NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waarom die Bruma weer? Wat probeert Schmidt? Denkt Schmidt dat die Bruma in een Sadio Mane ofzo kan toveren? Je weet dat je vandaag tegen een tegenstander speelt die met 10 man gaan lopen verdedigen, dan heb je helemaal niks aan Bruma.

Wel tof dat Romero in de basis staat. Ik gun het die jongen. Heb een zwak voor Romero. Je merkt aan alles dat die jongen wilt slagen bij PSV. Helaas is ie wel blessuregevoelig maar laten we hopen dat dat voorbij is. Zou lekker zijn als die er twee of meer maakt. Stevige spits die temniste kan koppen.

Zakelijke 0-2.
 
Waarom die Bruma weer? Wat probeert Schmidt? Denkt Schmidt dat die Bruma in een Sadio Mane ofzo kan toveren? Je weet dat je vandaag tegen een tegenstander speelt die met 10 man gaan lopen verdedigen, dan heb je helemaal niks aan Bruma.

Wel tof dat Romero in de basis staat. Ik gun het die jongen. Heb een zwak voor Romero. Je merkt aan alles dat die jongen wilt slagen bij PSV. Helaas is ie wel blessuregevoelig maar laten we hopen dat dat voorbij is. Zou lekker zijn als die er twee of meer maakt. Stevige spits die temniste kan koppen.

Zakelijke 0-2.

Geen Madueke en geen Gakpo op links vind ik toch wel... bijzonder.
 
Gakpo op de bank vind ik toch wel opmerkelijk, Bruma liet tijdens zijn invalbeurt tegen Emmen ook helemaal niets goeds zien. Ik ben wel blij met Mauro in de plaats van Mo.
 
We hebben weinig spelers die echt sterk zijn in de lucht. Kan wel lastig worden als de tegenstander het heel compact gaat houden.
1600962273776.png
 
Bijzonder zonder Mo, Madueke en Gakpo.
Zijn toch gewoon jonge jongens die weleens een rustmomentje mogen hebben? Zij zijn 18, 18 en 20 en kunnen wellicht even rustig aan doen met het oog op zondag. Als de wedstrijd niet loopt zoals het moet, kunnen ze altijd nog ingebracht worden.

Tof dat Romero speelt en koning Pablo zijn honderdste wedstrijd mag spelen.
 
Zijn toch gewoon jonge jongens die weleens een rustmomentje mogen hebben? Zij zijn 18, 18 en 20 en kunnen wellicht even rustig aan doen met het oog op zondag. Als de wedstrijd niet loopt zoals het moet, kunnen ze altijd nog ingebracht worden.

Tof dat Romero speelt en koning Pablo zijn honderdste wedstrijd mag spelen.

Ik verwacht niet anders dan goeie cijfers vandaag van je :)
 
Zijn toch gewoon jonge jongens die weleens een rustmomentje mogen hebben? Zij zijn 18, 18 en 20 en kunnen wellicht even rustig aan doen met het oog op zondag. Als de wedstrijd niet loopt zoals het moet, kunnen ze altijd nog ingebracht worden.
In een wedstrijd waarin we nu al in de voorrondes Europa uitgebonjourd kunnen worden?
 
Ik verwacht niet anders dan goeie cijfers vandaag van je :)
Ik zal het moeten doen met de eerste tachtig minuten. Laten we hopen dat mijn uiterst serieus te nemen cijfers niet onder de 8 gemiddeld uitkomt. Best een klusje, zo met Bruma in de basis.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan