NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jawel, die blunders die mogen niet, dat klopt. Maar ik vind dat wij PSV supporters wel heel makkelijk zijn in het afschrijven van een (nieuwe) speler. Kijk maar naar Gomes bijvoorbeeld, die maakte ook genoeg fouten in zijn eerste periode maar volgens mij werd het uiteindelijk toch een prima keeper. PSV laat goede dingen zien, ondanks dat het voor iedereen binnen PSV een heel nieuw speelsysteem is en we eindelijk van dat lelijke voetbal af zijn. Een beetje meer vertrouwen en aanmoediging mag wel

Maar we zijn er ook ontzettend goed in om iemand na 1 topwedstrijd als held te betitelen. Heft elkaar op ;)
 
Maar we zijn er ook ontzettend goed in om iemand na 1 topwedstrijd als held te betitelen. Heft elkaar op ;)
Liever optimisme en vrolijkheid dan pessimisme en depressiviteit. Ik ben wel weer toe aan een zonnige PSV-periode. Heb wel genoeg Cocu/MvB-voetbal gezien de laatste tijd. Niets tegen Cocu of MvB verder, het voetbal zag er alleen niet uit.
 
Jawel, die blunders die mogen niet, dat klopt. Maar ik vind dat wij PSV supporters wel heel makkelijk zijn in het afschrijven van een (nieuwe) speler. Kijk maar naar Gomes bijvoorbeeld, die maakte ook genoeg fouten in zijn eerste periode maar volgens mij werd het uiteindelijk toch een prima keeper. PSV laat goede dingen zien, ondanks dat het voor iedereen binnen PSV een heel nieuw speelsysteem is en we eindelijk van dat lelijke voetbal af zijn. Een beetje meer vertrouwen en aanmoediging mag wel
Ik schrijf hem zeker niet af, integendeel, vindt het, ondanks blunders, eeb hele verbetering tov Unnerstal
 
Mura heeft na 4 wedstrijden nog geen goal tegen gehad, 3x winst 1x gelijk. Staan zodoende bovenaan in hun competitie. Dit gaat een kutpot van de bovenste plank worden.
 
Mura heeft na 4 wedstrijden nog geen goal tegen gehad, 3x winst 1x gelijk. Staan zodoende bovenaan in hun competitie. Dit gaat een kutpot van de bovenste plank worden.
Tja, ehm, welke tegenstanders hebben ze gehad? Is de nummer 12 van Slovenië vergelijkbaar met ons?
 
Mura heeft na 4 wedstrijden nog geen goal tegen gehad, 3x winst 1x gelijk. Staan zodoende bovenaan in hun competitie. Dit gaat een kutpot van de bovenste plank worden.

Sloveense competitie *
Stel er gebeurt een wonder, psv vliegt er uit, dan raad ik ze allemaal aan om Sloveens nationaliteit aan te nemen en daar te blijven
 
Daar heb je gelijk in, maar wel 2 wedsrijden gespeeld, 2 enorme blunders, waaruit 2 tegengoals. Is toch niet goed en zorgelijk, ik vermoed dat hij zich geen derde blunder kan permiteren in de aankomende 10 wedstrijden. Als de vorige blunde puntverlies thuis tegen Emmen had opgeleverd, hadden we vanaf nu weer naar Unnerstal kunnen kijken

Tsja vooralsnog komt hij ermee weg. 2 competitiewedstrijden, 2 enorme blunders en dat zijn de 2 tegengoals ... 6 punten 0 verliespunten.

Een smetje, maar geen vuiltje aan de lucht. :rolleyes:
 
Tja, ehm, welke tegenstanders hebben ze gehad? Is de nummer 12 van Slovenië vergelijkbaar met ons?

Natuurlijk niet, maar het zegt wel genoeg over in wat voor vorm de tegenstander aan gaat treden. Zij wij beter? Vast. Horen wij door te gaan? Absoluut. Maar het gaat wel een schijtpot worden met een tegenstander die heel compact gaat verdedigen. Ik zie hun keeper, of het nou een talentje is of een 40-jarige Sloveense melkboer, er wel weer van alles met katachtige reflexen uit halen, zoals dat gaat. Kom je op achterstand, al is het maar 1-0, dan heeft PSV een heel groot probleem.
 
Natuurlijk niet, maar het zegt wel genoeg over in wat voor vorm de tegenstander aan gaat treden. Zij wij beter? Vast. Horen wij door te gaan? Absoluut. Maar het gaat wel een schijtpot worden met een tegenstander die heel compact gaat verdedigen. Ik zie hun keeper, of het nou een talentje is of een 40-jarige Sloveense melkboer, er wel weer van alles met katachtige reflexen uit halen, zoals dat gaat. Kom je op achterstand, al is het maar 1-0, dan heeft PSV een heel groot probleem.
Snap je zorgen, we zijn t debacle van een paar jaar terug nog niet vergeten. Vanwege jouw voorzichtigheid zet ik in op slechts 1-5 :cool:
 
Snap je zorgen, we zijn t debacle van een paar jaar terug nog niet vergeten. Vanwege jouw voorzichtigheid zet ik in op slechts 1-5 :cool:
Osijek natuurlijk, maar ook Basel en vorig jaar zelfs Haugesund, waar PSV maar net langs kwam zitten allemaal nog in mijn achterhoofd. Om over de schertsvertoningen tegen mindere goden in de groepsfase zelf nog maar te zwijgen.
 
Osijek natuurlijk, maar ook Basel en vorig jaar zelfs Haugesund, waar PSV maar net langs kwam zitten allemaal nog in mijn achterhoofd. Om over de schertsvertoningen tegen mindere goden in de groepsfase zelf nog maar te zwijgen.
Andere coach, andere wind, andere spelopvatting. We gaan t morgen zien.
 
Ik ben benieuwd vanavond. NS Mura heeft zowel in de competitie en EL kwalificatie nog 0 doelpunten tegen terwijl ze, zo begrijp ik aanvallend spelen. Ik verwacht dan ook niet veel doelpunten. Nu hopen dat Mvogo(als hij speelt) niet blundert.
 
voorbeschouwing Schmidt

Idd, geklier tegen Emmen gebruiken als motivatie om vanavond de wedstrijd sneller te beslissen. we gaan het zien.

En nog een kort stukkie over motivatie e.d.

Waarin ook wordt aangegeven wat het probleem bij Zahavi is, deze is dus nog niet vrijgegeven door zijn oude club in China.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan