FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, al met al redelijk goeie wedstrijd. Gakpo gaat dit jaar wel helemaal doorbreken. Net als Madueke. Ik zou graag Mauro jr. naast Rosario willen zien en Ihattaren gewoon op de plek van Mauro. Thomas wat mij betreft het bankje weer op. Boscagli ook goed.
 
1-3 overwinning waarbij de tegengoal eigenlijk ook nog door PSV zelf gemaakt is en een Penalty gemist. PSV heeft het zich nog onnodig erg lastig gemaakt.
 
Nou, al met al redelijk goeie wedstrijd. Gakpo gaat dit jaar wel helemaal doorbreken. Net als Madueke. Ik zou graag Mauro jr. naast Rosario willen zien en Ihattaren gewoon op de plek van Mauro. Thomas wat mij betreft het bankje weer op. Boscagli ook goed.

Klinkt niet verkeerd, als je het zo verwoordt.
 
Hendrix kon overigens helemaal niks doen aan die beroerde bal van Mvogo. Die verwacht hem helemaal niet joh.

De bal naar voren schieten is het devies. Hopelijk hebben ze hier iets van geleerd en gaan ze de doeltrappen voortaan niet zo kort nemen.
 
Misschien heb je ook wel gelijk. Ik vond het alleen direct zo vijandig en dat hoeft van mij niet. Kan ook op een andere manier denk ik.
Om met Fred R. te spreken, tijdens de wedstrijd zitten er een paar echt hoog in de emotie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan