Algemene transfergeruchten

Hoe zit dat met Gloster? En bij nood Mauro? Ik vraag t oprecht want heb ze beide niet zien spelen in de voorbereiding voor Max kwam? Op t forum leek Mauro het best goed te doen? Voor een langere blessure van Max blijft dat geen goede optie denk ik?
 
Hoe zit dat met Gloster? En bij nood Mauro? Ik vraag t oprecht want heb ze beide niet zien spelen in de voorbereiding voor Max kwam? Op t forum leek Mauro het best goed te doen? Voor een langere blessure van Max blijft dat geen goede optie denk ik?

Gloster speelt niet best bij JPSV, Mauro kan je best als back-up achter de hand hebben maar dan haal je weer een optie voor de flanken weg.
 
Schmidt moet wel ophouden met het aantrekken van keepers. In de verdediging kunnen we nog wel wat gebruiken, maar keepers. Met Unnerstahl hebben we een goede keeper in de gelederen en volgens mij is hij niet van een minder niveau dan wat er is bijgekomen. Meevoetballende keeper, ik heb Groningen-PSV gezien. Waanzin.
 
Schmidt moet wel ophouden met het aantrekken van keepers. In de verdediging kunnen we nog wel wat gebruiken, maar keepers. Met Unnerstahl hebben we een goede keeper in de gelederen en volgens mij is hij niet van een minder niveau dan wat er is bijgekomen. Meevoetballende keeper, ik heb Groningen-PSV gezien. Waanzin.
Nou, ik vind Unnerstall maar middelmaat. Mvogo is hopelijk beter. Keepte niet slecht. Jammer van de voetbalblunder.
 
Ja Schmidt... nou is het wel mooi geweest weer. CV en CM, daarna weer evt. verder kijken naar buitenkansjes.
We hebben al een jonge doelman in huis.

Vind het niet erg dat PSV kijkt naar buitenkansjes, maar dan wel naar de juiste. Ik lees dat Hoever naar Wolverhampton vertrekt. Dat had ik nou een hele interessante optie voor PSV gevonden in het rijtje Madueke en Malen. Jonge talenten uit PL die daar weinig perspectief hebben, zeker talenten met een Nederlandse achtergrond die misschien wel een beetje heimwee hebben naar Nederland. Als je ziet hoe slecht JPSV vorig seizoen was dan maak ik mij wel een beetje druk over nieuwe aanvoer van talenten. Hoop dat PSV ook in talentenvijver blijft investeren dus. CV en CM zijn daarentegen wel veel belangrijker voor de korte termijn...
 
Vind het niet erg dat PSV kijkt naar buitenkansjes, maar dan wel naar de juiste. Ik lees dat Hoever naar Wolverhampton vertrekt. Dat had ik nou een hele interessante optie voor PSV gevonden in het rijtje Madueke en Malen. Jonge talenten uit PL die daar weinig perspectief hebben, zeker talenten met een Nederlandse achtergrond die misschien wel een beetje heimwee hebben naar Nederland. Als je ziet hoe slecht JPSV vorig seizoen was dan maak ik mij wel een beetje druk over nieuwe aanvoer van talenten. Hoop dat PSV ook in talentenvijver blijft investeren dus. CV en CM zijn daarentegen wel veel belangrijker voor de korte termijn...

Hoever kostte Wolves 9.8 miljoen met 4.5 miljoen aan bonussen en een doorverkoop percentage van 15%. Dat zou PSV nooit kunnen verantwoorden voor een talent wat nog weinig in het eerste gespeeld heeft.
 
Ja Schmidt... nou is het wel mooi geweest weer. CV en CM, daarna weer evt. verder kijken naar buitenkansjes.
We hebben al een jonge doelman in huis.
Betrek De langhe dan bij het eerste.
We hebben al iemand voor Delanghe termijn, toch? Maar: over twee jaar is die pas 20, dus misschien nog wat jong....
Schmidt benoemde in de persconferentie Delanghe uit zichzelf, zonder dat die naam in een vraag voorkwam.
Schmidt zei hierbij dat Jong PSV ook een keeper nodig heeft. Dus Delanghe kan niet zomaar doorschuiven.
 
Schmidt benoemde in de persconferentie Delanghe uit zichzelf, zonder dat die naam in een vraag voorkwam.
Schmidt zei hierbij dat Jong PSV ook een keeper nodig heeft. Dus Delanghe kan niet zomaar doorschuiven.
Je kan dan toch de keeper van de a1 betrekken, schuif overal 1 door
 
Ach, een extra jonge doelman kan nooit kwaad. Zo'n Delanghe heeft ook concurrentie nodig.

Daarnaast is Unnerstall ook binnen een jaar weg als hij op de bank blijft zitten. Een keeper met zijn kwaliteiten moet ook gewoon lekker ergens 1ste keeper zijn, vind het bijna zonde om hem op de bank zetten. Beste lijnkeeper van de Eredivisie.
 
Het blijft nog een paar weken spitsuur bij PSV: ‘Dit is nog maar het begin’

link

Het blijft nog een paar weken spitsuur in het Philips Stadion, waar PSV-trainer Roger Schmidt samen met technisch manager John de Jong volop bezig is om de selectie te versterken.

Het aantal mutaties was de afgelopen weken al hoog in Eindhoven, waar Schmidt de zaken aardig naar zijn hand heeft gezet. De trainer beloofde gisteren nog meer vuurwerk tot 6 oktober. ,,Dit is nog maar het begin. We willen een aantal directe versterkingen, maar kijken ook naar spelers die nog kunnen groeien op hun plek. Alle posities bij ons zijn nu bezet, maar niet overal zit iemand direct achter. We hebben bijvoorbeeld een sterke speler op linksback en rechtsback staan, maar ook hen kan iets overkomen. Dan moet er daarna wel iemand kunnen staan.”

Ik ben benieuwd wat er allemaal mogelijk is en nog komt.
 
PSV heeft een akkoord bereikt met Vincent Müller. De keeper van Würzburger Kickers.
Nu nog overeenstemming bereiken met zijn huidige club. Het lijkt erop dat Schmidt steeds meer zijn zin krijgt.
 
PSV heeft een akkoord bereikt met Vincent Müller. De keeper van Würzburger Kickers.
Nu nog overeenstemming bereiken met zijn huidige club. Het lijkt erop dat Schmidt steeds meer zijn zin krijgt.
Liever dat dan een linksback komen die dan niet gebruikt word. Zolang het maar in overleg is en ook logisch. En opzich zijn de transfers wel te verantwoorden. Fijn dat we een nieuw netwerk hebben hopelijk blijft dat na Schmidt ook intact.
 
Gaat Unnerstall dan weg of is daar niets over gezegd? Als Unnerstall niet weggaat vind ik dit een enorm overbodige uitgave.

Kwantiteit is er wel, maar kwaliteit. Ben dan ook benieuwd naar uitgaande transfers.

Ligt aan de positie die je bedoeld, op de backs is er amper kwantiteit, qua centrale verdedigers en spitsen daarentegen. Als Hendrix gaat moet er een middenvelder bij, al is het alleen al voor de kwantiteit. Voordat we een centrale verdediger kopen kunnen er eerst ook wel 1 of 2 weg (Obispo/Viergever/Baumgartl). Als we die Duitse 2e keeper halen kan Unnerstall ook wel weg. Maar in ieder geval zijn talentvolle links- en rechtsbacks geen overbodige luxe als concurrentie voor Dumfries en Max.
 
Terug
Bovenaan Onderaan