FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mij ook. Romero zou in een 4-3-3 en een andere speelstijl prima passen, maar ik geloof er niet in dat hij bij Schmidt past.
Romero past niet in de Eredivisie en al helemaal niet bij PSV. Hij moet gewoon lekker naar Argentinië gaan, waar hij op z'n gemak is.
 
Dat weten we nog niet. En jij ook niet. Romero heeft nog geen kans gekregen in de eredivisie. Te voorbarig voor deze conclusie.
Dat klopt. Dat weet ik inderdaad niet. Dat weet niemand zeker.

Maar... Het is gezien de ontwikkelingen (of beter gezegd Romero's gebrek daaraan) en zijn presteren in de tijd dat hij terug in Argentinië was een veiliger aanname dan denken dat hij hier nog een potje gaat breken.

Desalniettemin laat ik mijn ongelijk graag bewijzen. Dat is fijn voor die jongen en goed voor PSV, dus laat mij alsjeblieft ongelijk hebben.
 
Dat weten we nog niet. En jij ook niet. Romero heeft nog geen kans gekregen in de eredivisie. Te voorbarig voor deze conclusie.
Ik snap de stelling die hij poneert wel. Hier lijkt t maar niet te lukken (mogelijk ook door andere spelopvattingen etc.) terwijl het tijdens zijn laatste verhuur in Argentinië wel weer lekker liep. Ik zou t mooi vinden als hij hier slaagt maar zou er geen geld op inzetten.
 
Dat klopt. Dat weet ik inderdaad niet. Dat weet niemand zeker.

Maar... Het is gezien de ontwikkelingen (of beter gezegd Romero's gebrek daaraan) en zijn presteren in de tijd dat hij terug in Argentinië was een veiliger aanname dan denken dat hij hier nog een potje gaat breken.

Desalniettemin laat ik mijn ongelijk graag bewijzen. Dat is fijn voor die jongen en goed voor PSV, dus laat mij alsjeblieft ongelijk hebben.

We doen nu net alsof hij er terug in Argentinië wél 30 gemaakt heeft. Ook dat valt allemaal nogal mee. Je kunt mensen het voordeel van de twijfel blijven gunnen, maar als je in de top mee wilt doen, zul je moeten presteren. Ook fit zijn op het moment suprême telt dan mee. Wat dacht je van al die zangers en zangeressen die als het moet ineens hees zijn. Ook daarin moet je top zijn. Ik ben dus ook geneigd te zeggen dat de beste jongen niet geworden is wat we ervan gehoopt hadden.
 
We doen nu net alsof hij er terug in Argentinië wél 30 gemaakt heeft. Ook dat valt allemaal nogal mee. Je kunt mensen het voordeel van de twijfel blijven gunnen, maar als je in de top mee wilt doen, zul je moeten presteren. Ook fit zijn op het moment suprême telt dan mee. Wat dacht je van al die zangers en zangeressen die als het moet ineens hees zijn. Ook daarin moet je top zijn. Ik ben dus ook geneigd te zeggen dat de beste jongen niet geworden is wat we ervan gehoopt hadden.
Hij was zeker geen Messi in Argentinië, maar daar scoorde hij in elk geval nog. Hij stond op het veld, dát is al een verschil met hier.
 
Hij was zeker geen Messi in Argentinië, maar daar scoorde hij in elk geval nog. Hij stond op het veld, dát is al een verschil met hier.

Eens hoor. Maar meestal halen we spelers uit Midden- en Zuid Amerika hierheen die daar al wat gepresteerd hebben. Ik vind dat we in dit geval een risico genomen hebben met een ogenschijnlijk talent. Talent dat er om wat voor reden dan ook zoveel jaar later nog niet of nauwelijks uit is gekomen. Ook afgelopen jaar niet. Maar misschien moet het beste nog komen.
 
Eens hoor. Maar meestal halen we spelers uit Midden- en Zuid Amerika hierheen die daar al wat gepresteerd hebben. Ik vind dat we in dit geval een risico genomen hebben met een ogenschijnlijk talent. Talent dat er om wat voor reden dan ook zoveel jaar later nog niet of nauwelijks uit is gekomen. Ook afgelopen jaar niet. Maar misschien moet het beste nog komen.
Ach. Hij kostte haast niks :CENSORED:
 
Het gaat beginnen. Voelt nog niet allemaal hetzelfde, maar ik heb er wel zin in. Benieuwd waar PSV staat. Direct Groningen uit en ook nog is tegen Robben. Het zou fantastisch zijn om met 3 punten te beginnen.

Sowieso hoop ik dat PSV heel lang meedoet om de titel. Maar dat zullen we wel na 5 a 10 wedstrijden weten of we mee gaat doen.

Eigenlijk weet ik nog niet wat het sterkste opstelling is van Schmidt. Op basis van de voorbereiding, zeg je dat Teze en Boscagli samen achterin gaat spelen. Ik wil sowieso die Viergever nooit meer zien. Slappeling eerste klas. Ik kom daarom ook op me woorden terug dat ik Viergever hoger inschat dan Baumgaurtl, Teze en Boscagli. Foutje. Hoop serieus dat Viergever heel snel vertrekt. Anders grijp je weer naast de prijzen. Viergever in je team betekent 0 prijzen. Niks voor niks vier keer op rij tweede geworden met Ajax.

Als ik op gevoel moet afgaan wat betreft de opstelling dan:

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Ihatteren - Rosario - Thomas - Mauro JR
Malen - Gakpo

Baumgartl of Teze achterin. Ik denk dat Boscagli speelt en Mauro JR op het middenveld. Als je het middenveld zo ziet, dan hoop ik serieus dat er nog wat bijkomt. Een type Van Ginkel.
 
FC Groningen: Padt, Dankerlui, Van Hintum, Dammers, Itakura, Matusiwa, Lundqvist, Robben, Strand Larsen, El Hankouri, Van Kaam
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan