PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mo laat zien dat men terecht opmerkt dat Kökcü momenteel meer progressie laat zien dan Mo. Als hij niet uitkijkt en zich als een gearriveerde speler blijft opstellen op het veld, dan zie ik Koeman hem ook niet meenemen naar het EK en terecht.

Wordt wel erg mager dan. Waarschijnlijk geen of een manke Malen/Memphis, Babel is een ramp, Stengs en Boadu hopeloos uit vorm en bij Promes maar hopen dat ie fit is tegen de tijd dat het Juni is. Gelukkig doet Bergwijn het aardig, heeft zojuist ook weer gescoord voor Spurs.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zo klaar met alle negatieve voetbalgedachten. We spelen met 2 controleurs punt naar voren terwijl we moeten winnen. Ga spelen met de punt naar achter en dan Thomas als controleur en Doan en Guti er voor. We kijken op eigen helft hoe Feijenoord de bal rondspeeld, Feijenoord GVD die kunnen er ook niets van zeker voetballend niet en ja Guti maar dan niet als controleur maar als aanvallende middenvelder. Maar bij ons denken ze alleen maar verdedigend en spelen om niet te verliezen. Bah bah.
 
Tradgard dat je gecharmeerd bent van Unnerstal mag je zelf weten maar lach anderen die bij een topclub een goede en geconcentreerd keeper willen, niet uit omdat ze kritiek uiten op meneer VVV. Ik weiger mij iig neer te leggen bij dit niveau waar jij kennelijk wel blij van wordt ;)
 
Middenveld is weer het grootste probleem maar dat is natuurlijk nooit een verrassing als je met 2 dezelfde controleurs speelt die er niks van kunnen.

Fysiek zijn we ook een stel slappeling. Iedere duel wordt verloren. Hopelijk halen we volgend jaar ook een betere keeper. Met Unnerstall schiet je niks mee op. Die maakt zich alleen druk als ze haar niet goed zit.

En we staan alweer achter tegen Feyenooit. Geen angstgegner toch? Je mag heel blij zijn als je een puntje pakt.
 
Nou Guti voor Rosario dan maar? Of Bruma ipv Rosario, Mo op de plek van Thomas en Thomas op de plek van Rosario.
 
We lopen met zn allen Mo zo op te hemelen, maar wat heeft hij tot nu toe laten zien vandaag in bijna driekwartier...?? En zeggen dat hij nog zo jong is, vind ik geen excuus.....je staat niet voor niets in de basis bij een Topclub tijdens een topper lijkt mij....anders moet je plaatsnemen op de bank...

ja met afstand de minste laat Malacia uit zijn rug weglopen en sloft er achter aan, verkeerde moment afjagen en veel bal verlies. Mo is Klaar voor een wissel.
 
Nou Guti voor Rosario dan maar? Of Bruma ipv Rosario, Mo op de plek van Thomas en Thomas op de plek van Rosario.

Guti, de man die elke keer een geweldige pass levert en zó aanwezig is op het veld. Echte persoonlijkheid. Bruma, die garant staat voor prachtige voetballende acties, voorzetten en doelpunten. Raadsel dat die mensen niet in de basis staan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan