kracht zou worden. Lengte, behoorlijke snelheid en in begin ook voetballend vermogen. Maar vorig jaar echt geknakt lijkt het
 
Rosario ook. Kun je prima met een opdracht (mandekken) de wei insturen. Heeft ook echt wel voetballende capaciteiten. Voor het middenveld vind ik hem niet stabiel genoeg. Functioneel, maar niet het niveau voor een topclub.

Toch blijf het jammer dat hij het niet lijkt te gaan redden; had echt verwacht dat dit een vaste kracht zou worden. Lengte, behoorlijke snelheid en in begin ook voetballend vermogen. Maar vorig jaar echt geknakt lijkt het
Laten we het oordeel over Rosario nog even opschorten totdat hij een aantal wedstrijden naast Sangare heeft gespeeld. Pas op een volwaardig middenveld kun je hem echt beoordelen. Het is niet eerlijk om hem nu af te schrijven als hij naast Hendrix, Thomas of Sadilek, spelers die gewoon tekort komen, moet presteren
 
Zo klein is Jorrit Hendrix niet. 182 cm.
Is het zo? Hmm, komt toch altijd een tikkie kleiner over. Wellicht zou hij dan wel een prima verdediger kunnen zijn. In een 3-5-2 systeem, waarin hij de linker centrale is, met een pure verdediger centraal misschien. Denk overigens nog steeds dat hij het beste is in een De Roon rol.

Los daarvan, terug naar Baumi! Nu Fullham iemand anders heeft gehaald, zal hij wel blijven.
 
Helaas. Voor PSV dus een reden om de verdediging te laten voor wat het is. Het centrum van PSV is zowel op het veld als op de bank van niveau Utrecht/Willem II met alle respect voor de ontwikkelingen die Teze en Boscagli doormaken op dit moment. Die kunnen over een aantal weken een diepje krijgen. En dan? Baumgartl opstellen?? En sowieso hebben beide een ervaren en goede verdediger naast zich nodig om nog beter te worden, iemand tegen wie ze opkijken. Gewoon belachelijk dit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan