FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, al met al redelijk goeie wedstrijd. Gakpo gaat dit jaar wel helemaal doorbreken. Net als Madueke. Ik zou graag Mauro jr. naast Rosario willen zien en Ihattaren gewoon op de plek van Mauro. Thomas wat mij betreft het bankje weer op. Boscagli ook goed.

Voetballend zeer veel opties.
Toch hebben we nog een paar mannen nodig. Geen jongens, maar mannen. Power, gewicht, ervaring.
 
Positief:

- Gakpo, Eintovenaar! Ontwikkelt zich bizar snel nu en gaat een van de pijlers worden van eventueel succes dit seizoen.
- Toch wel Malen, ondanks dat zijn penalty te slap was, was hij wel gevaarlijk en de goal die hij maakte was fraai. Komt er weer aan!
- Madueke. Wat een talent is dat zeg. Vaker scouten in die u23 teams van Engelse topclubs. Genoeg spelers daar die echt wel kunnen voetballen, maar door de vele dure vedettes in het eerste gewoon geen kans hebben daar door te stromen.
- Ihattaren redelijke invalbeurt. Fijn dat Schmidt hem op zijn plek durft te zetten, hier leert Mo alleen maar van.
- Max bevalt mij wel. Gas drauf!

Negatief:

- Mvogo. De antithese van Unnerstal tot dusver. Voetballend goed, keepend... tja, het beste moet nog komen hoop ik.
- Mauro viel helaas wat tegen.
- Lammers wil zijn transfer, geef hem die maar.
 
Heerlijke 3 punter. Sneu voor Robben, hopelijk herstelt die snel.

Madueke, Malen, & Gakpo waren super. Ook heerlijk dat we een goede linksback hebben. Keepertje mag wel drie keer nadenken om iemand aan te spelen terwijl die een man in zijn rug heeft. Dat zag er echt slecht en knullig uit. Gelukkig maken Malen & Gakpo het goed. Tis maar 1 wedstrijdje natuurlijk, maar ik kijk serieus uit naar de komende week want het speelstijl van Schmidt, is erg leuk om naar te kijken. Ook goed dat we een trainer hebben die geen lievelingetjes heeft in zijn selectie. Ihatteren zal hard moeten werken voor zijn basisplaats, al viel die niet slecht in.

Lammers trouwens meteen naar Atalanta sturen. Niks goeds gedaan, komt ook te kort. 9 miljoen pakken en daarmee de selectie versterken. Het liefst zie ik een goede ervaren middenvelder voor naast Rosario. Thomas & Hendrix is het niet.
 
Met twee echte versterkingen denk ik toch wel dat we dit seizoen veel zullen genieten. Vandaag was een prima wedstrijd, maar ook slordig op sommige momenten.
Hopen dat John nog voor de EL-kwalificatie die versterkingen binnen kan halen.
 
Positief:

- Gakpo, Eintovenaar! Ontwikkelt zich bizar snel nu en gaat een van de pijlers worden van eventueel succes dit seizoen.
- Toch wel Malen, ondanks dat zijn penalty te slap was, was hij wel gevaarlijk en de goal die hij maakte was fraai. Komt er weer aan!
- Madueke. Wat een talent is dat zeg. Vaker scouten in die u23 teams van Engelse topclubs. Genoeg spelers daar die echt wel kunnen voetballen, maar door de vele dure vedettes in het eerste gewoon geen kans hebben daar door te stromen.
- Ihattaren redelijke invalbeurt. Fijn dat Schmidt hem op zijn plek durft te zetten, hier leert Mo alleen maar van.
- Max bevalt mij wel. Gas drauf!

Negatief:

- Mvogo. De antithese van Unnerstal tot dusver. Voetballend goed, keepend... tja, het beste moet nog komen hoop ik.
- Mauro viel helaas wat tegen.
- Lammers wil zijn transfer, geef hem die maar.

Toevoeging: Boscagli speelde goed en Thomas vond ik tegenvallen. Teze redelijk.
 
Ik heb maar weinig van de wedstrijd gezien, maar als ik jullie zo hoor ben ik heel benieuwd hoe PSV het in Europa gaat doen.
Kijken of het net zo attractief wordt als Ajax onder Bosz, kan een leuk seizoen worden dan.
 
Ik heb maar weinig van de wedstrijd gezien, maar als ik jullie zo hoor ben ik heel benieuwd hoe PSV het in Europa gaat doen.
Kijken of het net zo attractief wordt als Ajax onder Bosz, kan een leuk seizoen worden dan.

We krijgen eerst nog de voorrondes. Dat worden vervelende kutwedstrijden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan