Ajax - PSV | Zondag 2 februari | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat hebben wij een ongelofelijk kut middenveld en lachwekkend slechte voorhoede. Bruma Gakpo en Lammers.....gaan nooit scoren
 
shame-torn-pieces-paper-words-46089974_0.jpg


1580665537113.jpeg 1580665537113.jpeg 1580665537113.jpeg 1580665537113.jpeg
 
Volgende week dus gewoon beginnen mét Madueke die in ieder geval heeft laten zien dat hij meer in huis heeft dan Bruma. Rosario naar jong PSV overplaatsen. Rodrigues moet de eerste naam op papier worden die Faber opschrijft. Eindelijk eens iemand die niet constant achteruit loopt maar zijn man aanpakt.
 
Psv was kut, ajaks was kut en de scheids was kut.

Al had ik voor de wedstrijd wel getekend voor een 1-0 verlies, nu zal het uitlachen wel meevallen
 
Rodriguez bevalt me wel ook al hadden we hem nooit mogen halen voor dat half jaartje.
 
Zal wel de enige zijn ...maar Mitro hield tenminste nog een bal vast en kaatste best behoorlijk....denk dat je daar op dit moment meer aan hebt dan Lammers
 
Ach die Dumfries weet toch ook niet echt veel te zeggen. Hans probeerde het heel voorzichtig, dat was wel aardig. Ook daar scoren we eigenlijk niet.
 
PSV is niet slechter geworden van de wissels. Da vraag is, waarom zij niet vanaf het begin speelden
Omdat Faber waarschijnlijk geen wedstrijd heeft gezien in 2019. Man, man, man. Faber hoopt op wonderen bij Bruma, Hendrix, Rosario, Schwaab.
Snapt niet dat die niet, NIET, kunnen voetballen. De basics, gewoon een bal over 20 meter, naar elkaar. Het lukt ze niet. Een bal aannemen zodat hij klaar ligt voor voortzetting. Het lukt ze niet. Bruma, balt op Dumfries, die balt op Hendrix. 100% balverlies.
Over Bruma moeten we het niet meer hebben. De MISKOOP van JdJ. Maar als Faber hem blijft opstellen is hij ook ongeloofwaardig.
Zo matig kan ik me niet herinneren.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan