FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ziet hij nou echt wat in Boscagli of steekt hij net als van Bommel zijn middelvinger op om dit transferbeleid??
 
Ik houd mijn hart wel vast voor Boscagli - Teze duo. Vooral Boscagli. Als Robben Boscagli 1 keer opzoekt trekt Boscagli zijn been weer uit en heb je een penalty tegen.
 
Ziet hij nou echt wat in Boscagli of steekt hij net als van Bommel zijn middelvinger op om dit transferbeleid??

Boscagli - Teze is wel het beste duo van de voorbereiding, ik denk ook niet dat Viergever 100% fit is na zijn blessure in de voorbereiding dus dat zal er ook mee te maken hebben.
 
Boscagli - Teze is wel het beste duo van de voorbereiding, ik denk ook niet dat Viergever 100% fit is na zijn blessure in de voorbereiding dus dat zal er ook mee te maken hebben.

Ik vind niet omdat ze de meeste minuten hebben gedraaidt het de beste oplossingen.. Waarschijnlijk ziet de trainer iets wat ik niet zie,maar ook in de voorbereiding vond ik Boscagli erg zwak.
 
Ik vind niet omdat ze de meeste minuten hebben gedraaidt het de beste oplossingen.. Waarschijnlijk ziet de trainer iets wat ik niet zie,maar ook in de voorbereiding vond ik Boscagli erg zwak.

Hoe dan ook moet er gewoon een CV bij. Ik wacht met smart op de volgende Duitser/Zwitser/Oostenrijker die Schmidt uit zijn netwerk tevoorschijn kan toveren.
 
Kijk, dit is Schmidt.

Mo zegt dat hij niet alles gegeven heeft op de training, en dat hij daarom niet speelt. Schmidt glunderde toen hij hoorde dat Mo het zelf zo vertelde.

Fullgassfussball, geen prinsesjes, alles geven. Dat doet Mauro.

Ik hou daar wel van. Niet vol trainen? Ernaast. Aan Mo om het tij te keren.
 
Ik vind het trouwens niet zo verrassend dat Ihataren niet speelt, we spelen niet echt met een CAM, en hij moet nog erg wennen in het systeem, Mauro is daarin tegen een hele veelzijdige speler,
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan