Vitesse - PSV | Zondag 23 februari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laten we hopen dat we een keer mazzel hebben en per ongeluk winnen met 0 - 1, maar dan moeten we wel op goal schieten en dat wordt lastig! Eigen goaltje maar dan.
 
Geef hem wat tijd om ritme op te bouwen en hij rijgt de goals aaneen. Heb er vertrouwen in
Ik weet het niet... Heb hem nog weinig zien doen die je verwacht van een goede spits. Nou wordt hij ook wel héél weinig aangespeeld, maar toch... Geen uitblinker in de lucht, niet echt schietgraag randje 16, niet de man die altijd op de goede plek staat... Ik moet het nog zien, al hoop ik van harte dat je gelijk krijgt.
 
Valt toch prima in. Doet niet onder voor jou held, Hendrix. Die als spelbepaler denkt te kunnen spelen maat nog geen pass over 2 meter fatsoenlijk gaf.😉

Het is toch fascinerend hoe mensen anders naar een wedstrijd kijken... Er komt echt niks uit Guti. Aanvallend noch verdedigend. Hendrix speelde niet bepaald foutloos, maar nadat hij eruit ging, wordt het middenveld pas écht overlopen.

Begrijp me goed, ik hoop vurig op die verlossende actie van Guti, maar ja...
 
Heb dit weekend alles goed bij unibet en donderdag geld verdient met ajax dus ga dan maar voorspellen dat we 0 - 1 winnen misschien helpt dat.
Gewoon omdat het mijn weekend is.
 
Het is toch fascinerend hoe mensen anders naar een wedstrijd kijken... Er komt echt niks uit Guti. Aanvallend noch verdedigend. Hendrix speelde niet bepaald foutloos, maar nadat hij eruit ging, wordt het middenveld pas écht overlopen.

Begrijp me goed, ik hoop vurig op die verlossende actie van Guti, maar ja...
Zoveel mensen, zoveel smaken 👍
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan