NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Leuk dat er een 'Zizek' mee speelt. Een heel bekende Sloveense, marxistische filosoof heet ook Zizek. Hij legde mij ooit uit waarom de film Titanic ook een instrument is om de arbeidersklasse uit te buiten. #weetjes
Over weetjes gesproken:

Als groot fan van Žižek en afgestudeerd Slavist heb ik me ooit krom gelachen tijdens een college over het werk van ome Slavoj. Je spreekt het uit als Zjizjek, maar dat wist de Nederlandse wetenschapsfilosofie docente niet. Zizek is plat-Russisch voor "tieten".
 
Over weetjes gesproken:

Als groot fan van Žižek en afgestudeerd Slavist heb ik me ooit krom gelachen tijdens een college over het werk van ome Slavoj. Je spreekt het uit als Zjizjek, maar dat wist de Nederlandse wetenschapsfilosofie docente niet. Zizek is plat-Russisch voor "tieten".


Hahahaha! Ow, top man!
 
Off topic. Hoe gaat het met de toeschouwers in het Philips Stadion? Iemand daar die ook hier is? Sfeer, gezelligheid, juichen? Asking for a friend.
 
Ondanks dat hij nu niet eens onverdienstelijk speelt, vind ik Baas Denzel bij lange na niet zo dwingend als vorig seizoen. Hopelijk komt dat nog. Op zich hebben wij wel ervaring met rechtsbacks die pas op stoom komen vanaf oktober (en dan eigenlijk de beste speler van het team zijn).
 
Ondanks de 4 goals vind ik het allemaal erg broos ogen op het middenveld en in de verdediging met vooral Boscagli en een onervaren Teze die het niet onaardig doet maar twee van dit soort spelers in de as is gewoon niet goed. Als een Mura 4 goede kansen krijgt tegen ons, dan zullen de ploegen die verder zijn dan dit amateurselftal wel degelijk 2 van die 4 kansen benutten. PSV heeft echt een goede middenvelder en een goede ervaren cv nodig. Te weinig body en persoonlijkheden in dit elftal die de lijnen uitzet en de rest aanstuurt. Rosario doet zijn best maar hij komt zelf al uit een diep dal..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan